Diskuze
Dopravci budou muset zajistit převoz invalidů a odškodnit za zpoždění
Děkujeme za pochopení.
zapvit
p
mne ale vubec nezajima ze jsou rozdeleni vagony prece souviseji s kolejema a ostatnim kolem toho..... to at si vyresi podniky mezi sebou ze jeden z nich pusobi tomu druhemu zpozdeni to uz neni problem zakaznika ale primo mezi firmami....
zapvit
priroda
jaktoze CD nemohou za spadnute stromy? maji si kontrolovat jejich zdravi, maji si zajistit trat tak aby kolem nic byly stromy tak ze v pripade padu neohrozi dopravu. V pripade ze mi vychrice poskodi majetek souseda bude to vina prirody????
absolutor
Re: priroda
Jak uz tu nekolikrat padlo, trate NEJSOU v majetku CD. Ceske Drahy jsou jen dopravcem, ktery ma sve zamestnance a vlaky. Koleje a vse okolo nich (ve vetsine pripadu) patri statni organizaci SZDC (Sprava Zeleznicni Dopravni Cesty).
__XXXX___
V praxi to bude nepoužitelné
Je to výsměch. V Japonsku lidi chtěj za 10 minut vrátit celé jízdné, a tady můžete čekat dvě hodiny a dostanete nějaký směšný procenta - jestli je vůbec dostanete. Většina zpoždění je právě kvůli dlouhodobým výlukám (se kterými dráhy samozřejmě nepočítaly a nemohly podle nich upravit jízdní řád kvůli své lenosti). A vždycky se vina dá svalit na něco jinýho (kolony, atd.). Takže vážení zákazníci ČD a ČSAD - nedostanete nic!!!
P.S. Jak vám autobusový dopravce zaplatí % z jízdného, když po hodině ztratíte nervy čekat na spoj?
Jak přesvědčíte paní za přepážkou, že jste chtěli jet právě tímto vlakem, a né tím za půl hodiny?
Je to v praxi nepoužitelné!!!
jannes
Re: V praxi to bude nepoužitelné
Čéče, ty seš chytrej jak rádio... A byls v tom Japonsku, že to tam tak dobře znáš?
sunic78
Re: A co šaliny?
Tak co vím, tak ty moderní už jsou bezbariérový, né? A starý časem doslouží, tak kupovat jen ty bezbariérový. Vždyť se za chvíli snad ani jiný dělat nebudou. A asi by ani neměly.
Cenzorjedebil
To nepujde
Jak chcete udělat nízkopodlažní dálkový autobus, který je z principu naopak zvýšený, aby bylo kam dát zavazadla??
Tyto busy mají navíc poměrně úzkou uličku, kudy invalidní vozík, nebo kočárek neprojede...
sunic78
Re: To nepujde
U dálkového autobusu máte pravdu, ale když už v něm musí být schody, právě kvůli tomu úložnému prostoru dole, tak by asi nebyl problém dělat o něco širší dvěře, aby se do nich ten vozík nebo kočárek vešel a mohl kdyžtak někdo pomoct řidičovi s vynesením toho vozíčkáře, kočárku do autobusu. Nevím, těch vozíčkářu tolik nejezdí a ani po úpravě autobusů asi tolik jezdit nebude, tak by asi nebyla taková zátěž pro řidiče několika takovým za den pomoci. A pokud jde o uličku, když už širší být nemůže nebo nejde, tak proč nemít v blízkosti dvěří udělaný prostor bez dvou, čtyř sedadel pro umístění toho vozíčkáře nebo kočárku s dítětem?
sunic78
proč to odsuzování.. ?
