Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bendl hledá osm miliard na nové dálnice, jejich stavba se asi zpozdí

Čekáte, že v místech, kudy často jezdíte, konečně letos začnou stavět novou silnici či dálnici? Ještě se netěšte, nemusí to vůbec být. Ministr dopravy Petr Bendl totiž řeší závažný problém: kde sehnat osm miliard korun na stavby nových silnic. Tolik peněz chybí na naplánované trasy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Homer _ 3

AŤ BENDL POPROSÍ ŘEBÍČKOVY "KAMARÁDY" ABY MÉNĚ KRADLI...

0/0
30.3.2009 0:46

perpartes

Už dohledává.

Naštěstí.

0/0
29.3.2009 22:35

barbudo

Má si na ty igelitky ...

... lepit cedulky ...

0/0
29.3.2009 21:07

Hrdý Budžes

At Bendl nehleda.

Staci kdyz zajde za Rathem - ten par desitek miliard na svou paralelni alternativu prazskeho okruhu sehnal za pouhy mesic ve sve funkci.

Ostatne ono se to snadno shani, kdyz staci rict sousedovi "chci tretinu prodejni ceny tveho baraku protoze jinak ti ho zapalim, nebo ti zablokuju prijezdovou cestu" jak to Rath zkousi ohledne ruzynskeho letiste.

0/0
29.3.2009 15:58

vlmach

Bendl hledá osm miliard na nové dálnice, jejich stavba se as

Na co zase nové dálnice?

0/0
29.3.2009 12:39

Don_Alex

Re: Bendl hledá osm miliard na nové dálnice, jejich stavba se as

zdá se ti že jsou naše dálnice dostavěné?

0/0
29.3.2009 13:34

zv02

Re: Bendl hledá osm miliard na nové dálnice, jejich stavba se as

Mně se to NEZDÁ - JE TO TAK. Dálnice, které používám, jsou OPRAVDU již dostavěné. Další nepotřebuji.:-P

0/0
29.3.2009 15:11

Hrdý Budžes

Re: Bendl hledá osm miliard na nové dálnice, jejich stavba se as

To je genialni - mate dostavenou pastousku, stodolu i se psi boudou a to znamena, ze je potreba udelat ve vsi stavebni uzaveru aby nahodou soused nevyhnal patro. Jak sobecke - jak socialisticke. :))

0/0
29.3.2009 15:55

suchar

Re: Bendl hledá osm miliard na nové dálnice, jejich stavba se as

vy možná ne , ale ostatní ano

0/0
8.4.2009 10:19

ChorcheCh

hm

No když pár informačních tabulek made in China stojí přes 2 000 000 000 Kč, přechod pro medvěda kterýho ještě nikdo neviděl 500 000 000 Kč, tak se neni čemu divit že pak nezbydou peníze na stavbu dálnice .

0/0
29.3.2009 12:12

fekete

8 miliard ?

velmi jednoduché - Řebíček, Gross, Pitr,Krejčíř, Kočárník, Dyba, Klaus, Kožený, Veškrna,.... a desítky dalších, stačí zazvonit, všechno sebrat včetně celé vykutálené rodinky .............!;-€.............:-)

0/0
29.3.2009 10:39

MudaFuka

Re: 8 miliard ?

R^R^R^

0/0
29.3.2009 12:30

rebbe

Dálnice vydrží sto let, šrotovné pár týdnů

takže z dálnice budou mít užitek i naši vnukové a vnučky. Šrotovné rychle projezdíme, projíme a propijeme, pak budeme koukat do trouby. Vysoké dávky nepřizpůsobivým nám také užírají z investic. Měla by platit zásada, že na projezení, prokouření a prochlastání je každé koruny škoda. U investic však platí zásada, že se projekt vypíše a nejlevnější/nejspolehlivější/nejkvalitnější nabídka bere! Protože už nejsme jenom v našem Klausově pašalíku, musí být měřeno evropským měřítkem, jestli ta stavební firma je z Portugalska nebo z Rumunska, musí být jedno. Podpoří to v obrovské míře snahu o konkurenceschopnost našich stavbařů.

0/0
29.3.2009 8:40

ciankal

tady je v realu videt

kam vede snizovani dani :-(  hlavne ze bohaci si furt stezujou jakou trou bidu s nouzi :-©

0/0
29.3.2009 4:48

jbroz50

zase jeden, co neplatí žádné daně a chce jen okrádat druhé.

Takový mám nejradši, na práci nešáhnou, jen parazitovat na ostatních a ještě řvou, jak se mají zvyšovat daně - to se to řve, když nic neplatí a jen bere.

0/0
29.3.2009 10:18

Don_Alex

Re: tady je v realu videt

hmm, takze ti vadi, kdyz nekdo s platem dejme tomu 200000 mesicne zaplati na danich 40000 mesicne a ty jakozto social  zaplatis 3000 na danich a to kdovi jestli a pritom vyuzivas stejne sluzby, ba dokonce vic nez ten co se dokazal prosadit? Mas pravdu, je to spatne, platit by meli oba stejne....

0/0
29.3.2009 13:37

stev

Nechme to postavit Němce.

