- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je nové hobby novinářů. Novináři potřebují události. A tak nás pravidelně zásobují informacemi o 20% poklesech, přitom jde o meziroční pokles. Tedy někdy na podzim se konal pokles o cca 20%, ale novináři nás díky tzv. meziřočnímu poklesu tím budou strašit ještě do letošního podzimu. Někteří novináři uvedou, že jde o meziroční pokles na začátek, článku, jiní na konec, viděl jsem již i články, kde to vůbec nebylo zmíněno.
Položím pár otázek.Pokud neznáte odpověď , tak prosím nereagujte.Kolik aut z těch 98 000 by se nevyrobilo kdyby nebylo šrotovné v EU ? 1/2 nebo 3/4 nebo 5/6 ? Jak dlouho by Škoda jela bez šrotovného? Jeden den v týdnu nebo 2 dny? Týden v měsíci? Jela by vůbec ještě Škodovka?
Když tak čtu ekonomické články den po dni, prognozy, statistiky a kýho dalšího vejra, mám dojem, že to píšou ožralí nebo nesvéprávní. Polovina téměř souběžně jdoucích info je naprosto protichůdná, druhá polovina obsahově nesmyslná. Některé věci si stačí dát do grafu a jeden se diví . Ekonomický analytik je sice odborník, ale prostě není věštec. Zvlášť když odvozuje slovo analýza od Anna lízá nediví se člověk že je v ekonomice takový bordel.
V poho, grafy jsou cool, hlavne kdyz jsou barevne a klesaji at je o cem psat. Trosku me ale prekvapil text. V zasade by mel sdelit, ze Skodovka je v kopru i s Yettim a ostatni automobilky si polepsili. Az daj Oktavu II v combi s rozumnou vybavou za 250-300 papouchu tak to treba zase poroste :-)
čekací doba na Škoda Octavia jsou nyní dva měsíce a to ve Škodě auto pracují i v neděli...to je ta krize? ....Šrotovné? nesmysl - prodej Škodovek by stoupl v ČR tak o 1-2%..to nemá význam
ale jen naši rádoby- ekonomové nemohou pochopit, že i po jejím zavedení na tom stát muže jedinně vydělat!