Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy chtějí levnými jízdenkami naplnit víkendová pendolina

České dráhy rozjíždějí novou akci, která jim má pomoci zaplnit prázdná místa ve víkendových vlacích pendolino a dalších mezinárodních spojích. Část jízdenek nabídnou s předstihem s výraznou slevou, možnost jejich pořízení však omezí jen na internetový prodej.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Matař

Pendolino - ani zadarmo

Pendolino je hned po historických vozech nejstrašnější souprava, která spatřila u ČD světlo světa - místo na nohy je asi takové jako v autobusech, zpoždění na denním pořádku, jízdné drahé jak kráva a dalších mnoho věcí.

A za cenu 500,- Kč dráhy nalákají asi poskromnu lidí. :-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
15.4.2009 20:09

novakjara

Re: Pendolino - ani zadarmo

A nedej bože že máš zavazadlo, pak je to totálně v P..DELI !

0/0
16.4.2009 12:06

SergeS

Re: Pendolino - ani zadarmo

No jo ... kecalku co jim vse vadi tu mame az dost ... ja cestuju pendolinem casto a nejak se zpozdenim sem se neptokal ( nepletete nahodou pendolinou a jine vlaky ) ? a mista nanohy je dost ( merim 188 cm )

0/0
16.4.2009 15:37

keyz

slečna na fotce

jo, kdybych ji měl na celou dobu k použití, tak se podívám i na nabízenou slevu;-D

0/0
15.4.2009 16:34

prudil_1

Kdo jim řekl o existenci inernetu?

Cervenec lonského roku a dvě zpáteční jízdenky z Paříže do Lourdes 84 euro. Před pěti měsíci dvě zpáteční Paříž - Perpignan za 76 euro, nedávno dvě zpáteční Paříž - Strasbourg taktéž za 76 euro. Takže například Paris - Perpignan 1001km 21 euro a 4 hodiny cestování. Praha - Wien cca 450km 19 euro a cca 5 hodin cestování.

Ale i tak je supr, že CD konečně poznávají internet. Nicméně ze zahraničím se nemůžou srovnávat v ničem. I když, v cenách české dráhy určitě překonali celou vyspělou evropu...

0/0
15.4.2009 15:53

tato

Zpatecni?

Jak se kupuje zpatecni na  SK? Vzyt tam neni na to kolonka ;-D

0/0
15.4.2009 14:53

vrchni

Ceske Drahy

CD pripomina socialne neprizpusobivou rodinu ktera ma rozpadajici se dum bez oken vytapeny parketami, ale socialni davky od statu utraci na vylepsovani interieru sveho mercedesu 200d. Co kdyby misto prdolina zajistili ze mensi nadrazi uz nebudou v tak zubozenem stavu? Tedy: co kdyby nadrazi uz nevypadala jako cerna skladka zeleznicniho srotu a davno vyrazenych vagonu? Co kdyby jejich normalni vlaky (mimo prdolina) ktere pouziva 99% cestujicich vypadalo trochu k svetu, napr. tak jak vypadaji uz dnes autobusy soukromych dopravcu? Co kdyby cesta z Prahy do K.Varu netrvala 4-nasobek cesty autem, a to jeste neni dostavena dalnice R6 ktera to zkrati jeste vic? Co kdyby trvale prodelavajici podnik konecne zacal propoustet zamestnance tak jak je zvykem u vsech minusovych podniku? Ceske Drahy ziji nekde v roce 1976 a vsichni ministri se na tom podepsali. A to jsme za 1. republiky meli drahu ktera patrila mezi nekolik nejlepsich na svete, ne-li vubec nejlepsi.

0/0
15.4.2009 14:52

vrchni

Re: Ceske Drahy

Co kdyby ve vlaky meli dvere takove aby deti z vlaku nevypadli (automaticke, priznejme si, je uz minimalne 20. stoleti :-) ), Co kdyby nastup do vagonu nepripominal vystup na Milesovku? Co kdyby do vlaku dokazala nastoupit i napr. zenska s kocarkem? atd. atd. CD = :-©Rv

0/0
15.4.2009 15:04

12345hanka

Re: Ceske Drahy

R^

0/0
15.4.2009 19:58

109e

Re: Ceske Drahy

Co kdyby jste jim na to přidal? Kdo a hlavně za co postaví perony, když hlavní toky peněz jdou do silnic? Co se týče železnice, je 16x bezpečnější, než silnice. To, že si rodiče nehlídají své děti, je opravdu strašné. Když jde máma s dítětem vedle silnice s rušným provozem, také není dítě jištěno žádným zařízením. Dítě se hlídá. Vychoval jsem 3.

