- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ojój radujme sa veseľme sa u susedov ,,chcípa koza" neuveriteľne
Neuveritelne je hlavne to, z ceho prispevatele usuzujou, ze se Riman raduje. Spis to bude tak, ze jsou sami takovi.
Jestli Opel padne, tak po něm nikdo díru plnit nebude, vyrábějí tisíce aut na sklad a ted na ne není trh.Neuživěj se i jiný. Dyť i manažeři z Hyundae hlásili, že jim nepřišla ze SRN za leden nebo únor jediná objednávka a rozjelo se to až po tom co zavedli šrotovný. Nikdy v minulosti vlády tak nesypaly peníze do soukromejch podniků a do všeho, může to vyústit v krizi, že bude hyperinflace a peníze lidi spálej. Jeden diplomat mi řikal, že to ale stejně budou držet co to půjde. Obama má automobilky úplně v háji. Cestou z krize jsou investice Číny, ta vytvořila největší dolarovou rezervu na světe - 1 bilion dolarů. Obama teď potřebuje čínský dolary a proto Hillary jela do Číny hlásat že je změna postoje USA k Číně a ted musí bejt partneři. Z politickýho hlediska USA přimhouří oko, pokud Čína bude nárokovat Taiwan, Tibet už je vyřešenej dávno. Dalailámu nikdo z EU nebo USA na oficiální úrovni nepřijme, aby je nerozhěval. Kromě Havla ten ho veme na forum.
tahle znacka uz je prinejmensim 5 let mrtva, nema nove modely, nema koncepci a hlavne zakazniky, v konkurenci japonskych, nemeckych, korejskych znacek nema sanci prezit....jestli chcou nemci do ni lit penize, klidne muzou, ale spis nez rozumne je to populisticke reseni
zajimavy proc pak potom dostala Insignia oceneni auto roku 2009 ?
to neni par lidi ktery prijdou o praci ale minimalne s dodavately, prodejci, servisem, etc. minimalne 70 tisic a ted at si to kazdej vynasobi aspon 2 tisicema mesicne co by stat musel vyplatit na podpore a sme na 140.000.000 milionech x 12 mesicu je 1 miliarda a 689 milionu za jedinej rok a kde je duchodovy, nemocensky etc. co taky bude muset zatahnout stat. Takze lehce 2,5 miliardy by stat stala zavreni Opla + dalsi milionovy vylohy kolem za jeden jediny rok.
Co s fabrikou, ktera vyrabi na sklad?
Ministr Říman má naprostou pravdu a nechápu proč tokoho tak rozčiluje, když dnes a denně se tady v těch omílá, že ekonomické krize pročisťují trh od nadbytečných, případně života neschopných subjektů.
KJinak samozřejmě OPEL už teď je mrtvá firma je otázkou max. dní kdy definitivně uzavře své výrobní haly. Investice do auta není investicí do pytlíku brambůrek které se v poledne koupí a večer u televize sní, takže docela by mě zajímalo, kolik vozů OPEL se za poslední měsíc, kdy není dne aby se existenci-neexistenci této automobilky popsaly tuny papíru a stovky hodin v televizích, v Evropě prodalo. Kolik nadšenců pro značku si koupilo auto, o němž už ani není jisté, jestli bude mít kam zajet na garanční prohlídku.
divil by ses co zrovna ted se v DE prodalo Aster a hlavne Corsy diky srotovnymu. Prodejci Opla si jen mnou ruce.
tak to mohl říct jenom říman, rádoby politik ve kterém se snoubí neschopnost čemukoliv porozumět a absolutní impotence kvalitního názoru. pokud se nezbavíme lidí typu římana, tak bůh s námi.
Riman, Topolanek, Vondra, Parkanova, etc. ti toho nakecaly v posledni dobe takovejch bludu ze by to ani neunesly.
Co bude říkat, pokud Opel padne a Německo si stáhne VW domů? Asi zapomně, že Škodovka je jeho součástí. To ho asi optimismus přejde.Až tak nepravděpodobné to není- když se kouknu do techničáku, mám dojem , že ze škodovky mám na autě jen znáček.