- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Evidentne stat nevi co chce. Bud chce prodat za nevyssi cenu a pak nema klast dalsi podminky, nebo za splneni X podminek ale pak se nesmi divit malemu zajmu nizke cene.
Jestli bude Aeroflot vlastnikem CSA muze byt kazdemu jedno, nebude vlastnikem letiste takze pokud jeho sluzby budou stat za houby budou lide letek s nekym jinym. Zadna geopoliticka rizika tu nejsou
Samozřejmě, že bezpečnostní rizika ze strany Rusáků tu jsou. Ostatně ČSA mělo být jen předmostím pro nákup letiště.
Každopádně by to byla fraška, prodat třetí nejstarší leteckou společnost na světě ruskému státnímu Aerošrotu - ikoně mizérie, absence kultury bezpečnosti a šlendriánu.
A co nejdříve! Stát řídí ČSA od 10 k 5, vykazují jen ztráty z běžné činnosti již mnoho let. Spíš se divím, že za tuto krachující (nebo již zkrachovanou?) firmu vůbec někdo chce zaplatit...
Já ODS celkem chápu - raději prodat ČSA teď a férově, než riskovat, že ČSA zašmelí ČSSD s komoušema a že se potom zase v řadách ČSSD objeví nějaký zázračný zbohatlík, jako se tehdy objevil Gross po prodeji TELECOMU.
nebo Topolánek.
Nebo ten, kdo ví jak na tom ČSA jsou. Každý rok navíc = nižší cena.
Asijske aerolinky mivaji vic nez 50 procent kapitalu v Evrope..?
oni to chteli prodat asiatum???
Pred 10 lety asiati prodavali na bahnitych trzistich a dnes v luxusnich kamennych kramech zamestnavaji cechy a ted jim jeste dame aerolinky, ktere nasi rodice a prarodice vybudovali z dani???
no voni hned nepůjdou.., nechceš jít pryč ty..?