- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechapu, ze dopravcum vadi slevy. Ale kdyby protestovali za slevy na mytnem, tak bych jim nefandil.
jim právě vadí, že měli mít slevy a nebudou, proto stávka
V problematice mýtného jsem laik, ale doteď jsem se domníval, že účelem mýtného je regulace (omezení) nadměrné kamionové přepravy. V tom případě je poskytnutí slevy tomu, kdo jezdí víc, kolosální blbina. Pokud toto skutečně premiér někomu slíbil, tak to hovoří za vše.
Nevidím důvod, proč by měly kamionové firmy mít nějaké slevy na mýtném a už vůbec nevidím důvod, aby ty slevy měly jen ty velké firmy! Když už, tak spíš podpořit ty jednotlivce, kteří mají jeden náklaďák a jezdí sám na sebe...
... ve svém okolí vidím několik kamionových přepravců a podle těch sídel co mají, myslím, že se nemají vůbec zle...
přečetla jsem si diskusi. Hrozně mě baví, jak si každý myslí že dopravci vydělávají. Z osmi aut nám vydělávalo-podotýkám akorát na své náklady jen jedno. Takže řidiči logicky přišly o práci. Pokud bysme vydělávali, proč bychom propouštěli a vzdávali se dobrovolně milionů?
To je snad zákon trhu. Nebo se mýlím? Úbytek kamionů má mnoho pozitiv. To, že někdo přišel o práci je kruté. Přišli o ni skláři, textiláci.... Na železnici desítky tisíc.
Nezveřejnili způsob prostestu... ale doufám, že si nezvolí zatarasení dálnice kamionem, protože potom by nikdo nepoznal že se jedná o protest a ne o běžný den.
Přívrženci ODS vždycky vykřikují jak socky natahují ruce a ejhle i páni podnikatelé by chtěli
Máš slušné podnikatele a pak takové ty klasické komoušské svině, co tady po revoluci vytunelovaly hromadu podniků a jako "podnikatele" bych je, byť vlastní firmy, rozhodně nenazval. Ti také zhusta podporují sociálkomunisty, kteří jim tu vytvářejí v době své vlády dokonalé prostředí, jemuž říkají "sociální stát", aby oklamali lůzu.
Osobni automobil plati za pouziti dalnic jenom 1000,- rocne. Podle toho by mel platit i kamion.
A protoze jeden kamion nici podle udaju CESMADu silnici 2.500x vice nez osobni automobil, mela by stat dalnicni znamka pro kamion 2,5 milionu. Pak to bude pravedlive.
Vzhledem k dlouhodobemu previsu nabidky nad poptavkou v autodoprave bych se v reakci na planovane protesty omezil na topolankovskou jednicku.