- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kvůli těmto tady budeme platit šrotovné. Firma funguje, dokáže zaplatit všechny jejich dělníky a manažery, provoz těch Audi A8 taky nebude zadarmo, fabrika svítí, topí ... lidi splachují na WC ......a ještě zbylo 300 mil Kč.
Za jejich nesmyslně předražené vraky a zastaralou koncepci!
Asi jsi spatne cetl clanek! Schade vyrabi moderni a ekologike vozy!!!
a vysoké marže prodejců se projevují.
:-))))) je vidět, že o tom víš kulové...
vaš zisk mně opravdu nezajima a je na poslednim mistě mich zajmu* Včetně vašich zaměstnancu, kolaburujicich na naši čssr*
tak pujdou do haje.
A co je usporneho na motorech 1.2?? jezdit to za 12 litru na 100 a jakou to pri tom ma exhalaci ani nemluve.
kde jsi k té spotřebě přišel? v rodině jednu fabku1,2 máme a dlouhodobá spotřeba, je 5,8!
po ukonceni srotovnyho v nemecku a Rakousku kde ted jdou Fabie mimoradne na odbyt a i se na ne ceka to pak bude pristi rok pro Skodovku rana do vazu.
A jestli si nekdo mysli ze pristi rok ekonomika zacne stoupat jak se pise ve vedlejsim clanku tak zazije asi peknej tanec
proč rana do vazu? At si chciji do petek doma* Za našich 60sát % *
česká automobilka?:DDD tak to je góóóól!!!! at jsou do kopru , beztak jsou se svymi cenami nekonkurenceschopni... konecne to doslo i stadu obdivovatelu teto "znacky"...
Jak je možné že Škoda auto prodává v Polsku levněji své vozy než doma?
Ani se nedivím když vyrábí takový paskvily jako je Fabia II a Yeti...
Nejsem ekonom, takže proto asi nechápu, čím to je, že když mi klesne prodej o 17 %, tak mi klesnou zisky o 90 %.