Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda míří s modelem Yeti na neprobádaný trh

Yeti bude, yeti nebude, yeti bude. Jako na houpačce to vypadalo s nejnovějším modelem mladoboleslavské Škody, který nakonec oficiálně představí v úterý na ženevském autosalonu. Úspěch nového modelu je nejistý, automobilka s ním přesto může bodovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

notebook.r51

???

nikdy jsem si to zblízka neprohlížel, takže ten zadek přesně nevím, co se tam zvedá a jak je prostor dělený (rád se nechám poučit, stačí odkaz), ale limuzíně opravdu nevěřím.

0/0
4.3.2009 13:19

mazlikuzlik

Roomster

Roomster je spíše zklamáním...No to je opravdu překvapení:-). Když někdo vypustí do světa kočkopsa jakým toto auto je, nemůže se divit, že o něj nemají zájem ti co mají rádi kočky ani ti co raději chovají psa....

Měli by se rozhodnout, jestli to bude velké rodinné auto nebo klasická dodávka a podle toho uzpůsobit interiér případně předělat boční profil. Vzhledem k tomu, že to ale z boku vypadá skutečně jako dodávka, tak by měli zapracovat především na ni. Vyndat z interiréu zbytečnosti a přestavět na ryze užitkové auto.

Zdá se mi, že ve Škodě ještě nepochopili, že lidé si často chtějí koupit auto, které vypadá aspoň trochu důstojně.Tzn. nešklebí se, nevypadá jako slepenec dvou aut, vagon a nebo jako zmíněná dodávka...

0/0
3.3.2009 8:54

darmo

Re: Roomster

Osobák s profilem dodávky s velkým úspěchem prodává PSA (Berlingo/Partner). V tom bych problém neviděl. Spíš v tom divným designu a špatným poměru motorů a ceny. S HTP drahý není, ale běda, objednat si nějaký vhodnější motor.

0/0
3.3.2009 10:15

Santa1

Re: Roomster

A dodávka bez posuvných dveří? Taky ptákovina.

0/0
3.3.2009 23:32

langoslav

Re: Roomster

Já osobně to vidím podobně.Roomster se mi líbí moc a co se praktického využítí týče,tak je naprosto ideální jak pro sportovně založenou rodinu,tak i pro drobné podnikání.Problém vidím spíš v cenovém rozpětí mezi tzv.žebrákem a vozem který jak motorem tak vybavením splnuje nároky řidiče a posádky.Hezký den.

0/0
4.3.2009 15:13

notebook.r51

Superblb je limuzína?

Já myslel že sedan nebo hatchback, jako limuzínu jsem ho ještě neviděl, ale musí to být k popukání.

0/0
3.3.2009 8:10

PH007

Re: Superblb je limuzína?

Víš vůbec co znamenají výrazy jako sedan, hatchback, liftback...??? Asi ne, když plácáš takovýhle nesmysly:-©(Y)

0/0
3.3.2009 8:58

Sallmi

Re: Superblb je limuzína?

jo ten hečbek se mu povedl...ten fakt neví, která bije ;-D

0/0
3.3.2009 13:18

WIFI

divný

přidat náhon na zadek stojí minimálně 100 000 Kč ? To je nějak dost

0/0
3.3.2009 6:58

rudastraka

Re: divný

jinej motor

0/0
3.3.2009 8:11

WIFI

Re: divný

na druhou stranu všechny motory vychází z několika málo typů, takže nevim, jestli je to objektivní důvod.

P.S: Sem to nepatří, ale 1,2 HTP je předělanej čtyřválec

0/0
3.3.2009 8:16

rudastraka

Re: divný

nemuzes chtit, aby zakladni dvoukolovej 1.2TSI se prodaval za stejny penize jako 1.8TSI nebo 2.TDI CR, ktery sou ve ctyrkolce

0/0
3.3.2009 8:19

WIFI

Re: divný

to nikdo nechce, ale tak obrovský cenový rozdíl se mi nechce věřit

0/0
3.3.2009 9:21

rudastraka

Re: divný

ja mam dojem ze VW opousti atmosfericke motory, a jestli si nejaky ponecha, tak to budou ty s nejnizsim objemem do nejorezanejsich aut

predpokladam ze 1.2 TSI nahradi v oktavce 1.6MPI se stejnym vykonem, podobne jako 1.8TSI nahradila 2.0FSI. nekdery atmosfericky motory VW uz vubec nenabizi. jakmile ale nebude mit levnou atmosferickou nahradu, bude muset jit s turbomotorama dolu

na druhou stranu, kdyz se podivam ke konkurenci, tak ta oproti VW nenabizi v motorech skoro nic (u kategorie golv-octavka: novy megan nejvykonejsi benzin 1.6 110koni, focus

0/0
3.3.2009 10:01

rudastraka

Re: divný

.. focus 1.6 100koni -  oproti VW, ktera nebizi 1.4TSI 160 koni, 1.8TSI 160koni). a pritom turbo motory VW maji mnohem prijemnejsi prijemnejsi prubeh a mensi spotrebu skoro o litr. jestli tyhle motory budou i spolehlive, tak se ostatni automobilky budou muset podbizet cenou, protoze ty stary kramy nikdo soudny nekoupi

0/0
3.3.2009 10:04

rudastraka

Re: divný

tak jeste koukam, ze focus nabizi ve verzi ST 2.5  225koni (VW v podobne kategorii 2.0TFSI 200koni) a pak jeste v kombiku 1.8 125 koni a 2.0 145 koni se spotrebou o litr vyssi nez 1.4 TSI nebo 1.8TSI s vetsim vykonem

s omezovanim CO2 asi i ostatni automobilky budou muset prejit na turba, jina cesta asi jinam nevede, krome narocnych a moc neresicich hybridu

0/0
3.3.2009 10:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.