0/0
16.4.2009 0:12

helllo

Re: Ceske Drahy

ale no taak

0/0
16.4.2009 10:13

109e

Re: Ceske Drahy

Ano, je to tak. Malé dítě pustí bez dozoru jenom blbec. A ještě větší blbec se vymlouvá na to že dveře nestačí. Co když přechází rušnou ulici. Kde je nějaké blokování aut?

0/0
16.4.2009 10:28

Ludek_II

Re: Ceske Drahy

Co kdybyste si děcko hlídal ? ;-D

0/0
16.4.2009 10:47

TigerM

Re: Ceske Drahy

Presne... jen dodam, ze pro kazdeho ministra je zmena na drahach politickou sebevrazdou, nezapominejte, ze CSSD, Odbory, maji velkou silu... staci hrozba stavkou, trocha medializace, a to nemluvim o zamestnancich co by si nenechali sahnout na sve vyhody a stavka se jim hodi v kazdem pripade...

0/0
15.4.2009 20:28

109e

Re: Ceske Drahy

Co kdyby jste se informoval, jaké jsou podmínky u silniční a železniční dopravy? Co kdyby jste si přečetl, kolik bylo propuštěno zaměstnanců drah?

0/0
16.4.2009 0:05

Tom Hagen

Za kolik zpáteční Praha-Kolín?

8-o

0/0
15.4.2009 14:50

def...

trochu nesikovne

mixovat v jednom clanku dva druhy meny na jednu vec :-P

0/0
15.4.2009 14:33

mukr

Za 500 do Vidne?

No to je challenge, vezmu auto, ve 2 se to zaplati, ve 4 je to za polovic a po dalnici jsem tam co by dup :-). Jo za 200,- bych to bral.

0/0
15.4.2009 13:14

Merk

Re: Za 500 do Vidne?

Však tě nikdo nenutí. Aspoň bude ve vlaku prázdněji. Vohnoutům s radostí přenechám ucpané silnice/tankodromy ve společnosti ostatních primitivních vohnoutů. :-P

0/0
15.4.2009 13:40

sat037

Re: Za 500 do Vidne?

Hele Merku, trasu Pha-Ova jsem pendolinem (ale nejen jím) jezdil asi přes 5 let, cca 2x do měsíce. A tolik vohnoutů co ve vlaku jsem nepotkal nikde jinde (možná kromě ostravského fotbalového stadionu). Asi máš kliku, ale moje zážitky jsou dost odpudivý. Ne že by na silnici bylo všechno ok, ale minimálně neřešíš hluk a jiné tělesné projevy cestujících v okolních autech. Ve vlaku takovou kliku nemáš.

0/0
15.4.2009 14:07

Merk

Re: Za 500 do Vidne?

Já jezdim v Pendolinu v jedničce a žádný problém jsem ještě nezažil. V autě přitom řeším neustále mentální projevy ostatních "řidičů", které jsou - na rozdíl od projevů ve vlaku - schopné ohrozit mé zdraví a život. Což o cestě Praha-Ostrava platí v současnosti dvojnásob. Možná až bude hotová dálnice, bude to o něčem jiném. :-/

0/0
15.4.2009 14:19

Ahasver

Re: Za 500 do Vidne?

To je vlastně jediná výhoda pendolina - narozdíl od ostatních rychlíků a EC/IC tam není jednička zavohnoutěná zasloužilými držiteli režijek. Někdy hlavně když jsou ve větším houfu je to zážitek k nevydržení.

0/0
15.4.2009 15:09

Merk

Re: Za 500 do Vidne?

Ani mi nemluv, režijní ajznbón spodina v jedničkách je děs :-© Rozumím tomu správce, že jednička v Pendolinu je pro ně znevýhodněná? Pokud jo, tak R^

0/0
15.4.2009 15:12

Ahasver

Re: Za 500 do Vidne?

Museli by si připlatit normální cenu za místenku. Teda asi ne úplně normální, nějakou buď zákaznickou nebo režijní ale rozhodně >0.

Kdyby ČD ty svoje zasloužilce z jedniček vyhnali, hned by bylo atraktivnější cestování pro platící klientelu. Ale Dušek by se asi po.ral :-)

0/0
15.4.2009 15:27

109e

Re: Za 500 do Vidne?

Dušek?

0/0
16.4.2009 0:13

12345hanka

Re: Za 500 do Vidne?

