- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není se čmu divit, že společnosti Telefónika O2 rostou zisky - jejich investice do zlepšování infrastruktury jsou téměř nulové. Většina služeb nemá pokrytí pro všechny klienty. Bohužel využívají majoritního postavení, a tak s tím nic neuděláme - žádná jiná firma jim nemůže konkurovat, protože by k tomu musela využívat mimo jiné i jejich velkoobchodní nabídky...
Parchantum jsem dal 10 kkc vratnou zalohu na pristroj. Zaplaceno kartou na pobocce a oni ji uz mesice hledaji aby mi ji mohli vratit. A jejich infolinka? No to by se jeden zasmal. Dnes jdu na pobocku a ac jsem bezne clovek klidny, dnes budu kricet a vytrvale...
odhlášení pevné jim trvá tři (placené) měsíce. Informace o odhlášení dostanete na tom podělaném věčně opakujícím hlášku že mám čekat čísle 800123456. A za měsíc pošlou dopis že jestli opravdu chcem pevnou zrušit a že dokud nezavoláme nějaký kód na jiné 800...... tak to nebude platit. No a dobu počítají prý od nahlášení toho kódu.
Co to plácáte? Ten kód je pro ověření Vaší identity, pokud jste výpověď podával telefonicky. Jinak platí, že lhůta je 30 dní a začíná běžet následující den po dodání výpovědi.
Četl jste všeobecné podmínky? Asi ne, jinak byste sem nepsal takové kraviny