- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zase blbne s tim slovem ranvej (peistavaci ci startovaci draha).
když Paroubkovi zařídil takovou popularitu. Pak bysme měli jistotu, že žádný investor ČSA nekoupí
Zdržování veřejně prospěšných staveb je u nás obvyklé - viz desetileté zpoždění výstavby obchvatu Plzně - kamiony jezdily přes město a obtěžovaly neúnosně obyvatele, problémy s dálnicí přes Středohoří, se severním obchvatem Prahy atd., atd. Vždy se někdo najde, kdo to bude blokovat. Bohužel je to tak. Letiště je ale potřeba - nevím, proč se nevyužily Milovice, současně se uvažuje o Vodochodech.
Proč považuješ stavbu třetí dráhy pražského miniletště za veřejně prospěšnou?
Když ho bude prodávat ODS, půjdou úplatky ODS. Když se to odloží a k veslu se dostane ČSSD, komu půjdou úplatky?
Výkřiky na webu něco vyřešíš?
Provoz na Ruzyni musí být rozumně regulován, už teď jsou přelety letadel nad Prahou na hranici únosnosti. Stavět novou ranvej, která posune letadla blíž k centru města je zhovadilost na úrovni nějákého banánistánu.