- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dálnice D47 měla být hotová už v roce 2008 S Toplánkovým nástupem do vlády v r.2006 se začala výstavba D47 značně opožďovat
Ty woe ty máš fakt dost. Ta dálnice měla být hotová už dávno, jenomže předseda vlády za ČSSD Miloš Zeman nejdřív schválil investici pro izraelskou firmu v hodnotě 125 miliard Kč, ze které nakonec naštěstí sešlo (jinak by to byla nejdražší dálnice ve vesmíru). Přestaň tady už lhát ty chudáku
Kdyby se stavělo, tak jak se kecá před volbama, tak tady máme dálnice i místo chodníků
Hlavne ze se najdou ve statni pokladne love pro budovani metra prasakum ke kazdemu panelaku v Prase!
Vadí mně každí zpoždění výstavby dálnic. Snad nikde na světe nění tak nebezpežná "páteřní" dálnice, ostatních silnicích ani nemluvím. Prý nejsou peníze. A jak mají být, když stavíme třikrát dráž nnež v Evopě při třikrát nižších mzdách nejmíň? Nešel pro ten nepoměr už vůbec někdo vysvětlení?
Slyšel jsem něco o tunelech....tak si to vysvětluju obtížnou geomorfologií, terénem.
Zase na druhou starnu Švýcaři a Rakušané to maj ještě těžší, tak to nechápu, že staví levněji:-)
Dokud nebude hotová D1 od Vyškova do Přerova, tak považuji dobudovávání D47 za předčasné. Kdo to do Polska potřebuje? Leda Poláci, co jen projiždějí a zvyšují tranzitní dopravu na přetížené R46, která na to není ani stavěná, ani určená.
A je to krásný ilustrační příklad toho jak nesmyslně český stát projektuje a staví dálnice. EU D47 nepodporuje především proto, že to nic z pohledu evropské dopravy neřeší. Podívejte se na mapu, cca 30 km jižně od D47 vede čtyřproudová polodálnice R48, takže v regionu jsou vlastně vedeny souběžně dvě dálnice. Ostrava dálniční přivaděč na R48 má. Místo toho aby se R 48 upravila do dálničního profilu, tj. obchvaty obcí a mimoúrovňová křížení+ svodidla a nějaké to odpočívadlo, začla se pár km vedle budovat nová dálnice,která slouží úplně stejnému účelu. Ne že by si Ostrava a okolí nezaloužila důstojné napojení na dopravní síť, ale je to uděláno po našom, tj. zdlouhavě, draze a neefektivně. Výsledkem je že ani po 20 letech nemá Ostravsko potřebné dopravní spojení. D 47 nestojí a R48 je ve stejném stavu v jakém byla v 80.letech. R 48 mohla být plnohodnotná dálnice za 1/3 finančních nákladů na D47 a ušetřené peníze se mohly investovat třeba do klíčové R35 Olomouc-Hradec.
S tím až tak nesouhlasím. R48 už je sama o sobě přetížená dopravními proudy na Slovensko. Pokud by měla suplovat ještě přivaděč do Ostravy, tak by to nezvládla definitivně...
To snad není problém to dobudovat, ne
Jasně, že to není TECHNICKÝ problém. Akorát nejsou love...
Myslím, že dostavba D1 až do Ovy je nutná a díky za to. Na druhou stranu v místě, kde by dálnice měla napojení se stavět nebude a bude se čekat s tím, že to není priorita. Rozumím, že když nejdou kačky z Bruselu stavět se tzv. nemusí. Když si vezmu opačný ektrém - silnice Hrádek n. N. - Polsko - Zittau (D). Z naší strany se dostaví až na čáru za dva roky (peníze jsou a už se kope), Němci mají hotovo dávno a Polák? Začátek stavby odkládá snad 15 let.
Ano, to jen 2 km silnicy, penize sou, stavby nebude. Polsko odklada stavbu i bude odkladat proto ze to neje biznes pro Polsko. Ta silnice to je skratka cesty z jizni evropy do pristav v Hamburku i Rostoku, kamiony vychybali by polski pristav w Stetinie.
v Bohumíně vyorali původní silnice, začali stavět mosty a teď se na to vykašlou ?? Co je to za logiku ?? Tak proč to vůbec začali stavět ??? To přímo neuvěřitelný kocourkov
Proč? Tehdy byly peníze, dnes ne. Navíc tento úsek není spolufinancován z peněz EU a ani tento úsek není momentální priorita.
úsek do Polska je mi ukradený, důležité, že se dostaví D47 aspon nějakým způsobem. Divím se, jaký má ovšem Praha lobbing. Ten její předražený obchvat na stovkých sloupů by se snad dostavěl i při HDP - 10%.