Lidi, tak to tady čtu a u některejch příspěvků nechápu vaše myšlení a odsuzování bezbariérových úprav pro vozíčkáře. Z čistě praktickýho hlediska, není jedno jestli je to vozíčkář nebo mamina s kočárkem? Oba mají problém se do "oschodovanejch" dopravních prostředků dostat, tak když už někteří z Vás máte problém s tím, že by se to muselo předělávat nebo kupovat pro vozíčkáře, tak to aspoň dopřejte těm maminám. Já myslím, že v celým civilizovaným světě se snaží dělat věci bezbariérový a je to jen dobře. A myslím, že vám ten nízkopodlažní dopravní prostředek minimálně neublíží a mamině, nebo tomu vozíčkářovi jen a jen pomůže. Tak jako ta mamina s kočárem, může být Vaše manželka(které by jste určitě to trápení s taháním kočáru do schodů nepřál), tak ten vozíčkář můžete zas být jednou třeba vy, když vás někdo porazí nebo budete mít jakýkoli jiný úraz či problém...
hnedka_zdrapana
Re: proč to odsuzování.. ?
Nikomu nevadi upravy pro vozickare aod., ja tomu naopak fandim. Mne vadi jen a pouze to, ze to stat lidem narizuje povinne. Je to stejne jako kdybys obhajoval znasilneni na zaklade toho, ze sex je preci zcela normalni.
dr.deer
Není tak úplně pravda, že vracejí
jízdné, když se rozhodnete zpožděný vlak nepoužít, to se týká jen přímých spojů z města A do města B. Pokud cestou přestupujete v městě C, kde se rozhodnete dále v cestě nepokračovat, protože vlak, na který čekáte, má 50 min zpoždění a nedojeli byste do města B včas, abyste mohli zařídit to, proč tam jedete, milé dráhy vám nic nevrátí, protože jste cestu už nastoupili! Takže jste ujeli 14 km do přestupní stanice, dalších 260 km nemá smysl jet, ale ze zaplaceného jízdného vám nevrátí ani korunu a navíc si musíte koupit další jízdenku, abyste se dostali zpátky, odkud jste vyjeli. Fakt dobrý!!!
vlakvedouci
Re: Není tak úplně pravda, že vracejí
Co to blábolíte? Přečtěte si SPPO, máte nárok na vrácení se zpět bez dalších problémů, jen Vám to musí potvrdit pokladní s průvodčím na jízdenku, že jste se vzdal další cesty.
HammerLang
Ach bože
ať jim přidají invelidní důchod a zaplatí si taxi.
selmakockovita
Re: Ach bože
Ty asi nemáš ještě ani rodinu viď.Vozičkář=kočárek,oba chtějí cestovat a oběma vadí bariery při přepravě a v životě vůbec.Nikdy nevíš kdy na tom vozíku můžeš skončit
kunta_kinte - obet rude cenzury
nebylo
by lepsi pro vozickare, misto vsemozneho upravovani vlaku, ktere nejsou na prepravu invalidu stveny pro ne mit treba specialni transit, ktery by si objednali misto vlaku ? Nejspise by to vyslo levnejc a pohodlneji.
Ernesto Rafael Guevara
Re: nebylo
ČD s přepravou invalidů nemají problém. V 99% vlaků od rychlíku nahoru jsou plošiny.
Ernesto Rafael Guevara
Vždycky mě dojme, když EC např. z Dánska jede na čas.
A rychlík Děčín-Praha má 40-ti minutovou sekeru.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za pivo i 255 korun. Rozdíly cen jsou v Evropě obrovské, Praha patří mezi levné
Premium Vyrazit na pivo se v Evropě nejvíc prodraží v severských zemích, kde v sobě ceny zahrnují vysoké...
Čínský vývoz do Ruska klesá pod hrozbou amerických sankcí. Moskva to zlehčuje
Čínský vývoz do Ruska klesá. Ukázala to březnová data, podle nichž se tok zboží z z Číny meziročně...
Česko je v EU dvacet let. Členství přineslo vyšší životní úroveň, říká analýza
V roce 2004, kdy Česká republika do Evropské unie vstupovala, měla HDP v paritě kupní síly na...
Firmy i dohodáři získali půl roku navíc, pojistné se začne platit až od ledna
Povinnost zaměstnavatelů platit odvody na pojistném u dohod o provedení z práce se posune z...