Ti umí stavět dálnice 3 x levněji, než naše firmy. Takže bychom těch dálnic postavili dokonce více, než máme v plánu.

0/0
28.3.2009 20:46

lolek77

To jsou hospodské kecy.

Němci staví převážně na rovině a na písku. Srovnáváte nesrovnatelné.

Tím nechci říct, že ŘSD je špičkový investor.

0/0
29.3.2009 18:27

bosstanaka

Re: To jsou hospodské kecy.

Heh, v Německu mají ještě pořád asi tak 3x dražší pracovní sílu. Jinak jak se staví mosty a tunely se zajeďte podívat třeba do Rakouska nebo Švýcarska, tam mají dálnice skrz Alpy a mám pocit, že i tam se staví levněji. U nás se totiž do kalkulace musí zahrnout i tučné provize pro ministra a jeho kamarády a na své si jistě přijdou i samotné stavební firmy... a na dálnci jsou po dvou letech koleje...

0/0
29.3.2009 22:26

pppqqq

Re: To jsou hospodské kecy.

Srovnáváme opravdu nesrovnatelné. Stavební zakázky, kterých se účastní stále stejný okruh firem bez možnosti vstupu jiných (zadání tzv. "na míru"), opravdu v Německu zvykem nejsou. V Norsku mají také rovinu a písek? Stavějí třikrát levněji než u nás. Zdroj: Transparency International.

0/0
29.3.2009 22:48

pppqqq

Nadpis příspěvku

Pochopitelně požadované miliardy jsou na ministerstvu a na ŘSD. Na samotné stavby se z investovaných peněz využije možná tak desetina. Ne nadarmo máme nejdražší dálnice v Evropě. Takže navrhuji rozpočet staveb snížit na polovinu a za tyto peníze postavit dvojnásobnou délku než doposud.

0/0
28.3.2009 19:48

jbroz50

Re: Nadpis příspěvku

A protože už jste vyprojektoval několik dálnic, tak přesně víte, jak na to. Sem s těmi plány.

Nebo snad zase jenom kecy někoho, kdo umí akorát chlastat jabčák?

0/0
29.3.2009 10:23

pppqqq

Re: Nadpis příspěvku

Potrefená husa se ozvala. Pokukazovat na extrémně předražené stavby dálnic mohu ať se ti to líbí nebo ne.

0/0
29.3.2009 22:31

ROSES LIVE

Dálnice D47 už tady dávno mohla být

a levněji !  Kdyby Šimonovský se Špidlou si nechtěli napakovat kapsy a nezrušili smlouvu s Housing and Construction. Dálnice už tu mohla být 2 roky a byla by i levnější. Ikdyž tito pánové uváděli jako důvod zrušení právě cenu. Jenže dosavadní výstavba již původní cenu překročila pomalu dvojnásobně ! ! :-©

0/0
28.3.2009 19:45

jbroz50

Re: Dálnice D47 už tady dávno mohla být

Jenže to by to nesměl být od začátku domluvený tunel na 640 milionů. Špidla byl předseda strany a místopředseda vlády když to podepisoval a předseda obou, když to rušil a platil.

0/0
29.3.2009 14:47

mi_golem

klidně bych p. Bendlovi pomohl

Stavěl bych dálnice i za polovinu toho, co se běžně účtuje. Takže by mě stačili jen 4 mld. Pokud bychom se zapojili všichni, tak nebude nezaměstnanost, královské platy a je po krizi.

0/0
28.3.2009 19:44

pdy

paka

přestěňte se dohadovat všichni dohromady.spíš přemýšlejte proč nikdo z oda čssd a ods nejede třeba do polska,německa a nezeptá se(nenabídne) postavíte nám dálnici(za kolik je 1km) potom bychom se asi pobavili jaké by najednou byli ceny.copak je to normální 1km za 1mld

0/0
28.3.2009 19:40

Montaigne

Hledej modrý Šmudlo

a nezapomeň se mrknout např. do grippenů a do pandurů !:-P

0/0
28.3.2009 18:25

zdenek.rudolf

Až p. Bendl ty peníze přece jen najde, jsem velice

zvědav, kolik kilometrů či snad jen metrů nových silnic se postaví - v tom našem hezkém, čistém, bezkorupčím prostředí.:-([>-]

0/0
28.3.2009 17:28

mstuch

Tak ať se podívá do kasy a kapes ODS

tam jsou potřebné prostředky,které by se měly použít jinde,než ve zlodějských kapsách.!!!!!!

0/0
28.3.2009 16:41

Don_Alex

Re: Tak ať se podívá do kasy a kapes ODS

vážně, podíval bych se do krajských rozpočtů, když mají na to aby z peněz od daňových poplatníku mohli dotovat malou skupinku občanů na poplatcích, jistě mají hromadu zdrojů i na věci pro větší skupinu....

