Diskuze

Ministerstvo nařídilo General Motors připravit se na bankrot

Americké ministerstvo financí údajně nařídilo automobilce General Motors připravit se do 1. června na podání žádosti o ochranu před bankrotem. Majetek firmy by se následně měl rozdělit na dobrý a špatný. Dobrý by koupila nová firma, méně žádoucí by byl do sedmi let zlikvidován. Informoval o tom list New York Times.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SecondWisdom

14. 4. 2009 11:46
Spravedlnost

Joo, neměli zahodit a sešrotovat EV1 ;-O, teď je ropa dostala ;-D. Doufám, že nové vedení bude mít víc rozumu. Rv

0 0
možnosti

badongo

13. 4. 2009 23:09
tenhle je taky dobrej

Potom, ako finančný kolaps nabral rýchlosť, sa ceny ropy a ďalších komodít zrútili a spolu s nimi aj ťažba ropy. Pomerne nedávno sa trhy s ropou ustálili ,kolíšu okolo hranice 40 dolárov za barel a nezdá sa že by šli kamkoľvek nižšie. Zdá sa, že náklady na produkciu ropy stúpli na úroveň, keď nedáva ekonomický zmysel predávať ju pod túto cenu. 

.

40 dolárov za barel je v dnešnej dobe pre amerického spotrebiteľa dobrá cena, ale na obzore je hyperinflácia, a to vďaka extravagancii pri tlačení peňazí ktorá v súčasnosti prebieha vo Washingtone.  40 dolárov by sa ľahko mohlo stať 400 dolárov a potom 4000 dolárov za barel, čo by rýchlo amerických spotrebiteľov vytlačilo z medzinárodného trhu s ropou."

.

Čo s tým? Orlov má viacero návrhov, vrátane zákazu predaja osobných automobilov ako tomu bolo v USA po celé tri vojnové roky 1942 až1945. Teda pravý opak populárneho šrotovného (Y)

0 0
možnosti

Montaigne

13. 4. 2009 23:00
Naléhavě se ptám

Kde udělali američtí soudruzi chybu?:-P

0 0
možnosti

Chlupaty Knedlik

13. 4. 2009 22:55
Tunel

se statnim souhlasem.

0 0
možnosti

badongo

13. 4. 2009 22:49
sme stejně v prdeli všichni kromě tunelářů

Ako sa bude rozvíjať svetová kríza? Ostré štádium svetovej krízy sa už začalo. Ak Spojené štáty zastavia emisiu, úplne prestanú tlačiť doláre, všetko krachne v priebehu 2-3 mesiacov. Dostaneme variant z roku 1929.

.

Ak budú tlačiť peniaze, ale iba minimálne, potom pád potrvá 2,5 až 3 roky. Ak urobia hyperinfláciu, zapnú naplno tlačiareň na peniaze – potom sa všetko skončí za rok až rok a pol. - Aký variant si, podľa vás, vyberú Spojené štáty? Alebo si už vybrali? - Tretí – hyperinfláciu. 

Mimochodom, nech by si už zvolili ktorýkoľvek variant, americká ekonomika klesne minimálne o tretinu. Svetová ekonomika klesne o dvadsať percent. Našu planétu po tomto čaká 10-12 rokov ťažkej krízy. Myslím, že v USA a v Európe bude veľa ľudí žiť z ruky do úst a auto sa bude považovať za prepych. - pochmúrny obraz...(Y)

0 0
možnosti

badongo

13. 4. 2009 22:54
Re: sme stejně v prdeli všichni kromě tunelářů

doporučuji si vzít co nejdražší hypotéku a zafixovat splátky na 5 let - do té doby nabují světová hyperinflace takové míry, že Váš jednoměsíční plat bude v pohodě stačit na splacení celé hypotéky po skončení fixačního období.

.

Všichni, kdo budou mít co nejvíc na dluh, de facto dluhy umažou během mžiku a zbohatnou :-P

0 0
možnosti

zd.sn

13. 4. 2009 20:32
Znárodnění

Znárodnění bank , dolů a továren mělo cosi do sebe. Marx měl pravdu , že kapitalismus = recese a rozkvět a pořád dokola . Jak je vidět , teorie komunismu je třeba částečně uplatňovat i v kapitalismu . Jinak by nefungoval .

0 0
možnosti

hnedka_zdrapana

13. 4. 2009 21:05
Re: Znárodnění

Marx byl mimo, stejne jako ty. Pricinou recese je prave to statni vlastnictvi. Konkretne se tomu rika centralni bankovnictvi a castecne rezervy. Doporucuji si precist neco od Rothbarda na tema penez. Napriklad tohle:

http://www.libinst.cz/etexts/rothbard_penize.pdf

0 0
možnosti

der Alte

13. 4. 2009 20:31
Nechť místo křižníků silnic

USA začnou v licenci vyrábět indická auta zn.Tata (tuším) a mají p problémech neboť i tento "kapotovaný motocykl" dosáhne v USA max.povolenou rychlost 60 mil/hod.,což činí cca 90 km/hod;-D!

0 0
možnosti

sprav

13. 4. 2009 17:00
Zcela legální tunel

a s posvěcením státu... dluhy nechat v jedné firmě a zisky v druhé. Věřitelé hoďte si mašli, že...

0 0
možnosti

uprimnyhosan

13. 4. 2009 17:18
Re: Zcela legální tunel

normálka, platí prostě ZÁKON ZACHOVÁNÍ ENERGIE! ale v česku jej např. i SOCAN popírá!;-D

0 0
možnosti

sirc

13. 4. 2009 16:04
GM a spol.

Pokud se nedohodnou s odbory na propouštění a hlavně snížení personálních nákladů, nezáchrání je nic. Na úkor zvyšování nákladu na zaměstnance, totiž trvale klesala kvalita výroby a výrobků.

Jsme zvědavý, jestli se některá evropská nebo japonská automobilka bude ucházet o americké značky. Pro Porsche-Volkswagen byto mohla být dobrá příležitost. Prachy na to, jako jedni z mála, totiž mají.

0 0
možnosti

Bohous.23

13. 4. 2009 21:36
Re: GM a spol.

No myslim že Porsche-Volkswagen má teď svých starostí dost.

No jo no, kdo by kupoval drahá a nekvalitní auta. To jaksi američti soudruzi trošku zaspali

:-)

0 0
možnosti

Kapitalista-telem-i-dusi

13. 4. 2009 15:56
Volejte BohušaSobotku

Myslím že nadešel čas zavolat Jyrkovi zdali by nepůjčil některé ze svých top managerů. Myslím že odbory by určitě hravě zvládl geniální Zdenda Škromachů, restrukturalizaci nalinkuje a dluhů je zbavíkrizový manager Bohuš Sobotka pod velením Jyrky Paroubka. A až z toho bude Raj na zemi, tak bych tam poslal Jardu Tvrdíka aby tu novou firmu přivedl k zpátky k "černým číslům". Pokud Američané neudělají výše popsané kroky, mám dojem že GM opravdu padne.  :-)

0 0
možnosti

uprimnyhosan

13. 4. 2009 17:21
Re: Volejte BohušaSobotku

Bohuš nee, Bohuš je na todle slabej nýmand! To chce Standu, Standu Vychcandu! To je genitální obchodník, jedině on dokáže prodat  za obrovskou sumu akcie firmy, která zanedlouho zkrachuje, tak jak to předvedl v naší České socialistické republice, zcela nedávno!(Y);-DTo je spása pro americké imperialisty! DUCE by ho měl z titulu svého poslání pověřit!;-D;-D;-D

0 0
možnosti