- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
o nicem, jen aby nas...stval socialisticky netahla. prosim vas, nepodavejte zpravy obcanum, kteri nejsou schopni sami (mysleno bez paroubka) pochopit, jestli je to dobre nebo spatne. tito lide nejsou schopni pochopit obsah ani duvod, proc byl takovy clanek zverejnen. Jenom to mezi lidmi(mineno opicemi paroubka) vyvolava nervozitu a paniku. pro tyto obcany(neschopne vlastniho usudku viz. Barbie Boruvkova) prosim piste smyslene clanky o rostoucich preferencich cssd.
Nechápu! Firma je trvale ve ztrátě, proč a za co se v ČD vyplácí takové platy? Příjmy by měly odpovídat výsledkům - vytvoříte zisk - rozdělte si ho, jste ve ztrátě - vraťte peníze.
Jakýkoliv přínos českých drah je sporný.
Například, když ČD uzavřou hlavní silnici do Krajského města jako dnes, kvůli opravě přejezdu. A řidiči budou muset objíždět X kilometrů. Tak jako loni kdy uzavírka trvala 3 měsíce. Je železniční doprava velmi dotovaná i řidič co platí o tisíce litrů nafty víc, za jejich srandy.
Pokud vim, tak prejezdy jsou statni a ČD na to diky omezenim doplaceji stejne jako ridici.
tam stat nasypal 12 miliard .Predseda dozorci rady Zak tvrdi ze nebylo prokazano jak se ty penize pouzili a proto chtel Zaluda odvolat.Samozrejme dostal padaka.
Na to, jak ČD vedou, je to skutečně moc. Kdyby ČD prosperovala a byla výdělečná bez potřeby dotací a vydělala mu na ten plat, pak ano ... ale takhle? Prostě zloděj.
Většina soukromých bus dopravců dostává dotace na pokrytí ztráty, ale o tom vůbec většina lidí neví, že....
ale dráhy by měly mít výsledky. Stále jim připlácejí kraje, takže ho platíme i my, co vlakem nejezdíme. navíc utrácejí zcela zbytečně - u nás postavili 3 moderní přejezdy na mísyech, kde za týden projede pár aut (polní cesty) ...
Tak zabezpečené přejezdy jsou nutností i u polních cest, protože je potom umožněno zvýšit rychlost vlaku třeba. Na tratích s vyššími rychlostmi je to nutnost. A kraje dotují i autobusy, ale koukám, že vás nezajímá, kolik berou manažeři třeba ICOMu a dalších soukromých subjektů jež taktéž jsou závislí na dotacích
dělal by tu práci celý žhavý i za 100 tis. měsíčně, a i tak by se určitě našla spousta schopnějších a levnějších
Ne, někdy předloni byly ČD v zisku. Pravda, tehdy byla jejich součástí i nákladní doprava.
Kolik asi berou ti obyčejní zaměstnanci ČD, kteří opravdu (na rozdíl od vedení) pracují!?
Berou násobně méně peněz. Ale tak je to ve všech firmách, to je prostě fakt..