- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Několik námětů na změnu designu Fabie jsme už představili, teď pracujeme na tom, co půjde v sériové výrobě realizovat."
Mám taky jeden námět. Zkopírujte new Polo a budete zavádět pracovní víkendy.
Jinak držím palce v překopávání Fábie. To se snad nemůže podařit...
Snížit náklady, prodloužit modelové řady nulové Facelifty, vyrábět racionálně, ořezat disignerské výstřelky a reklamu, jak mohou být 52% z prodejní ceny vedlejší náklady nevýrobní sféry??? Pane Jungu moudrá rada=pracovat a šetřit se vyplatí!!!
To víš. Třeba marže prodejců jsou kolem 20%. Opravdu není žádoucí, prodávat pod nákladama. Automobilky, co se takhle chovají, mají dnes velké problémy (v Evropě prakticky všichni kromě Porsche-VW, Daimler a BMW)
Podle toho rozhovoru mi to vychází, že při pohonu 4x2 bude Yeti za 350tis. a nejlevnější čtyřkolka bude stát tak 500tis. Ale možná se dočkáme i nějaké větší absurdity.
Těžko říct. Až na pár lidí z Ženevy nikdo vlastně neví, jak je Yeti velký a těžko tak srovnávat s konkurencí, respektive vybrat tu správnou konkurenci.
No, hlavně jestli to mají dobře spočítaný. Ono automaticky vypínat a startovat motor na každém semaforu ve městě, když chytnete červenou vlnu nebo když uvíznete v zácpě, bude docela zápřah pro AKU. Proto doufám, že úspora emisí nula nula něco málo nebude vykoupena zkrácením živontosti AKU třeba o třetinu, polovinu