Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruský Aeroflot a americký Odien vypadly ze hry o ČSA

České aerolinky nebudou patřit Američanům ani Rusům. Vláda vyřadila dva ze čtyř zájemců o státní podnik - společnost Darofan ze skupiny ruského Aeroflotu a investiční firmu Odien. V boji o balík 91,5 procenta akcií tak zůstává jen Air France-KLM a konsorcium Unimex a Travel Service.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sunka007

-

Evidentne stat nevi co chce. Bud chce prodat za nevyssi cenu a pak nema klast dalsi podminky, nebo za splneni X podminek ale pak se nesmi divit malemu zajmu nizke cene.

Jestli bude Aeroflot vlastnikem CSA muze byt kazdemu jedno, nebude vlastnikem letiste takze pokud jeho sluzby budou stat za houby budou lide letek s nekym jinym. Zadna geopoliticka rizika tu nejsou

0/0
21.4.2009 12:53

vokoun6

Re: -

Samozřejmě, že bezpečnostní rizika ze strany Rusáků tu jsou. Ostatně ČSA mělo být jen předmostím pro nákup letiště.

Každopádně by to byla fraška, prodat třetí nejstarší leteckou společnost na světě ruskému státnímu Aerošrotu - ikoně mizérie, absence kultury bezpečnosti a šlendriánu.

0/0
21.4.2009 13:58

Hofos

PRODAT !!!

A co nejdříve! Stát řídí ČSA od 10 k 5, vykazují jen ztráty z běžné činnosti již mnoho let. Spíš se divím, že za tuto krachující (nebo již zkrachovanou?) firmu vůbec někdo chce zaplatit...

0/0
21.4.2009 12:19

Joss1

Fandím ODS

Ale prodat teď ČSA je hloupost !!!

0/0
21.4.2009 9:39

Kelyš

Re: Fandím ODS

Já ODS celkem chápu - raději prodat ČSA teď a férově, než riskovat, že ČSA zašmelí ČSSD s komoušema a že se potom zase v řadách ČSSD objeví nějaký zázračný zbohatlík, jako se tehdy objevil Gross po prodeji TELECOMU.

0/0
21.4.2009 9:59

ruzovy.svetr

Prodávat ČSA teď v době krize může jen idiot

nebo Topolánek.

0/0
20.4.2009 23:49

roba21

Re: Prodávat ČSA teď v době krize může jen idiot

Nebo ten, kdo ví jak na tom ČSA jsou. Každý rok navíc = nižší cena.

0/0
21.4.2009 9:05

Kelyš

Re: Prodávat ČSA teď v době krize může jen idiot

Myslím že větší idiocie je zavádění šrotovného na auta - zvláště poté, co světové automobilky přiznávají, že je šrotovné nijak nezachraňuje a poté, co USA dnes schvalují další obrovský balík, který chtějí narvat opět do automobilek, přesto, že každý ekenom ví, že to je černá díra.

0/0
21.4.2009 10:02

ladaxxt

ehm..,

Asijske aerolinky mivaji vic nez 50 procent kapitalu v Evrope..? 8-o

0/0
20.4.2009 17:32

Majkyho_pupik

Re: ehm..,

ne proc?

0/0
20.4.2009 18:15

o.kostal

coze?

oni to chteli prodat asiatum???

8-o8-o8-o

Pred 10 lety asiati prodavali na bahnitych trzistich a dnes v luxusnich kamennych kramech zamestnavaji cechy a ted jim jeste dame aerolinky, ktere nasi rodice a prarodice vybudovali z dani???   :-©[>-]

0/0
20.4.2009 17:18

ladaxxt

Re: coze?

asi jsou šikovnější a pracovitější..

0/0
20.4.2009 17:33

blekkal

Re: coze?

Přesně tak. Ono je potřeba opravdu makat, ne o tom žvanit v odborech...

0/0
20.4.2009 18:10

Tunaq

Re: coze?

Neměl by ses divit. Např. mladí Vietnamci mají na gymnáziích nejlepší výsledky - včetně např. českého jazyka! Někdo se prostě diví a druhej maká! Asiatům patří budoucnost. Západní sociální společnosti budou sedět a divit se.

0/0
20.4.2009 18:10

kunde

Re: coze?

bohužel pravda.

0/0
20.4.2009 18:37

ruzovy.svetr

Re: coze?

To jsou keci. U nás studují jen kvuli pobytu. Brzdí výuku.

0/0
20.4.2009 23:53

venoch

Re: coze?

myslim, ze keci je jedno z mala slov, kde se po c pise y....ty vyuko.

