- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Šrotovné je opravdu úžasné, všichni co si chtěli koupit nové auto v průběhu roku, si ho tedy koupili už na jaře, díky čemuž se politici mohou pochlubit že prodeje vzrostli.
No a co se bude dít až dojdou tito zákazníci, jejichž nákup jsme urychlili? Nebudou zákazníci tohoto druhu a automobilky budou mít ještě větší propad prodejů než bez šrotovného. A co pak? Jak donutit milióny lidí spokojeně jezdící ve starých autech, kteří o využití šrotovného neuvažují, protože vědí že by se museli zadlužit, nebo utratit peníze určené na něco jiného. Zvedneme šrotovné na takovou výši aby zaplatilo celé nové auto? To můžeme z našich daní rovnou platit provoz neužitečné fabriky jako za komančů.
Výrobní kapacity se za posledních pár let neúměrně rozšiřovaly, tolik aut nikdo nepotřebuje. Krize je tu od toho aby ozdravila ekonomiku zničením špatně fungujících firem. Krize v automobilovém průmyslu bude trvat tak dlouho, dokud GM a Opel nezavře fabriku. Všechny protiopatření krizi jen prodlouží a prohloubí
bychom zaváděli šrotovné,jak radí všeználek,velký vůdce JYRKA,když škodovka nestačí nyní vyrábět díky šrotovnému v Německu.
V dobe automobilovy konjunktury byly zminovany automobilky stejne v milardovych ztratach, a ted se pri zmirneni propadu prodeju v radech desitek procent mluvi o zlepsovani a "rozjasnovani" ??
A co jiného mají asi tak říkat?
"Je to všechno v p.deli...všichni co nevidět pokrachujem"? To by jim prodeje nejspíš zrovna moc nezvedlo.