- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Velkoobchod by to byl, kdyby karta Makra nekoukala 6 lidem z 10 z pěněženky. Nebo mi chce někdo z vedení Makra namluvit, že 6 z 10 lidí podniká v prodeji potravin, nebo gastru? A jiným sortimentem co nabízejí prodejnu nezásobíte (myšleno tak, že pokud prodávám sportovní potřeby nebo elektroniku, tak mi Makro nestačí a nakupuji ve specializovaných velkoobchodech). Takže pokud by tohle nebylo ubohé PR, které má upozornit na akci "Zdražíme o 2 %, abychom pak mohli s velkým humbukem o 3 % zlevnit" a Makro opravdu chtělo pro obchodníky a restauratéry něco udělat, mělo by zrušit registrace účetním, bagristům, instalatérům atd. ... no a pak začít dělat to, na co si teď jen hrají. Myslím, že celé je to o tom, že velkoobchod je jen chytrý marketingový koncept - nazve se to velkoobchodem, relativně bonitní skupině se vydají karty, aby to ještě víc vypadalo jako velkoobchod, tak se zakáží děti a už to frčí.
Makro jen keca, ve srovnani s markety jako Globus, Kaufland, Tesco apod je v 99% zbozi suverenne nejdrazsi, jediny duvod, proc tam obcas kupuji je to, ze tam po vyplatach nejsou fronty lidi
Makro má hezké ceny - ale dokud se nepodíváte kolik je to s DPH
Jen si uvědomte, že v Tescu nebo Kauflandu se denně otočí mnohem více zboží a tak pro ně není rpoblém dojednat(vynutit) si lepší dodací podmínky než Makro, kde projíždí pár Vietnamců s vozíkama.
makro taky ale nakupuje ve velkém, má sice mín prodejen než maloobchodní řetězce ale za to makro je velkoobchod a tudíž tam hlavně nakupují podnikatelé(a při jednom se udělá i nákup domů xD )..takže sou tam větší nákupy než třeba v tescu
.. neřekl bych že tam projíždí pár vietnamců s vozíkama
..třeba ostravské makro má furt plné parkoviště, a jednou sem tam byl na brigádě v uzeninách byl teda nával...
Vím, že je trapný nadávat pod články, že jde o PR, ale řekněte mi, že tohle opravdu není obyčejná tisková zpráva, která tak měla být řádně označená.
Že Makro pomáhá živnostníkům, na to nemohl žádný novinář přijít, aniž by mu to nakukal jeho marketing.
Tesco, Lidl, Kaufland,Interspar - máslo 250 gr - 14,50 Kč. Makro - 25,50 ! A tak bych mohl jmenovat donekonečna. Sleva "až" 3 % - to je nářez u jejich minimálně 100 % marži! Jen blázen tam kupuje, elektronika je tam 2,-3. kategorie, hadry,obuv to samé! Hnus!
protektorat, kterymu budou hazet jako prasatum co se jim hodi.
Nejlepe se jim hodi makat za cesky palt pro nemeckou firmu v Cechach a za ten stejny plat kupovat predrazene nemecke zbozi
neuvěřitelné Jako market pro venkovské podnikatele fajn, jinak trága