Diskuze

České dráhy loni přepravily o sedm milionů pasažérů méně

Vlaky Českých drah ke své přepravě loni využilo 175,2 milionu lidí. To je o téměř sedm milionů méně než v roce 2007, vyplývá ze statistik podniku. Nižší zájem zákazníků zaznamenaly především regionální vlaky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Adam.Cipisek

9. 3. 2009 12:21
Ceske drahy to vedou do rite

Ja bych za 7 km jizdu tam a zpet platil 34 Kc. To mi CD muzou vite co... To uz je pomalu levnejsi jet taxikem.

0 0
možnosti

Chmelař

9. 3. 2009 13:06
Re: Ceske drahy to vedou do rite

no to bych rád viděl, jaký taxík tě obslouží za srovnatelnou cenu, to si asi nikdy taxíkem nejel, co?

 Taxík tě v tomto případě vyjde asi 10 krát dráž :)

 I autem to vyjde o dost dráž.

0 0
možnosti

javorka1

9. 3. 2009 0:46
ZDRAŽILI JSTE 1

..kdy tam začneta topit!!!!

0 0
možnosti

jakadlec

8. 3. 2009 19:56
cd to dělají schválně

je to jejich záměr zbavit se všech drah, kromě hlavních tratí, otrávit cestující špínou, zdražováním , zpožděními, aby lidi jezdili autem, nebo autobusem moje máma vždy říkala" bordel jak na drahách", teprv teď to chápu

0 0
možnosti

cinsky_buh_srandy

8. 3. 2009 19:31
kdo by taky tím předraženým dobytčákem jezdil

. bohužel to všichni zaplatíme ze svých kapes :-©

0 0
možnosti

sirc

8. 3. 2009 19:09
ČD

Zatímco na hlavních tratích se kvalita a komfort cestování zlepšuje, v ostatních případech je tomu naopak. Třeba trať Praha<->Kolín je v pohodě, nové čísté vlaky, dobré jízdní řády, stanice také vypadají celkem k světu....tam si není moc na co naříkat.

Stačí ale nastoupit opačným směrem Praha->Beroun a je to děs, děs.

Ještě k těm nákladům....když na jednokolejce, kde jezdí pět vlaků denně, na každé stanici pracuje deset lidí, ať se nediví, že to nemůžou zaplatit.

0 0
možnosti

kretzschmar

8. 3. 2009 19:34
Re: ČD

myslim, ze tento problem je spise zalezitosti kraju, aby dostatecne tlacily na CD na kvalitu spoju. Na jizni morave je teda videt pokrok obrovskej, vice spoju, lepsi a cistejsi vlaky, vcetne novych regionov atd. spolecnost kordis by mela aspon dostat nejakou cenu a brat si z ni priklad dalsi kraje. treba zrovna ta vysocina...

0 0
možnosti

mysak_25

8. 3. 2009 19:00
Nahodou

jezdit s CD je prima-spina,jizda s veterany(at jiz vozy,nebo personalem)... Nikdy nevite zda a hlavne v kolik prijedete. Kdyz se zpozdite tak 10 min. pri ceste na nadrazi-nic se zpravidla nedeje ,pac vlaky myvaji zpravidla sekeru.

Minuly rok ve Vesely n./L. doslo k nehode na prejezdu a zablokovalo to rychlik na prahu,zpozdeni cca 5 hod a dostat se do P. bylo realne az rano,pricemz dve mlade turistky ,kterym odletalo letadlo dele nez prijezd od Cd zacaly byt nervozni a jedina utecha od jednoho pracovnika v modrem: to jste nahrany co? Kde budete spat,tady nic neni... a my v 1 az do rana zavirame cekarnu a s umsevem odesel.No proste folkor. Nastesti se pak nasel pres one divciny z Pisku,kterym jsem vdecen vcasny odvoz.8-o;-D

0 0
možnosti

Západoněmecký revanšista

8. 3. 2009 19:04
Re: Nahodou

"náhradní autobusová doprava" - to jsi nikdy neslyšel, vesničane?

0 0
možnosti

Západoněmecký revanšista

8. 3. 2009 18:39
Takže pro zdejší zpomalené diskutující:

"Naopak hlavním tratím se podle něj daří lákat stále více cestujících. Na trase Praha - Brno prý dráhy přepravily o čtvrtinu více cestujících. Vlaky mezi Prahou, Pardubicemi, Olomoucí a Ostravou odvezly o deset procent více pasažérů."

Tento výrok svědčí o tom, že se kraje rozhodly nedotovat určitou část nerentabilních spojů z Horního Prdelákova do Kotěhůlek.

Zatímco na hlavních tratích Praha-Brno a Praha-Ostrava objem přepravených osob roste.

A tak to má být. A je vidět, že i ČD jsou schopny se chovat ekonomicky. R^

0 0
možnosti

aldik7

8. 3. 2009 18:46
Re: Takže pro zdejší zpomalené diskutující:

koukám že pořád se v diskuzích vyskytují i rozumní jedinci (když nepočítám sebe, samochvála smrdí.. fuuj něco tu smrdíí xD )

R^

0 0
možnosti

opportunity

8. 3. 2009 18:33
Hlásím se

Jsem jedna z nich.

Tedy z těch nepřepravených.

0 0
možnosti

venoch

9. 3. 2009 2:42
Re: Hlásím se

Ja jsem druhy...a uz asi 10 let....a vsude jsem od te doby vcas, hec.

0 0
možnosti

Karboxyl

8. 3. 2009 18:19
Konkurence

Ale ždádná privatizace, ale pořádná konkurence, to je to, co ČD donutí pořádně hospodařit. A pak samozřejmě i přehodnocení vztahu státu k železniční dopravě jako takové.

0 0
možnosti

kiv

8. 3. 2009 18:16
Zajímavé

Zajímavé údaje .

Takže ČD přepravily cca 1/3 lidí než pražské metro a na jednom platícím cestujícím "prodělaly"  cca 50Kč. Začínám mít nebezpečný dojem, že ČD tu jsou tu hlavně a jen pro uspokojení dopravních požadavků svých zaměstatnaců a jejich rodin, kteří je ke všemu na rozdíl od všech ostatních  ani nemusí jako nepeněžité plnění danit ... To máme pěknou rovnost před zákonem:-/   Holt modrá šlechta a Vy poddaní jste tu od toho, aby jste nás platili a my si Vás občas vzali jako rukojmů pži vyhrožování stávkou ... :-©:-© 

0 0
možnosti

keyz

8. 3. 2009 21:18
Re: Zajímavé

zapoměl jsi na ještě na uspokojení odborářů, bez nich by dráhy nebyly to pravé!

0 0
možnosti