0/0
21.4.2009 1:41

valissen

Konečně dobrá zpráva

Něco zde nebude patřit rusůmR^R^R^

0/0
20.4.2009 17:07

mlady volic kscm

Re: Konečně dobrá zpráva

vse uz prece patri nemcum

0/0
20.4.2009 17:16

valissen

Re: Konečně dobrá zpráva

Pořád lepšíR^

0/0
20.4.2009 17:17

mlady volic kscm

Re: Konečně dobrá zpráva

ne lepsi, to nejlepsi

0/0
20.4.2009 17:19

o.kostal

Re: Konečně dobrá zpráva

jo, napriklad Karlovy Vary, Krusny Hory, nebo Vaclavske (Rude) namesti ...

0/0
20.4.2009 17:19

mlady volic kscm

Re: Konečně dobrá zpráva

ani jednoho z jmenovanych neznam a tudiz me nezajima

0/0
20.4.2009 17:21

o.kostal

Re: Konečně dobrá zpráva

?8-o

0/0
20.4.2009 17:24

mlady volic kscm

Re: Konečně dobrá zpráva

presne tak

0/0
20.4.2009 17:27

mlady volic kscm

tak kdyby nikdo, tak ja to koupim

0/0
20.4.2009 17:05

MiroTR

Teď snižuje cenu krize,

předtím Tvrdík. ;-D

0/0
20.4.2009 16:39

zberanek

Jděte pryč

Už aby tato vláda šla někam.

0/0
20.4.2009 16:30

ladaxxt

Re: Jděte pryč

no voni hned nepůjdou.., nechceš jít pryč ty..? :-)

0/0
20.4.2009 17:35

D.E.S.

a ještě bych se chtěl zeptat ..

jaké jo to bezpečnostní riziko, které by přineslo spojení s Aeroflotem, který z vetšiny vlastní ruský stát ? Nevidím rozdíl, jestli někdo z ruska vlastní nějakou firmu v ČR, nebo zadlužené ČSA.

0/0
20.4.2009 16:17

kunde

Re: a ještě bych se chtěl zeptat ..

tím bezpečnostním rizikem je právě ruský stát. A to bezpečnostní riziko není riziko létání, ale trochu jiného druhu.

0/0
20.4.2009 16:18

D.E.S.

Re: a ještě bych se chtěl zeptat ..

myslíš že by třeba pro "svojí" firmu nedodávali palivo nebo tak ? ČSA je z mého pohledu naprosto tuctová firma, s nulovým až záporným ziskem a malým počtem zaměstnanců. Absolutně přes ní nikdo nedokáže nic udělat. Tak o co komu jde ? Navíc je lehce nahraditelná ...

0/0
20.4.2009 16:21

o.kostal

Re: a ještě bych se chtěl zeptat ..

V tomhle pripade je opravdu politika dulezita, osobne si myslim, ze dulezitejsi nez penize, ale to je pouze IMHO. S tou tuctovosti Vam musim dat za pravdu, kdyz firma ktera ma obrovske nemovitosti a letadla je levnejsi nez kdejaka divize ze Sun Microsystems.

0/0
20.4.2009 17:23

kunde

Re: a ještě bych se chtěl zeptat ..

no ona žádné velké nemovitosti nemá a letadla vlastní CSA asi jen 4. staré stroje. ČSA patří po managerských "veletočích" současného vedení už jen ten nápis nad vchodem do baráku ..:-/

0/0
20.4.2009 17:52

kunde

Re: a ještě bych se chtěl zeptat ..

Nejde o to jestli je ta firma velká nebo malá. Před Rusem je třeba se mít na pozoru, a co se týká letecké dopravy dvakrtá.  Rus pořád považuje naši zemi za sféru svého vlivu a svoje území.  Plus Rus je v křížku s kdekým ve střední Asii a z toho plyne možné nebezpečí.

0/0
20.4.2009 17:51

D.E.S.

Re: a ještě bych se chtěl zeptat ..

myslíš že by třeba pro "svojí" firmu nedodávali palivo nebo tak ? ČSA je z mého pohledu naprosto tuctová firma, s nulovým až záporným ziskem a malým počtem zaměstnanců. Absolutně přes ní nikdo nedokáže nic udělat. Tak o co komu jde ? Navíc je lehce nahraditelná ...

0/0
20.4.2009 22:02

sirc

Privatizace

Tam mám dojem, že ČSA nakonec stát neprodá. S Air France už to jednou zkoušely (ČSA) a UNIMEX nemá prachy na investice. Třetinu letadel je potřeba vyměnit, respektive dohodnout nákup, okamžitě a další třetinu hodně brzo.