V Pendolinu v jedničce občas, ve dvojce pravidelně skupinky přiožralých Rakušáků, otravujících hlukem a bágly roztahanými po celém vagóně. Mluvím o trati Brno - Praha.

0/0
15.4.2009 20:00

Don_Alex

Re: Za 500 do Vidne?

proč nevezmeš autobus? zaplatí se to ještě víc podle tvé stupidní úvahy....

0/0
15.4.2009 14:18

Merk

Re: Za 500 do Vidne?

Stopem je to ještě levnější :-P

0/0
15.4.2009 14:20

cufir-mufir

Re: Za 500 do Vidne?

no má to jeden háček. Pokud jedete do Vídně na 3 a více dní, již se vám auto nevyplatí, neboť taxa 30€ za den parkovného je pro váš zřejmě z výše snů. Ale je vidět, že jste byl ve Vídni tak akorát angličákem po mapě a ne autem.

0/0
15.4.2009 16:12

tomas_tod

Re: Za 500 do Vidne?

Není až takový problém parkovat ve Vídni za 3 - 5 Euro na den, jistě, není to v historickém centru. Ale stejně většinou budu využívat MHD, tak už je jedno, kde parkuju.

0/0
15.4.2009 18:26

Niky79

Re: Za 500 do Vidne?

Ve Vidni se bezne plati 3-5 euro. Je videt, ze jsi tam nikdy nebyl.

0/0
15.4.2009 21:08

Janina7

To se to modrýmu grázlu prodává

levné jízdenky Pendolínem pro mastňáky, který vlakem normálně nejezdí. Oni to totiž za ně zaplatí denní cestují do práce a škol, jezdící ve  špinavých a pomalých vlacích a ešusech na regionálních tratích. Proto jich lon i ubylo 7 000 000. Těm však dráha, aby je dostala každý den zpět, těm nenabídne nic!!

Polovička vedení drah patří do .....! Doplňte si sami!

0/0
15.4.2009 12:51

harfan

Re: To se to modrýmu grázlu prodává

Senátu?

0/0
15.4.2009 13:15

chilis

Re: To se to modrýmu grázlu prodává

kdyby jsi to četla, tak tam píšou, že to je na spoje, kterými jezdí pár lidí, takže ta cena je pro ně zisk, který by bez té akce neměli....8-o

0/0
15.4.2009 14:24

Merk

Re: To se to modrýmu grázlu prodává

Je spíš otázkou, zda má cena jakýkoliv vliv na to, že někdo pojede Pendolinem z Prahy do Ostravy v sobotu večer. Na tyhle vzdálenosti se jezdí buď pracovně, nebo z místa práce/studia domů - tedy přes týden, případně v pátek večer / neděli večer. Představa, že kvůli úspoře pár stovek jedu na víkend domů až v sobotu večer je značně absurdní. Rv Napadají mě snad jen lidi, co si pojedou na otočku zapařit na Stodolní. ;-D

0/0
15.4.2009 15:08

cosinus

Nechci slevu zadarmo

No to si snad ČD dělají srandu. Tomu tedy říkám sleva, jak p.r.a.s.e. Vyčlenit na jeden spoj 10 až 20 míst a koupě pouze přes internet. Vážené představenstvo ČD, co se takhle trochu přiučit v zahraničí. Tady v Belgii, počínaje pátkem 19:01 a konče nedělí 23:59 téhož víkendu, se dá koupit zpáteční lístek za cenu jednosměrného => 50% sleva na všechny typy vlaků (kromě Thalys-belgické TGV) a to byste koukali, jak jsou vlaky o víkendu nacpané.

0/0
15.4.2009 12:18

Tomáš Římský

Slevněné spoje

To by mě zajímalo, jestli mám šanci na jízdné na trase Olomouc-Praha-Olomouc za 400, nebo si musím koupit jízdenku Ostrava-Praha-Ostrava za 500,- (SC 500/507) a nastoupit v Olomouci? Když to jde Praha-Olomouc-Praha za 400, tak proč ne Olomouc-Praha-Olomouc taky za 400 ve stejných vlacích jako z Ostravy (SC 500/507)?

