Diskuze

Čeští manažeři nesouhlasí se šrotovným

Až pozoruhodná shoda panuje mezi českými manažery v názoru na jednotlivá opatření vlády proti krizi. Když jsme je nechali oznámkovat jako ve škole jednotlivé návrhy, nejhůře dopadl jednoznačně plán ČSSD na zavedení šrotovného. S výjimkou manažerů z automobilového průmyslu dostal čtyřku nebo pětku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
G

gen.MacArthur

16. 5. 2009 18:44
Čeští manažeři nesouhlasí se šrotovným

;-D To jsou ti praví

0 0
možnosti
P

piguelina

16. 5. 2009 11:38
Nelíbí se jim šrotovné?

Že nechtějí manažeři šrotovné, ale souhlasí se sníženou sazbou soc. poj. - to mě opravdu nepřekvapuje!!!! A kdo dneska věří manažerům? Kdo věří lidem, kteří přeivedli svět na buben??!!! To je opravdu směšné!!!

0 0
možnosti
G

gen.MacArthur

16. 5. 2009 18:45
Re: Nelíbí se jim šrotovné?

R^

0 0
možnosti
F

Fatal.Error

14. 5. 2009 11:40
Je to fuk jestli bude nebo nebude.

To ilustrační foto je fakt good. Ale na místě pana Kocába bych se ohradil. Zveřejňovat takové obrázky v lidech podněcuje velmi špatné názory na velmi slušné lidi a těmi jsou ty jeho ovečky. Jinak ke šrotovnému. Já osobně nejsem pro ani proti. Je mi to jedno. Mám starou šunku a příští rok bez ohledu na zavedení šrotovného jdu do nového auta. Šunku prodám za hubičku (cca 10.000,- Kč a u prodejce kde to chci koupit se dá udělat sleva klidně 20.000,- Kč. Takže "šrotovné" já mít budu! A na závěr: těch 30.000,- si můžou stejně nacpat někam. Při nákupu auta za skoro půl mega to stejně moc nepomůže. Je mi jedno jestli bude nebo nebude šrotovné. Pro toho kdo kupuje nové auto to vůbec nic neřeší. Má to malý efekt.

0 0
možnosti

Comodor

11. 5. 2009 17:17
Ještě jeden error..

Zdá se mi, že tu všichni operují s předpokladem, že lidé nechají sešrotovat své wartburgy, žigulíky a embéčka výměnou za šrotovné, které se jim odečte z ceny nového vozu...

Skutečně..?

Já tomu nevěřím.. Pochybuji že nějaká menší vesnická rodina, zvlášť třeba z oblastí s vysokou nezaměstnaností a nízkými platy, si bude moci dovolit auto za 300k, byť na leasing, když teď třeba sotva živí embéčko.. To, že zaplatí 290k místo 300k už je nevytrhne.. Prostě na to nové auto reálně nemají, šrotovné nešrotovné.. Takže budou nuceni dál jezdit embéčkem dokud projde technickou, nebo dokud se v něm někde nezabijou..

Řešení bych proto viděl spíše v tom, vyplácet šrotovné za odevzdané auto: "Dej sem auto, tady máš 10k a dělej si s nimi co chceš".. Třeba by se pak někteří vzdali auta úplně, nebo se dohodli na carpoolingu, každopádně jejich vraky by zmizely ze silnice..!

0 0
možnosti
M

milos

11. 5. 2009 11:36
A CO ZEMEDELCI ?

Zvlastni, ze do automobilek se statni penize cpou a jeste se tleska, ale zemedelci maji smulu - jedou pod cenou, z EU se dovazi dotovane zbozi a jeste nam RVHP (pardon EU) diktuje, co muzeme pestovat/chovat a kolik. Velky Vena a ja jsme s EU meli pravdu.

Kdyz zdrazi vsechny vstupy a po dvou letech se ozvou pekari, ze zdrazi, uz je to kartelova dohoda. Benzin zlevnuje o desetniky po ctrnacti dnech od zlevneni, ale zdrazi o korunu za noc i bez kartelove dohody. Zase jsem se rozcilil...

0 0
možnosti
L

Lavra

11. 5. 2009 11:49
Re: A CO ZEMEDELCI ?

To ja se zase rozcilil po vasem prispevku. Zadny jiny obor u nas neni tak silne dotovan jako zemedelstvi a spatni zemedelci porad jen rvou. Bude je moc sucho nebo moc srazek, moc teplo nebo moc zima. Porad neco spatne, tak potrebuji vic a vic. Ovsem znam i sikovne zemedelce, kteri prosperuji dobre u nas, skupuji pudu treba i na Ukrajine a vydelavaji vic nez slusne. Jak je to mozne?

0 0
možnosti
LH

Linde CZ

11. 5. 2009 11:19
Levicaci budou s tou vyhodnosti srotovneho blbnout tak...

...dlouho, az nakonec zjisti ze nejlepsi bude snizit dane, pac srotovne vpodstate neni nicim jiny, pouze je to namirene na jeden uzky segment. Ale kdyz je to vyhodne tam, proc ne jinde, ze? :-)

0 0
možnosti
NE

kibl96

11. 5. 2009 11:10
jsem blbej nebo co?

"Stát by to nic nestálo, protože se mu peníze vrátí na dani z přidané hodnoty"

tak pocitejme

1. proda se 1000 vozu kazdy za 100k, dph 19000=19M

2 proda se 1500 vozu, dph 19000= 28.5M - srotovne napr (15000)=6M

tak co je lepsi? prodat 1000 vozu se ziskem s DPH 19M nebo 1500 vozu se ziskem 6M a to jeste nepocitam to ze pak se chvili auta prodavat zas nebudou.

0 0
možnosti
S

siviez

11. 5. 2009 11:50
Re: jsem blbej nebo co?

Jseš blbej jak jirka.Jen mi prozraď chytrolíne kam ta stará auta budeš dávat a co s nimi budeš dělat.Už teď nemáš šanci nechat zlikvidovat starej auťák.Tak se pochlub ekonome.:-P

0 0
možnosti
K

krultheking

11. 5. 2009 10:53
šrotovné by byt mohlo

ovsem bez podminky koupe noveho auta :-)

0 0
možnosti
EG

Gein

11. 5. 2009 10:12
MDSŘ

Někdo tady psal o včerejšku jako o Mezinárodním dni svátečního řidiče. Můj dojem je stejný, několik pilotů o rychlosti 40 mimo město mi včera "rozveselilo" mojí cestu. Hrůza! Samej Favorit, 105, při nejlepším brzdící Yaris...

Šrotovné pomůže jedině státu, který si na DPH smlsne a nějakých 30-40k co jakoby darují se lehce ztratí.

0 0
možnosti
LK

mi_golem

11. 5. 2009 9:16
a co s tím mají čeští manažeři společného se šrotovným ?

Čeští manažeři nepotřebují šrotovné. Čeští manažeři dostávají služební auta zdarma.

0 0
možnosti
PF

farous

11. 5. 2009 9:26
Re: a co s tím mají čeští manažeři společného se šrotovným ?

To je sice pravda, ale jinak šrotovné vlastně nepotřebuje u nás nikdo! Ti, co mají starý auto, si stejně nový nekoupí a  ti ostatní ho radši prodají a koupí nový bez šrotovnýho! :-/

0 0
možnosti