Diskuze
Daň z benzinu a nafty neklesne, rozhodla sněmovna
Děkujeme za pochopení.
venoch
to je spravne, tak to ma byt
NEsnizujte, nesnizujte, to by jste se pak mohli casem dostat treba dostat na cenovou uroven paliv v USA, Mexiku, Cine nebo Rusku a to by se mohlo prislis kladne projevit na nasi ekonomice. Tohle se nesmi stat, nesmime byt konkurencneschopni s jinymi. A nezapomente, ze z vybranych penez za dalnice, za pohonne hmoty, za prepisy aut jde celych 8 az 10 procent do infrastruktury, do tech nasich cest, ktere vam pak potavime 2 az 3x draz jak jinde ve svete, takze budete mit z vasich penez postavene ne 10 procent ale 3 procenta toho, co jsme vam na danich sebrali.
b1s1t
zvýšení daně
Je jen škoda, že v této době nepřichází přesně opačný návrh:
"Zvýšit spotřební daň z pohoných hmot."
Jednoduše proto, že se tím zvýší konkurenceschopnost malých pekáren, s ní i zaměstnanost (počet pekařů na 1000 vyrobených bochníků), ale i ostatních živnostníků a především hromadné regionální dopravy.
ChorcheCh
to se zase naši modří ultralevičáci vyřádili...
Daně nesnižovat, nájemné nederegulovat... A spřízněné managery krachujících firem rozmazlovat
Dan Marino
Jak pro to mohl Sobotka hlasovat?
Bohuslav Sobotka 27.5.2008: "Přitom snižování spotřební daně by v tomto případě bylo u nás úplným plácnutím do vody."
"Je téměř jisté, že snížení spotřební daně by se na cenách benzínu a nafty neprojevilo, protože vzniklý prostor by okamžitě v důsledku nedokonale fungující konkurence zaplnily marže výrobců či distributorů. Je ale zcela jisté, že by se projevilo výpadkem příjmů státního rozpočtu a tedy zvýšením deficitu a veřejného dluhu. Pokud jde o postoj parlamentní opozice, zejména mé mateřské ČSSD, myslím si, že by bylo v tomto případě (i jindy) velkou chybou kopírovat daňový populismus, který ODS lehkomyslně předváděla v opozičních časech. Jsem přesvědčen o tom, že ČSSD má velkou šanci vyhrát příští parlamentní volby i bez toho, aby byla nucena rozdávat na každém kroku nesplnitelné a nerealistické daňové přísliby. "
Hrustic
Blbci
Proc jsou vsichni socani ochotni delat ze sebe v zajmu strany blbce?? Neverim, ze napriklad Urban by bez stranickeho kabatu plkal takove nesmysly
Lidem zadne miliardy v kapse nezustanou, phm se zlevni mozna nepatrne a na chvili. I kdyby to byla pravda, tak "nejvic v kapse zustane" tem co nejvic projezdi - takze za koho CSSD "kope" ?
Je to cely nesmysl. V tehle dobe jeste dobrovolne odsavat zbytecne miliardy z rozpoctu, kdyz to neudelali ani v dobe kdy benzin stal o 10 korun vic a krize nebyla
swiss111
Na udrzbu silnic jde jen ca 10% procent penez
ovtatni zmyzi ve spravnim aparatu a ve vseobecnem rozpoctu
Hanyz01
dotaz
Když už tedy pan ministr pláče nad dopravní infrastrukturou a pan bývalý hejtman mu přizvukuje, tak pokud by se jim podařilo napravit tu podivnou anomálii, že ČR staví a udržuje silnice několikanásobně dráž než zbytek Evropy (včetně Švýcarska, Norska a pod), tak by klidně daň z PHM mohla být 1 Kč a peněz na dopravní infrastrukturu by bylo habaděj... jenže to by se nejdřív musela rozehnat ta banda úředníků a pánů z Metrostavu, Skansky etc.
eltodos
Neni se nad cim rozcilovat
protoze na koncovych cenach by se zlevneni stejne neprojevilo. To si myslite, ze by to pupmari stahli ?
NáhodněProcházející
Re: Neni se nad cim rozcilovat
Ja myslim ze ano. Rozhodne ano. Aspon o 0,30,-... Mozna o 0,35,-
jack007jac
no
Nechapu proc ta dan neni v procentech, ale na tvrdo v korunach a k tomu se jeste dani celkova suma. Takze nakonec je to zdaneny 2x.
Kopakopa
RE: Podnikatelé...
Pokud se budeme řídit tím, komu už trvale budou prospívat "dočasná" a "protikrizová" opatření vlády, zjistíme, že krize zasáhla firmy, podnikatele, živnostníky, OSVČ, vysoké manažery atd., nikoliv však ty "běžné" zaměstnance...
NáhodněProcházející
Re: RE: Podnikatelé...
Bezneho zamestnance krize ale opravdu nezasahla, pokud je stale zamestnan a bere stale stejny plat... Co potrebuje je hlavne stabilni zamestnani. A na to potrebuje podnikatele a firmy.... Anebo zacit sam podnikat...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!