- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nikdy jsem si to zblízka neprohlížel, takže ten zadek přesně nevím, co se tam zvedá a jak je prostor dělený (rád se nechám poučit, stačí odkaz), ale limuzíně opravdu nevěřím.
Roomster je spíše zklamáním...No to je opravdu překvapení. Když někdo vypustí do světa kočkopsa jakým toto auto je, nemůže se divit, že o něj nemají zájem ti co mají rádi kočky ani ti co raději chovají psa....
Měli by se rozhodnout, jestli to bude velké rodinné auto nebo klasická dodávka a podle toho uzpůsobit interiér případně předělat boční profil. Vzhledem k tomu, že to ale z boku vypadá skutečně jako dodávka, tak by měli zapracovat především na ni. Vyndat z interiréu zbytečnosti a přestavět na ryze užitkové auto.
Zdá se mi, že ve Škodě ještě nepochopili, že lidé si často chtějí koupit auto, které vypadá aspoň trochu důstojně.Tzn. nešklebí se, nevypadá jako slepenec dvou aut, vagon a nebo jako zmíněná dodávka...
Osobák s profilem dodávky s velkým úspěchem prodává PSA (Berlingo/Partner). V tom bych problém neviděl. Spíš v tom divným designu a špatným poměru motorů a ceny. S HTP drahý není, ale běda, objednat si nějaký vhodnější motor.
Já myslel že sedan nebo hatchback, jako limuzínu jsem ho ještě neviděl, ale musí to být k popukání.
Víš vůbec co znamenají výrazy jako sedan, hatchback, liftback...??? Asi ne, když plácáš takovýhle nesmysly
přidat náhon na zadek stojí minimálně 100 000 Kč ? To je nějak dost