0/0
15.4.2009 11:38

Guest007

Výborný

Takže na spoj vyčleníme 100 míst s dvouset a člověk, kterej bude chtít využít jiných levnějších nabídek (eliška, sone či jiné) bude mít třeba smůlu protože vše ostatní bude obsazeno skvělou nabídkou čd tip tak to vám gratuluju...8-o

0/0
15.4.2009 11:33

ondrejo

Re: Výborný

Bať, pokud správně počítám tak sone+ je za 450, k tomu pendolino místenka za 200/os, takže dvě osoby za 850,- (vs 2x500) a 2dospělí + 3 děti 1450 ( vs 2500 - pokud teda na děti není sleva). počítáno 500 ostrava - praha.

Nemluvě o tom, že se to vztahuje jen na spoj v 5.50 z OV a 15.50 z Prahy

0/0
15.4.2009 11:54

donotcrosss

Nějaké divné ne??

"Akce pro nás byla zisková - naprostou většinu cestujících totiž tvořili lidé, kteří by normálně vlakem nejeli, ale nechali se zlákat cenou a nikoliv lidé, kteří by vlak běžně využili za plné jízdné," hodnotí první pokus o zaplnění vlaku šéf marketingu drah Aleš Ondrůj.

Pro zakoupení lístků musí být cestující registrován v elektronickém obchodě Českých drah, nepotřebuje ale žádnou slevovou kartu. Jeden zákazník může koupit nanejvýš pět jízdenek.

Když vlakem nejezdím tak asi nemám registraci v elektronickém obchodě českých drah ne?? ;-D

0/0
15.4.2009 11:20

Merk

Re: Nějaké divné ne??

Registraci v elektronickém obchodě Českých drah si i cvičený foxteriér udělá za půl minuty při koupi lístku. I se započítáním tohoto kroku to pro něho bude rychlejší a pohodlnější, než koupě lístku na nádraží.

0/0
15.4.2009 11:26

donotcrosss

Re: Nějaké divné ne??

okay jsem za registrovaný.. ale je to stejně na nic protože si můžeš koupit jízdenku jen na přímé spoje což je uplně k ničemu..

0/0
15.4.2009 11:35

donotcrosss

Re: Nějaké divné ne??

nemůžu si koupit jízdenku z českého krumlova do bruntálu protože jsou tam tři přestupy. a nejde mi koupit jízdenka ani z českého krumlova do českých budějovic.. opravdu je to pohodlné.. maximálně tak pro pražáky ostraváky a brnáky ;-O

0/0
15.4.2009 11:43

Merk

Re: Nějaké divné ne??

Tak vo tom žádná, možnosti jsou zatím naprosto nevyužité. Já mám to štěstí, že e-shop pokrývá všechny mé potřeby :-P

0/0
15.4.2009 13:41

kontrys

tunelove hospodarstvi

u CD je o to, co nejvice proinvestovat pres spolcene firmy, at uz jde o nakup majetku nebo o propagaci, PR a podobny zlorad. Pred par dny ze sebe udelal v jednom casopise hlupaka jejich marketingovy reditel, ktery ani nevedel kolik za rok utrati. Proste Bem, Janousek a spol. zaveli, Zaluda interne zprocesuje a nastrcene figurky provedou. A propos, spocital nekdy nekdo, kolik nakradou prostrednictvim firmy, ktera organizuje jizdenky pres SMS ;-D;-D;-D?!

0/0
15.4.2009 11:10

Espey

Re: tunelove hospodarstvi

Jojo, to samé je třeba nákup pražců... Proč nakupovat přímo u výrobců, když to jde přes prostředníka... Znám ho osobně... Nákupka 450/ks, prodej drahám 900...aniž to zboží vůbec viděl. A život je krásnej... :-©;-D

0/0
15.4.2009 11:26

Janulice78

Re: tunelove hospodarstvi

kecy. CD se o koleje vubec nestara, o koleje se stara sprava zelez. cest : www.szdc.cz. CD taky nemusim, vlakem bych jela jen v nouzi nejvyssi, ale nez rozsirovat bludy, co se takhle podivat, co je na tom pravdy?

0/0
16.4.2009 13:03

barara

Ostrava-Praha za 500??

A kolik prosím dělá ta avizovaná sleva, která má nalákat lidi??

0/0
15.4.2009 11:03

ondrejo

Re: Ostrava-Praha za 500??

scpendolino . cz -> ova - Pha 632,-  takže sleva 132,- pokud to správně chápu

0/0
15.4.2009 11:32

aduano

Re: Ostrava-Praha za 500??

ne, nechápeš. je to ostrava - praha - ostrava - tedy zpáteční jízdenka - podle sazebníku za 776,- (a k tomu asi místenka za 400,- ?? nevím jestli už není v ceně)

0/0
15.4.2009 13:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.