Diskuze

Šéf Škody Auto Reinhard Jung: Propouštět už letos nechceme

Před koncem roku se zastavily výrobní linky. Po spuštění jely jen čtyři dny v týdnu. Teď jedou opět naplno, především díky německému šrotovnému. Jak dlouho? Šéf největší české automobilky Škoda Auto Reinhard Jung si myslí, že do konce roku už lidé doma zůstávat nebudou muset.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Štvavá vysílačka

5. 3. 2009 12:52
R.Jung:

"Několik námětů na změnu designu  Fabie jsme už představili, teď pracujeme na tom, co půjde v sériové výrobě realizovat."

  Mám taky jeden námět. Zkopírujte  new Polo a budete zavádět pracovní víkendy.:-) 

Jinak držím palce v překopávání Fábie. To se snad nemůže podařit...8-o

0 0
možnosti

IJNovak

5. 3. 2009 9:52
V červnu výrazně zlevnit fabie135 ooo a Octavie 200 000,-

Snížit náklady, prodloužit modelové řady nulové Facelifty, vyrábět racionálně, ořezat disignerské výstřelky a reklamu, jak mohou být 52% z prodejní ceny vedlejší náklady nevýrobní sféry??? Pane Jungu moudrá rada=pracovat a šetřit se vyplatí!!!

0 0
možnosti

sirc

5. 3. 2009 9:56
Re: V červnu výrazně zlevnit fabie135 ooo a Octavie 200 000,-

To víš. Třeba marže prodejců jsou kolem 20%. Opravdu není žádoucí, prodávat pod nákladama. Automobilky, co se takhle chovají, mají dnes velké problémy (v Evropě prakticky všichni kromě Porsche-VW, Daimler a BMW)

0 0
možnosti

Pet-s

5. 3. 2009 7:19
Cena Yetiho?

Podle toho rozhovoru mi to vychází, že při pohonu 4x2 bude Yeti za 350tis. a nejlevnější čtyřkolka bude stát tak 500tis. Ale možná se dočkáme i nějaké větší absurdity.

0 0
možnosti

sirc

5. 3. 2009 9:52
Re: Cena Yetiho?

Těžko říct. Až na pár lidí z Ženevy nikdo vlastně neví, jak je Yeti velký a těžko tak srovnávat s konkurencí, respektive vybrat tu správnou konkurenci.

0 0
možnosti

WIFI

5. 3. 2009 7:01
systém start stop

No, hlavně jestli to mají dobře spočítaný. Ono automaticky vypínat a startovat motor na každém semaforu ve městě, když chytnete červenou vlnu nebo když uvíznete v zácpě, bude docela zápřah pro AKU. Proto doufám, že úspora emisí nula nula něco málo nebude vykoupena zkrácením živontosti AKU třeba o třetinu, polovinu

0 0
možnosti