- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja bych za 7 km jizdu tam a zpet platil 34 Kc. To mi CD muzou vite co... To uz je pomalu levnejsi jet taxikem.
no to bych rád viděl, jaký taxík tě obslouží za srovnatelnou cenu, to si asi nikdy taxíkem nejel, co?
Taxík tě v tomto případě vyjde asi 10 krát dráž :)
I autem to vyjde o dost dráž.
je to jejich záměr zbavit se všech drah, kromě hlavních tratí, otrávit cestující špínou, zdražováním , zpožděními, aby lidi jezdili autem, nebo autobusem moje máma vždy říkala" bordel jak na drahách", teprv teď to chápu
. bohužel to všichni zaplatíme ze svých kapes
Zatímco na hlavních tratích se kvalita a komfort cestování zlepšuje, v ostatních případech je tomu naopak. Třeba trať Praha<->Kolín je v pohodě, nové čísté vlaky, dobré jízdní řády, stanice také vypadají celkem k světu....tam si není moc na co naříkat.
Stačí ale nastoupit opačným směrem Praha->Beroun a je to děs, děs.
Ještě k těm nákladům....když na jednokolejce, kde jezdí pět vlaků denně, na každé stanici pracuje deset lidí, ať se nediví, že to nemůžou zaplatit.
myslim, ze tento problem je spise zalezitosti kraju, aby dostatecne tlacily na CD na kvalitu spoju. Na jizni morave je teda videt pokrok obrovskej, vice spoju, lepsi a cistejsi vlaky, vcetne novych regionov atd. spolecnost kordis by mela aspon dostat nejakou cenu a brat si z ni priklad dalsi kraje. treba zrovna ta vysocina...
jezdit s CD je prima-spina,jizda s veterany(at jiz vozy,nebo personalem)... Nikdy nevite zda a hlavne v kolik prijedete. Kdyz se zpozdite tak 10 min. pri ceste na nadrazi-nic se zpravidla nedeje ,pac vlaky myvaji zpravidla sekeru.
Minuly rok ve Vesely n./L. doslo k nehode na prejezdu a zablokovalo to rychlik na prahu,zpozdeni cca 5 hod a dostat se do P. bylo realne az rano,pricemz dve mlade turistky ,kterym odletalo letadlo dele nez prijezd od Cd zacaly byt nervozni a jedina utecha od jednoho pracovnika v modrem: to jste nahrany co? Kde budete spat,tady nic neni... a my v 1 az do rana zavirame cekarnu a s umsevem odesel.No proste folkor. Nastesti se pak nasel pres one divciny z Pisku,kterym jsem vdecen vcasny odvoz.
"náhradní autobusová doprava" - to jsi nikdy neslyšel, vesničane?
"Naopak hlavním tratím se podle něj daří lákat stále více cestujících. Na trase Praha - Brno prý dráhy přepravily o čtvrtinu více cestujících. Vlaky mezi Prahou, Pardubicemi, Olomoucí a Ostravou odvezly o deset procent více pasažérů."
Tento výrok svědčí o tom, že se kraje rozhodly nedotovat určitou část nerentabilních spojů z Horního Prdelákova do Kotěhůlek.
Zatímco na hlavních tratích Praha-Brno a Praha-Ostrava objem přepravených osob roste.
A tak to má být. A je vidět, že i ČD jsou schopny se chovat ekonomicky.
koukám že pořád se v diskuzích vyskytují i rozumní jedinci (když nepočítám sebe, samochvála smrdí.. fuuj něco tu smrdíí xD )
Ja jsem druhy...a uz asi 10 let....a vsude jsem od te doby vcas, hec.
Ale ždádná privatizace, ale pořádná konkurence, to je to, co ČD donutí pořádně hospodařit. A pak samozřejmě i přehodnocení vztahu státu k železniční dopravě jako takové.
Zajímavé údaje .
Takže ČD přepravily cca 1/3 lidí než pražské metro a na jednom platícím cestujícím "prodělaly" cca 50Kč. Začínám mít nebezpečný dojem, že ČD tu jsou tu hlavně a jen pro uspokojení dopravních požadavků svých zaměstatnaců a jejich rodin, kteří je ke všemu na rozdíl od všech ostatních ani nemusí jako nepeněžité plnění danit ... To máme pěknou rovnost před zákonem Holt modrá šlechta a Vy poddaní jste tu od toho, aby jste nás platili a my si Vás občas vzali jako rukojmů pži vyhrožování stávkou ...
zapoměl jsi na ještě na uspokojení odborářů, bez nich by dráhy nebyly to pravé