- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je docela vtipné sledovat reakce zde přítomných :) Ano VW má trochu vyšší ceny než konkurence (i všechny jeho sestry), ale i přesto je největší evropskou automobilkou. A druhá věc, němci mají tradičně takovou strategii, aby byly za všech okolností ekonomicky stabilní. Ano, VW klesl odbyt a snižuje výrobu, ale díky své politice je připraven celou situaci ustát a maximálně z ní posléze vytěžit.
Proč by měl mít rovnocennou pozici s ostatníma automobilkama, které nemyslejí na budoucnost(Opel, Fiat, Volvo,..) a teď jen natahují ruku ke státu?
ale slovo SLEVA (na golfu minimálně 100 tis.) němcům asi nic neříká
Je nepochybné, že je finanční krize. Ať už byla způsobena čímkoliv, je třeba ji nějak řešit. Ale je třeba rozlišovat mezi firmama který jsou krizí zasaženy a mezi těmi, které začali pouze doplácet na svoji nenažranost.
A mezi ně VW rozhodně patří. VW vyrábí dobrá i doslova hrozná auta. Oboje ovšem prodává za nehorázné ceny. Je až s podivem, že tolik doposud prodávali. Nemůžou se ale divit, že zrovna v době krize jim lidé přestanou ty jejich báchorky o lidovosti, kvalitě a dobré ceně baštit.
Krize byla způsobena záměrnými podvody vysokého managementu amerických bank vůči finančním institucím ve zbytku světa. Vydávat hypotéky černochům a pak je prodávat coby prime do Evropy. To je byznys!!!!
Obecně. Mě vždy pobaví, jak se každý ve vedení jakékoliv firmy chlubí jak je dobrý a kvalifikovaný a co vše zná.. Ale teď nikdo nic pozitivního pro pokrok nevymyslí, jen propouštění, šizení kvality a nebo zmenšování výrobku za stejné peníze.Tedy věci které by vymyslel i žák 8. třídy na jaké koliv základní škole. A banky? To samé. Bankéři zvednou úroky z úvěrů, sníží úroky z vkladů a navíc skoro nikomu nechtějí půjčit. Opět nápady co napadnou každého vyučeného prodavače. Tak ať se nediví, že mají všichni krizy. A volná ruka trhu a USA model. Viz článek, kde Obama jmenoval 19 lidí co mají řešit krizi US automobilek a přitom jen tři z nich používají US auta. Asi pět nemá žádné, ale ostatní jezdí v japonských autech nebo v evpropských. A takhle je to s 85% všech manažerů firem v celém světě. Za svoje platy si málokdy koupí věc,co vyrábí jejich firma. Jak humorné.....
Vzdy sa mi znovu a znovu potvrdzuje, aki hajzlici sedia v managemente VW. V tomto pripade, ako elegantne sa chcu zbavit konkurencie, ked lobuju proti zachrane Opelu.
Netvrdim, ze Opel sa ma za kazdu cenu zachranovat, ale pre stat je dolezite nemat 20% nezamestnanost. Rozhodnutie o zachrane by malo byt podlozene analyzou a nie vseobecnym postojom (zachranovat za kazdu cenu / nezachranovat nikdy).
-----
Tiez stal za to vyrok VW: "Když už to dál nejde, musí se něco vymyslet."Takze mudre hlavy nevymysleli nic lepsie, nez obycajne prepustanie ludi a este su na seba hrdi.
malé vozy jako Fox, Polo a i Golf VW nestačí vyrábět, ale vozy, dosud pravidelně odebírané leasingy a firmami, jako Passat kombi nebo Phaeton stojí neprodané. Totéž bude i u Škody, Fabia se vyrábí naplno, Oktávia už o něco méně a SuperB přichází do těžké doby. Ani nové modely, pokud nebudou cenově na spodní hranici rentability, nemohou udělat větší odbyt. To se ale může už na podzim změnit, až bude jasné, kam ta konjunktura směřuje.
Chtel jsem pro rodinne jezdeni koupit Tourana. Nakonec jsem koupil lepe udelany, sporivejsi, spolehlivejsi, pohodlnejsi a levnejsi Mercedes B. Takze sorry lidova vozitka. Probudte se!
nekolik milionu lidi bude v Evrope jeste propustenych, nez se krize
prehoupne.
Minulý týden jsem namátkově zjišťoval cenu nového Golfa Variant (staroušek nám už dosluhuje) - a když na mě vyprskli 660 tis. tak jsem se jim pozasmál (a to jsem nechtěl žádný zázrak - jen obyčejnou 1,6 a příplatkově zvýšený podvozek , na ty naše silnice.) -
Dokud nebudou na této konfiguraci pod 500 tak ani ho...