Diskuze

Slabý zájem o ČSA: jen čtyři firmy, nikdo z Asie

Ministerstvo financí zveřejnilo seznam přihlášených do tendru o ČSA. Zájemci jsou jen čtyři, není mezi nimi nikdo překvapivý, všichni čtyři již dříve potvrdili svůj zájem. Lhůta pro podání přihlášek vypršela v pravé poledne. Většina nechala přihlášení na poslední chvíli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Libra

23. 3. 2009 22:13
To je zase titulek ..

Při prodeji nezáleží, jestli jsou dva kupci nebo padesát, vždy záleží jak mají nacpané kapsy a kolik v závěru chtějí dát ...jinak pokud se jedná o strategickou investici, je jedno, jestli je krize či není, tady záleží, jak je partner finančně silný

0 0
možnosti

plexusbrachialis

23. 3. 2009 21:45
a to jeste tihle magoři chteli prodat Budvar američanům

hůl a vypraskat Topola, Icka ,Bursíka hnat svinskym krokem

0 0
možnosti

plexusbrachialis

23. 3. 2009 21:43
jen Magoři mohou prodavat v dobe krize CSA a letiste

tahle vlada je opravdu spolkem klientelistu a hostapleru

0 0
možnosti

Irish Stout

23. 3. 2009 17:23
A co budeme prodávat, až všechno prodáme?

... hmmm. Asi nezbude než to znárodnit a za čas to znovu prodat.

0 0
možnosti

sirc

23. 3. 2009 20:44
Re: A co budeme prodávat, až všechno prodáme?

Do dvou let budou ČSA ve ztrátě a musel by je zachraňovat stát. Malé aerolinky nemají budoucnost.

0 0
možnosti

Henry Kissinger

23. 3. 2009 16:24
prodávat nějaký podnik v době krize

je opravdu víc než rozumné, ale je jasné, že za pár let, kdybychom za to dostali mnohem víc, tak to už by Topol a spol nemusel být u koryta, a tak by z toho nic neměl... jinak cena akcií většiny leteckých společností spadla průměrně zhruba na 1/3 ceny před rokem, čili opravdu ideální doba něco prodávat...

0 0
možnosti

tyrael

23. 3. 2009 16:42
Re: prodávat nějaký podnik v době krize

Za par let by bez finacne silneho vlastnika uz nebylo co prodavat

0 0
možnosti

podhurka

23. 3. 2009 16:12
Proč...

Proč stát prodává něco, co přináší zisk? Zvlášť nyní....:-/

0 0
možnosti

briza

23. 3. 2009 15:11
Jak je to s tim kapitalem?

Nedavno se tady psalo, ze podminkou je aby 51% kapital uchazecu byl ze zemi EU (nebo to byl nejaky sum?). Tak proc se divi, ze neni nikdo z Asie?

Taky jsem zvedav jak se do te podminky vejde Aeroflot a Odien (turecky kapital a jako partner americka Delta). Na druhou stanu me to nevadi - muj favorit je Air France-KLM.

0 0
možnosti

;-)

23. 3. 2009 15:50
Re: Jak je to s tim kapitalem?

Aeroflot se tam nepřihlásil sám, ale přihlásila se tam společnost registrovaná v EU(asi v ČR), v ní má Aeroflot 49% a 51% má nějaká česká finanční investiční skupina - i se už psalo jaká, jen si to nepamatuji....

0 0
možnosti

aljav

23. 3. 2009 14:58
nesmysl, jak nikdo z Asie ?

a co Aeroflot ? Podívejte se kolik % území Ruska leží v Asii a kolik v Evropě ! To je to samé jak Turecko. Nikdy nepochopím proč je Rusko počítáno do Evropy, já bych ho např.vyšoupl ze všech evropských sportovních soutěží a poslal ho ať se svými dopingovými sportovci "oslňuje" v Asii, kam patří jak geopoliticky tak mentalitou !

0 0
možnosti

;-)

23. 3. 2009 15:55
Re: nesmysl, jak nikdo z Asie ?

Neřekl bych to tak tvrdě - řekl bych že jsou součástí Evropy a našich dějin - asi stejně., jako Turecko. Ale je fakt, že od nás je to na ruské hranice mnoho set kilometrů. Zaleťte si do Japonska, podívejte se přes moře a 3km na dohled máte Rusy zabrané Kurily a 50km Sachalin........tehdy si teprve uvědomíte, jak je Rusko velká země - letíte 12 hodin letadlem, celou dobu přes Rusko, Jste na druhém konci světa a Rusko je tam ještě mnohem blíž.

0 0
možnosti

refill

23. 3. 2009 14:23
co generuje zisk?

0 0
možnosti

mufinek

23. 3. 2009 14:55
Re: co generuje zisk?

Možnáprotože to od dob pana Tvrdíka generuje jen ztráty...

0 0
možnosti

refill

23. 3. 2009 14:19
a proč se prodává něco

0 0
možnosti