- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
uměle vytvořenej trh s auty.až stát přestane pumpovat prachy do výměny vozového parku,propadne se prodej nových aut ještě hlouběji,a hlouběji a hlouběji.ale co hlavně že škodovka má co výrábět a český dělní má co do huby
Za celé první čtvrtletí se odbyt nových vozů meziročně snížil asi o čtvrtinu na 16 184 nových vozů.
To že jen o 1/4 to nakoplo to šrotovné, bezva, super. Co ale druhé čtvrtletí, co nakopne prodeje, třetí kolo šrotovného? Když druhá vlna podrží tedy jen už asi týden tedy zanedbatelnou část druhého čtvrtletí. A počet lidí kteří mají vrak a zároveň peníze také není nekonečný, někteří to prodají i když se to nemá, více tedy riskuje ten kdo to takto koupí. No co bude dál?
v priebehu mesiaca, normalnych tempom by sa tu povalovali dalsich 20 rokov alebo co je horsie, jazdili po cestach a ohrozovali svoje okolie.Toto je pozitivne.Tento aspekt nemoze nevidiet len ekologicky ignorant ako je priatel Rusov a Turkov Klaus alebo hlupak s vychodenou ledva zakladnou skolou....
Nejeekologočtější auto je to co nejezdí, nebo spíše to které vůbec nebylo vyrobeno. Nejvíce emisí totiž, za celou životnost auta, vzniká při jeho výrobě.
Pitomí Slováci ... Čehúni prostě budou zateplovat (tj. investovat do bydlení) , Slováci šrotovat auta (auto není investice, ale normální spotřební zboží).