Diskuze

Tatrováci možná budou montovat místo nákladních aut škodovky

Někteří zaměstnanci kopřivnické automobilky si možná budou brzy zvykat na menší součástky. Tatra totiž jedná se Škodou Auto o tom, že by jí na čas "půjčila" některé nevyužité pracovníky. Díky tomu by jim nemusela dávat výpověď nebo je nechávat za šedesát procent platu doma.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ikov

27. 5. 2009 22:14
tatra

nikdy v žádném  podniku nebude fungovat poměr mezi režisty 65 :35 mezi výrobními dělníky.dělníky propustí nebo je pošlou na jinou práci a po určité době dopadnou stejně až bude poměr mezi režisty a dělníky 99-1 a všichni v kancelářích se začnou ptát kdo vydělá na výplaty a budou tvrdit že zato je zodpovědné Americké vedemí tak jsou to ti samí lidé kteří ty dělníky vyhodili z práce ,protože je vTatře zajímaly pouze 3 věci=kdy je přestávka a kde je mikrovlka a rychlovaná konvice.Tito lidé se zapíšou do dějin města Kopřivnice

0 0
možnosti

ikov

28. 5. 2009 1:31
Re: tatra

0 0
možnosti

Nezničitelné Monstrum Reloaded

23. 5. 2009 20:14
Konspirace

Tatra je Škoda a Škoda je Tatra a díky tomu spadlo WTC...8-o

0 0
možnosti

dedko

23. 5. 2009 7:55
Tatra

V

0 0
možnosti

Delfajs

22. 5. 2009 16:56
Tatra

Tatra uz mela byt davno pod nemeckym managementem...VW nebo Mercedes se o ne v 90.letech vazne uchazela. Zeman rekl ne a tak to tam podle toho vypada. Par americanu udelalo trafiku pro nepotrebne a neschopne manazery, kteri tam zase toci jazyky neumejici a management nezvladajici ridici ceske pracovniky. Automobilky se bez velkeho nadnarodniho vlastnika bohuzel dneska neobejdou a mnoha lidem to uz bylo na konci 90.let jasne. Tatru proste pohrbili tatrovacti urednici a ridici pracovnici. Kamaradickovani, kseftiky jako v kazdem jinem velkem a drive statnim podniku, ktereho se nechopili schopni manazeri...Rv

0 0
možnosti

chose01

22. 5. 2009 19:11
Re: Tatra

Tak nevím, jestli by to bylo lepší. Ono totiž výroba nákladní techniky v současné době prožívá mnohem horší recesi než osobní. Tak že skutečně nevím jak by dnes nějaké partnerství (nebo jiná forma vlastnictví) mohlo pomoci tatrovce v jejím těžkém údělu. Je samozřejmě pravda, že vše je o lidech a jejich schopnostech. Ale osobně si myslím, že je právě dnes v celku dost kvalitních českých a nebo zahraničních manažerů, kteří by byli schopni pomoci lépe. Samozřejmě je to o tom chtít.

0 0
možnosti

Jára1

22. 5. 2009 16:32
Dobrý nápad.

Tatrovka by si možná také pomohla.

0 0
možnosti

Rainee

22. 5. 2009 15:25
Horka prichut ?

Jednak to nikdo z dnes pracujicich uz nepamatuje, za druhe prachy a politika jsou vec druha. Penize nesmrdi a pokud mate doma manzelku a dve deti, pujdete pracovat temer kamkoliv. Potreba zaopatrit rodinu a uchovat si praci, bude asi o dost silnejsi nez 60 let stara krivda...

0 0
možnosti

Radek0075

22. 5. 2009 15:08
To si snad děláte srandu.

To by mě zajímalo, kolik pamětníků Tatrováků si pamatuje na ukončení výroby Tatraplánu v roce 1951;-D A ti co ještě žijou, tak se jich "odchod" do Škodovky netýká neboť jim táhne minimálně na 80. A ty kterých se to týká, tak jsou rádi za každou práci.

0 0
možnosti

zv02

22. 5. 2009 14:49
Kooperace

Stejně už dnes dělá Tatra spoustu dílů pro Škodovku.

0 0
možnosti