0/0
20.4.2009 16:00

briza

Re: Privatizace

S Air France to CSA zkousely (a pravda moc se to nepovedlo) ale v jinych podminkach nez dnes. Tehdy byla snaha hlavne prodat podil a potom harmonizovat letove rady apod. a opravdu to moc nefungovalo. Dnes diku clenstvi obou ve Sky Teamu je ta spoluprace funkcni. Ja osobne bych Air France - KLM bral.

0/0
20.4.2009 21:11

Já, Claudius

Proboha

jen ne Travel Service. Leště jsem s nima 10x a vždycky pozdě.

0/0
20.4.2009 15:56

sirc

Re: Proboha

Protože pravidelné linky dostávají vždycky před chartrem přednost.

0/0
20.4.2009 16:02

kunde

Re: Proboha

aneb ekonomická analýza na základě několika letů charterem do Hurghády.

0/0
20.4.2009 16:19

twine

smutek na hradě a v liháči

izvinítě tavárišči, my polepšimsja

;-D;-D

0/0
20.4.2009 15:23

Vedoucí kolotoče

Posledne na lince s Air France...

...nam podavali pecene slimaky. To byl skandal. Nemka, co sedela vedle mne, byla uplne nepricetna, kdyz to videla na tacku. Nerozumim tomu, proc lidem podavaji tyhle tradicni narodni jidla, kdyz vedi, za na zaoceanskych linkach vetsinou cestuji ne-Francouzi. Zajimava je i jejich podivna snaha stale mluvit francouzsky na pasazery, kdyz tem letuskam stejne kazdy druhy rika: "Sorry, I don't speak French...". Zvlastni spolecnost Air France. Dost rad letam s Continental a SAS. Personal je na urovni. Trochu zvlastni mi pripada Lufthansa. Ty jejich letusky jsou studene jak psi cumaky. Velice mne prekvapily Austrian Airlines. Mile slecny, jidlo ale drobet podprumerne.

0/0
20.4.2009 15:17

D.E.S.

Re: Posledne na lince s Air France...

ale Air France bude pro zaměstnance ČSA dobrý, je to to taková socialistická firma :)

0/0
20.4.2009 15:27

mandrake

Re: Posledne na lince s Air France...

kdybys ty chytrolíne věděl jak je to doopravdy ... chtěl bych tě vidět jak děláš leteckýho mechanika za plat prodavačky a dával si 36 hodinový šichty

0/0
20.4.2009 15:48

D.E.S.

Re: Posledne na lince s Air France...

tak teď nevím jak to myslíš, ale já jsem hodnotil to že to bude pro zaměstnance dobrý, v čem vidíš problém ?

0/0
20.4.2009 16:12

jhk2

Re: Posledne na lince s Air France...

leteckej mechanik za plat prodavacky? ty si ale komik :)

0/0
20.4.2009 16:55

czechian

Re: Posledne na lince s Air France...

ČSA na svých linkách zase dává třeba míchaný vajíčka. Z toho naopak klepne Frantíka, ale žlučník. ;-D

0/0
20.4.2009 16:12

briza

Re: Posledne na lince s Air France...

No, tak si to rozeberme. Na kratkych tratich se teple jidlo zpravidla nepodava. A na dlouhych tratich byva vyber minimalne ze dvou jidel (plus nejake ty vegetarianske zalezitosti pokud si o ne clovek rekne pri rezervaci letenky). Takze pokud si ta tvoje Nemka vybrala slimaky ma smulu, je dospela, a nese odpovednost za sva rozhodnuti.

Ja sice slimaky nejim (resp. nikdy jsem to pro jistotu po zkusenostech s morskymi potvorami ani nezkusil) ovsem jidlo podavane u Air France si zpravidla vychutnam protoze to na rozdil od jineho clena Sky Team (Delta) chutna jako jidlo a ne jako prumyslovy prefabrikat.

0/0
20.4.2009 21:08

venoch

Re: Posledne na lince s Air France...

Jsem rad, ze mu nekdo odpovedel, vetsina mezikontinentalnich letu ma jidlo upravene tak, ze nabizi typicke jidlo dopravce...v pripade Air France to klidne muzou byt hlemyzdi a taky jidlo statu, kam se leti. Na tom neni nic nenormalniho. Tohle neni specialita jen Air France. Ja s nima nikdy nemel moc problemu, i kdyz nepatri mezi me oblibene,.

0/0
21.4.2009 1:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.