- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nikdy v žádném podniku nebude fungovat poměr mezi režisty 65 :35 mezi výrobními dělníky.dělníky propustí nebo je pošlou na jinou práci a po určité době dopadnou stejně až bude poměr mezi režisty a dělníky 99-1 a všichni v kancelářích se začnou ptát kdo vydělá na výplaty a budou tvrdit že zato je zodpovědné Americké vedemí tak jsou to ti samí lidé kteří ty dělníky vyhodili z práce ,protože je vTatře zajímaly pouze 3 věci=kdy je přestávka a kde je mikrovlka a rychlovaná konvice.Tito lidé se zapíšou do dějin města Kopřivnice
Tatra je Škoda a Škoda je Tatra a díky tomu spadlo WTC...
Tatra uz mela byt davno pod nemeckym managementem...VW nebo Mercedes se o ne v 90.letech vazne uchazela. Zeman rekl ne a tak to tam podle toho vypada. Par americanu udelalo trafiku pro nepotrebne a neschopne manazery, kteri tam zase toci jazyky neumejici a management nezvladajici ridici ceske pracovniky. Automobilky se bez velkeho nadnarodniho vlastnika bohuzel dneska neobejdou a mnoha lidem to uz bylo na konci 90.let jasne. Tatru proste pohrbili tatrovacti urednici a ridici pracovnici. Kamaradickovani, kseftiky jako v kazdem jinem velkem a drive statnim podniku, ktereho se nechopili schopni manazeri...
Tak nevím, jestli by to bylo lepší. Ono totiž výroba nákladní techniky v současné době prožívá mnohem horší recesi než osobní. Tak že skutečně nevím jak by dnes nějaké partnerství (nebo jiná forma vlastnictví) mohlo pomoci tatrovce v jejím těžkém údělu. Je samozřejmě pravda, že vše je o lidech a jejich schopnostech. Ale osobně si myslím, že je právě dnes v celku dost kvalitních českých a nebo zahraničních manažerů, kteří by byli schopni pomoci lépe. Samozřejmě je to o tom chtít.
Jednak to nikdo z dnes pracujicich uz nepamatuje, za druhe prachy a politika jsou vec druha. Penize nesmrdi a pokud mate doma manzelku a dve deti, pujdete pracovat temer kamkoliv. Potreba zaopatrit rodinu a uchovat si praci, bude asi o dost silnejsi nez 60 let stara krivda...
To by mě zajímalo, kolik pamětníků Tatrováků si pamatuje na ukončení výroby Tatraplánu v roce 1951 A ti co ještě žijou, tak se jich "odchod" do Škodovky netýká neboť jim táhne minimálně na 80. A ty kterých se to týká, tak jsou rádi za každou práci.