- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli budou (podobně jako např. HERVIS a SPORTISIMO) nabízet 3-4 roky staré kolekce, je jasné, že si cenovou "agresi" budou moci dovolit a ještě na tom docela dobře vydělají. Pokud ale budou chtít nabízet nové zboží (poslední kolekci), budou muset chtě nechtě prodávat za stejné ceny jako mají ostatní srovnatelní hráči na trhu (A3, D-SPORT, LIFESTYLE SPORTS) budou cenové rozdíly maximálně v desetikačkách.
Stejně jako dovozci automoblilů hlídají aby se jim jednotliví dealeři navzájem nepožrali, dělají to i zastoupení jednotlivých sportovních značek, pokud se nejedná zrovna o nějaký výběhový "ležák" prodávaný v outletu.
Jejich síla je především v prodeji pod vlastní značkou. Třebas jejich outdoorovou značku Quechua nosí dost lidí na horách.
V Decathlonu pravidelně nakupuji v Maďarsku a sou fakt dobrý, u nás jim zatím nikdo nesahá ani po kotníky. A nebudou konkurencí jenom pro velké řetězce jako Gigasport, ale i třeba pro Hudy.