- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém není v Unicornu. Problém je u byznysu zákazníků. Mnozí manažeři byznysu zákazníků jsou zvyklí uvažovat jen krátkodobě a jdou do nabídky která často nevyřeší ani současné problémy které má systém řešit. Taková samozřejmost jako je další škálovatelnost řešení tam zpravidla zcela chybí. Je tragikomické když vás kontaktuje sám zákazník a ptá se jak dlouho by trvalo a jaké úsilí stojí vytvořit klon toho co mají, ale škálovatelný. Společnosti by si měly uvědomit že stroje nahrazují lidskou práci a že pilíře jejich byznysu se dlouhodobě nemění. To už by měl být důvod dávat si pozor co si nechám do firmy nasadit ..
No ono je s unicornem obcas tezky ocekavat neco dlouhodobeho. Jinak ale nemas pravdu. Firmy vetsinou prave chteji dlouhodobou spolupraci. Vytvareji si sit levnych dodavatelskych firem. Do tehle sfer se Unicorn dlouhodobe neumi dostat. Ono je to ale taky tezky, kdyz manageri unicornu nemaji vzdelani a zkusenosti z pohybu v takovemhle svete.
"Podle něj byl v dřívějších letech problém v Česku sehnat programátory, a proto se Vigour vydal do Moskvy"
Pan Kovář měl zřejmě na mysli, že v dřívějších letech byl problém sehnat 'levné' programátory, kteří by šli nabízet firmám za cenu kvalitních.
Nicméně je 'krize' a studentů co si potřebujou přividělat je stále dost.