- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nedal bych Oplu nic, pred 2 mesicema tvrdily ze by jim stacilo na zachranu 1,5 miliardy ted chtej 3,5 miliardy a kdyz jim to odbornici spocitaly tak se prislo minimalne na 8,5 miliardy EUR aby nepadly. Ani cent pro ne. Nevim pro koho chtej vyrabet auta kdyz je poptavka na bodu mrazu. Pokud se prodej znova rozjede zaplni chybejici cast jini vyrobci.
a to sem zapomel dodat ze sam mam Opla a uvazoval sem o koupi novyho modelu
Opel dřív patřil ke kvalitním německým vozům, ale v druhé polovině 90 let se kvalita vozů rapidně zhoršila, výroba mnoha součástek byla přesunuta do Číny (čímž se zhoršila kvalita a vytvořila konkurence) a co je hlavní, autorizované servisy Opel začali okrádat své zákazníky a cíleně poškozovat servisovaná auta pro vidinu dalšího servisního zákroku...
Jak to tak bývá, lidé nejsou hloupí a o "kšuntech" a "zlodějích" si řeknou a dnes si Opel koupí jen naprostý hlupák (kór když má na výběr substitut s nižší cennou a lepším servisem).