Diskuze

Omezení jízd kamionů by mohlo nahradit vyšší mýtné, navrhuje Bendl

Omezení jízd kamionů každý pátek, s nímž počítá dva roky připravovaná novela, jež stále leží ve Sněmovně prakticky bez nadějí na úspěch, by mohlo nahradit vyšší mýtné v některých časových úsecích. V Litoměřicích při setkání ministrů dopravy EU to řekl ministr dopravy Petr Bendl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Tom Hagen

30. 4. 2009 15:42
Návrh zákazu jízdy vozů nad 3,5t (všude - ne jej na dálnici)

V pátek zákaz 12:00 - 24:00

V sobotu jízda povolena od 10:00 do 18:00

V neděli zákaz 0:00 - 22:00

Hotovo, vyřešeno!  :-)R^

0 0
možnosti
JN

5alfa

4. 5. 2009 15:08
Re: Návrh zákazu jízdy vozů nad 3,5t (všude - ne jej na dálnici)

Já bych to udělal jako telefonní operátoři a mýtné bych stanovoval podle provozu. Silný provoz, slabý provoz a za víkendy bych mýtné pro dopravu zboží zvedl ještě více.

Ať si každý jezdí jak chce a kdy chce, když na to má a je-ĺi třeba dopravit paletu dobré vody do Tesca třeba taxíkem, proč ne! Když někdo dá za flašku 100 káčé... :-P

0 0
možnosti
BH

dropa

29. 4. 2009 17:21
Spravedlivé a výhodné,

by bylo zase slevou, třeba dvojnásobnou, motivovat dopravu ve vdodnou dobu! Ale to by nevytvořilo korupční prostředí vyjímek a výstavby odstavných ploch!:-) :-©[>-]EU

0 0
možnosti
JN

5alfa

4. 5. 2009 15:09
Re: Spravedlivé a výhodné,

Taky si myslím, že mýtné by mělo být jiné o víkendech a jiné ve všední dny. Jiné v době slabého provozu a jiné v době silného provozu.

0 0
možnosti
VS

Adyn

29. 4. 2009 12:09
x

Kdyby radeji premysleli spolu s CD jak dostat nakladni dopravu na koleje ....

0 0
možnosti
MK

matysek-k

29. 4. 2009 17:28
Re: x

postavit vlečky

0 0
možnosti
00

0100

29. 4. 2009 11:55
Zdražení mýtného v pátek a neděli by vyeliminovalo

jízdu kamionů. Otázkou je, zda by ho nepromítli do svých cen spotřebiteli..:-/

0 0
možnosti
PN

General-

29. 4. 2009 12:19
Re: Zdražení mýtného v pátek a neděli by vyeliminovalo

Jasne ze promitli, ale stejne by jich spousta chtela usetrit.

0 0
možnosti
TD

FrantaKibyc

29. 4. 2009 11:42
Jaký by to mělo smysl?

Takže navrhuje opatření, které možná nepatrně omezí provoz na zpoplatněných dálnicích, kde snad až na D1 kamióny zase až takový problém nejsou, a provoz na všech nezpoplatněných silnicích 1. třídy zůstane tam kde je. A komu tím tedy vlastně prospěje?

0 0
možnosti
KK

Stone_Pilot

29. 4. 2009 10:49
Jediné rozumné

je opravdu motivovat nákladní dopravu, aby jezdila mimo špičku. Nechat je někde stát nemá smysl. Kdo bude chtít, ať si dopravu připlatí, ostatní si třeba rádi naplánují jízdu v noci. Ty rozdíly v mýtném ale opravdu musí být motivující.

0 0
možnosti
PP

Polarni punta

29. 4. 2009 10:45
Jasně

vytlačte kamiony z dálnic na státní silnice 1. třídy. Už teď jih tam začalo jezdit neúrekom. Zajímalo by mě jaký je výběr mýta a kolik začal doplácet Kapsch ? A kdy bude mýto i na silnicích 1. třídy.

0 0
možnosti