0/0
28.3.2009 17:37

phi

bendl hleda miliardy

hned bych hledal s nim a kdyz neco najdem...  tak se rozdelime :)

0/0
28.3.2009 15:10

frantaflinta58

ODS=elita národa

Vysokoškolsky vzdělaní, uspěšní, bohatí podniktelé. HA HA HA. H.O.V N-O, stoka, lůza, hnůj. a výkvět hlouposti, to jsou voliči ODS ;-D;-D;-D

0/0
28.3.2009 14:06

ProtektoRath Mittel Bohmen

Re: ODS=elita národa

Všichni voliči ODS nejsou jako ty. A třeba jseš na sebe moc tvrdej. ;-D

0/0
28.3.2009 14:37

mstuch

Re: ODS=elita národa

zloděj,tunelář,nemakačenko,prospěchář a jim podobný k s i n d l = modrý volič zlodějské strany

0/0
28.3.2009 16:42

ProtektoRath Mittel Bohmen

Re: ODS=elita národa

Tak to sis dal blbou přezdívku. Ale nejspíš by ti ani jeden z těch tvých návrhů neprošel. ;-D Aspoň se tak můžeš podepisovat. R^

0/0
28.3.2009 19:39

Sagita

Proč bratr Kalousek

půjčil bezúročně Lotyššsku 5 miliard?

0/0
28.3.2009 12:43

AKSAMIT

Re: Proč bratr Kalousek

protoze chce mit vyrovnany rozpocet...;-D

0/0
28.3.2009 13:40

phi

Re: Proč bratr Kalousek

njn, kdyz tomu nerozumis, tak se to lehce placa....

zjisti si neco o tom, jakou menu ma Lotysko, jake jsou prognozy pro

pripadny statni bankrot Lotysska a dojde, ze je to stejne logicke, jako

jit hasit souseduv dum.

0/0
28.3.2009 15:06

Don_Alex

Re: Proč bratr Kalousek

proč soudruzi dotují poplatky u lékaře, když jsme na tom tak špatně že nemáme na financování globálních problému?

0/0
28.3.2009 17:39

ppdedek

Češi půjčí Vietnamu osm miliard na stavbu dálnice

http://ekonomika.idnes.cz/cesi-pujci-vietnamu-osm-miliard-na-stavbu-dalnice-fbs-/ekonomika.asp?c=A081112_103301_ekonomika_fih

0/0
28.3.2009 11:17

NiHauMa

Re: Češi půjčí Vietnamu osm miliard na stavbu dálnice

Hezka trefa ;-D[>-]R^

0/0
28.3.2009 13:02

ppdedek

Proboha dyt EU uvolnila takovejch miliard pro CZ dalnice

kam se podely ty miliardy co EU a neni to tak dlouho, uvolnila pro vystavbu novych silnic a dalnic v CZ? To uz to zase stacila rozkras ta chaska politicka?

0/0
28.3.2009 11:14

MacX

Re: Proboha dyt EU uvolnila takovejch miliard pro CZ dalnice

Pan exministr Řebiček o tom bude vědět. Tedy pokud není právě bytem ve svých nových domech, které si pořídil v cizině.

0/0
28.3.2009 12:41

superprasák

tak

Tak vidím, že přestože ODS slibovala ve volebním programu dostavení D1 do roku 2010, tak to nebude ani v nyní plánovaném 2013, ale tak 2020. A že slibovali dálnici Mohelnice - Hradec Králové do roku 2010 (!!!???), o tom darmo mluvit, to beru jen jako legraci, ostatně jako značnou část jejich programu.

0/0
28.3.2009 9:35

krabi

Re: tak

socani slibovali 2008

0/0
28.3.2009 9:53

Novakbob111

jenze cssd uz neni u moci skoro 3 roky

takze je to vina zlocinecke tlupy vency klause a topolanka pod jmenem ODS. KOnecne za kluuuse se kradlo  v 90.letech jak o zivot

0/0
28.3.2009 9:56

jbroz50

Kdyby socani nerozkradli půl bilionu,

tak už nebylo co stavět.

Kdyby to ODS dělala jako socani, tak prostě zvednou dluh o dalších 10 miliard a jede se dál. Jenže takhle se odpovědné hospodaření nedělá. Sobotka rozkradl každý rok co byl u moci skoro 100 miliard a jen zmizel z funkcí, tak najednou mohl být schodek desetinový.

0/0
28.3.2009 10:32

Jiřik

Re: Kdyby socani nerozkradli půl bilionu,

Aby taky nebyl desetinový, když v r. 2008 ekonomika byla na maximu a Kalousek do rozpočtu rozpustil všwe, co do té doby ministerstva ušetřila. To se to vykazuje nízký schodek, když jsem to odepsal odjinud...

0/0
28.3.2009 20:12

jbroz50

Re: Kdyby socani nerozkradli půl bilionu,

Na maximu byla i v roce 2006 a přesto tam byl schodek 111 miliard. Dokud tam byli socani, tak si museli ještě každý rok půjčovat od pošty na výplatu dávek v prosinci a táhli tenhle dluh do nového rozpočtu - tam žádné úspory nebyly. Úspory začaly až v roce 2007, když už tam byla současná vláda - tak proč by je nepřevedla legálně do rozpočtu - nepotřebovali je rozkrást, jak to dělali socani.

0/0
29.3.2009 10:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.