- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to nám teď vládne?? všichni z fišeem jeden ksindl z podivnými ksichty
Na UV nám řekli, že jsme v šetření nejhorší.
Proto od zítřka budeme šetřit! Ať to stojí co chce. Lidi na to dostaneme.
Trochu mě tento rozhovor připomněl seriál Jistě pane ministře. nevím ani proč
klotovej rukav. U teto loutky prosim tahat za vodici spagaty citlive, aby nemohla nic podelat
Navrhoval bych novy zakon - Kazdy kdo chce pracovat ve statni sprave musi povinne odpracovat alespon 2 roky v soukromem sektoru (nejlepe mensi firma o jednom vlastnikovi), aby budouci urednik vedel co je produktivita a pracovni tempo. Potom by zadne zvysovani stavu nebylo potreba, naopak by se mohlo snizovat.
Jo, to platí pro každého úředníka, nejen ve státní správě. Každý by měl mít povinnost alespoň rok být ve společenství výrobní firmy. I za těch komunistů to byla dobrá praxe.
1 úředník na přibližně 500 obyvatel? Tak to je za a) nehorázně málo a musí se fakt lidé přibrat b)celý systém je blbost. Já bych tipoval druhou možnost. Asi by se někdo měl zamyslet nad celým tím systémem sociálního zabezpečení. A hlavně vymyslet něco efektivnějšího. Ale zas na druhou stranu, jen pro příklad - Kdyby byla průměrná mzda (superhrubá) 25000,-, tak každý občan odvede měsíčně 50,- na svého úředníka. A to přátelé není moc:/
A on potřebuje víc lidí. Ach jo, další co je mimo realitu
Např zvyšováním produktivity práce termitů ve státní správě co většinu pracovní doby prokecaj na téma dětičky a víkend na chalupě. Teda když zrovna nepopíjí kávu a nevybírají si na netu zájezd na dovolenou.
Stačilo by jenom krapet zvednout pracovní morálku aby zaměstnanci využívali fond pracovní doby k práci a bylo by hnedle lidí více nežli dost.
Úředníci MPSV by spíš potřebovali malej dvorek a dlouhej bič! Místo přítomnosti na pracovišti sledovat efektivitu, tvrdě postihovat za nečinnost a zavést finanční sankce konkrétním lidem za konkrétní chyby. Jako v každé normální firmě...