- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...by se meli naucit hospodarit a spravovat zeleznicni dopravu a ne vymyslet dalsi ryto dotovane z nasich dani. At se do toho pousti az si na to vydelaji...
Dráhy /železnice/ používala/provozovala autobusy před vznikem ČSAD-
tedy nic nového pod sluncem.
Pokud to bude konkurence stávajícím silničním přepravcům osob a povede k zlepšení/doplnění možností - je to třeba uvítat
Tak,pisalkove a znalci verejne dopravy,necht Vas to rozerve.Doufam,ze se nam to podari a na 1 jizdenku dojedete i do mist kam nevedou koleje.Hlavne,aby alespon Vase firmy meli uroven CESKYCH DRAH.TAK NASCHLEDANOU VE VLACICH A AUTOBUSECH CESKYCH DRAH.
Dobry napad, ale CD maji jednu zasadni chybu... a tou je zatracene spatne vedeni firmy ovlivnovane odbory, ... Odborum jde pouze o moc a firma je nezajima, vsak cestujici to zaplati, at uz na jizdnem nebo vsichni na danich...
V zajmu socialniho smiru s tim nikdo nic nedela (vedeni firmy, ministerstvo) a porad se bude dotovat aniz by CD vykazovali nejake zlepseni... Dotace by meli jit na konkretni ucely a ne na latani spatneho hospodareni firmy...
Byt zeleznicarem, stydim se za sebe a radeji se neukazuji moc na verejnosti...
Ja doufam, ze zamer CD je jasny. A jen doufam, ze je jasny i panum v UOHS.
Ja to tah k monopolnimu ovladnuti prostoru.Kazdemu, kdo sleduje nazory "panu od vlacku" je evidentni, ze uz minimalne 10 let je krajne znervoznuje ze autobusova doprava se jevi jako lacinejsi pro zakaznika a neumi se s timto vyrovnat. Vyrovnat se se svou nemouhocnosti predevsim 1.downsizingem, zestihlovanim... 2. Odstranenim korupce u zadavani zakazek dodavatelum CD. A ted nalezli "lek"...
Doufam, patrne najivne, ze UOHS prisne dohledne zda nebude prekrocen nasledujici limit. Volne kapacity prepravy mimo drahu musi byt rozdeleny do dvou, lepe tri objemu. CD bude umozneno ovladnou maximalne jeden z takovychto objemu. Zbytek musi zustat k dispozici jinym prepravcum. A POZOR, toto pravidlo musi byt uplatneno LOKALNE, nikoli globalne. Nesmi existovat lokalita, z prepravnich obsluznich hledisek relativne uzavrena, ve ktere by vyse uvedeny limit nebyl HLIDAN protimonopolni moci.
Zamer "panu od vlacku" je totiz prelevat penize ze zisku autobusove dopravy do sanace drahy a jejich armady zamestnancu. Toho lze samozrejme dosahnout tim, ze autobusovou dopravu zatizi takovymi obchodnimi marzemi, ze se cast zakazniku prelije zpatky na drahu. Vynosy z techto vysokych obchodnich marzi budou cpat do sveho materskeho podniku, ktery za 15 let privedli vice mene ke skaze. P.S. pozdravuji pana Zeleneho, za obdobi panovani ktereho jsem jel vlakem naposled
Jančura má jednoduchou pravdu=dělej co máš a dobře, pak se rozvíjej i jinde!!! ČD budou zastírat neschopnost další expanzí! Skončí to jako ve chlívu na ČD! Katastrofou!!!! Ale řídí-li to pojištovák, tak co čekáme¨?!?
Vy víte, jak funguje Jančura? Jezdí na lukrativních spojích a i tam je na něj kritika. Nechápu, jak ho můžete srovnávat s dopravcem, který jezdí po celé síti.
Co tak vybudovat železční divizi, to snad není možné co jsou to za lidi, to je prostě stát ve státě. . . už se jen směju, nic jiného se nedá dělat, nebo máte někdo lepší nápad?
Jiste, jsem pro, ale uz zadne penize ze statniho rozpoctu.
A z krajského rozpočtu (jako ostatní autobusoví dopravci) ano ?
Je plno úseků, kde jezdí vlak i autobus zároven, což není zrovna ekologické. Když jedete z nějaké díry do jiné díry na přestup, tak ta návaznost není zaručena, tady by alespoň nějaká návaznost byla a určitě to mnoha lidem pomůže, nehledě na to, že to bude za jednu jízdenku a jeden druh slev. Ti co tady nadávají, že někde to je autobusem levnější než vlakem, tak by měli přemýšlet kolik slev je u ČD a kolik u ČSAD
ČD jsou dražší i po slevě. A sleva, za kteou musím zaplatit 900 Kč nebo kolik, to není sleva