- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
" Firemní zákazníci rozhýbali v dubnu trh s osobními auty. Ukazují to čerstvá data Svazu dovozců automobilů o počtu registrací. "
to je biží přání a ť se zvedne prodej, nikde to nefunguje. Je to hodně hloupé dotovat auto jinému spoluobčanu nepřímo prostřednictvím z velkého osobně nedosažitelného společného. Navíc podporuje to jen zisk soukromých společností a minimální význam pro zbytek lidí. Svezli jsme se na tom, prodej aut do západní Evropy a vlatně všude kdo šrotovné zavedli, je to nedobrovolná podpora pár vyvolených , tedy netržní chování, Rathovsky všechno zadara pro všechny.
Radim Buršík
Článek podává trochu nepřesné informace, přitom stačí kouknout na stránky SDA a je vidět, že prodej za obě kategorie (osobní aut. + N1) celkově klesl. Jestliže v OA je za 4 měsíce nárůst prodejů 859 kusů, pak u N1 je propad plných 10.255 kusů. Takže asi tak ...
Jinak lze samozřejmě předpokládat, že trh může, ale nemusí, růst i v měsíci květnu z důvodu zvýšené poptávky ze strany firem, protože v dubnu nebyla jejich poptávka uspokojena a celková čísla, resp. propad v prodejích, se budou vylepšovat ...
a vysvětlit nám, že to není pravda
Ten Tunkl je ale v ů l Tak se "auta s odpočtem" počítají do osobních a ne do N1 - tudíž se papírově vykázala "povzbudivá" čísla, aby zakryla tu skutečnost, že se aut prodává ukrutně málo
Přesně tak. Hlavně, že počátkem roku se auta tzv neprodávala, protože se čekalo na možnost odpočtu DPH i bez té capiny zvané mřížka. Prostě se to teď "dohnalo". A nyní se na to v rámci hezkých čísel "zapomnělo"... Hold kouzlo statistiky...
mezimesicne. Mezirocne je narust o 1,8%. To tu chybi...