- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zvláštní. V CZ mají automobilky čím dál více objednávek, Škoda do měsíce pojede téměř na 100%, má už objednávky na mnoho týdnů dopředu (čekačka v německu na Fabii je 8 týdnů!!!), její problém je, že se rychle zbavila většiny Slováků, Poláků a Vietnamců co najímala přes agentury a teď se díky šrotovnému vše obrátilo a lidi chybí!!! No alespoň se zaměstnají místo cizinců češi. Kolínská TPCA jede stále naplno. Hyundai jede zatím jednu směnu i soboty a na slovensku výroba vázne, dělají se odstávky a propouští se. Čím to? Že by to bylo tou směšnou oslabující korunou, co se tu někteří jedinci pochybné inteligence vysmívali? Přátelům ve VW přeji brzkou konjunkturu.
Jo, je to slabsi korunou a cenou, ze kterou se da nase Skoda poridit v Nemecku...muj sef (nemec) si pro ni chce zajet dokonce osobne, aby tak pry usetril 500 euro za dovoz, a to ma doma uz 3 auta. Problem ale je, ze vsechno tohle plati nemecka vlada z nemeckych dani a melo to pomoct nemeckym podnikum, jak je ale videt, penize tecou jinam. Pritom napriklad jejich Opel je ve velmi vaznych problemech. Kdy uz se konecne socialisti nauci, ze neni treba zvysovat spotrebu, ale treba snizovat dane a podporovat vyrobu, aby byla konkurencneschopnejsi v porovnani se svetem.