Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud schválil prodej aktiv amerického Chrysleru italskému Fiatu

Konkurzní soud schválil prodej většiny aktiv zkrachovalé americké automobilky Chrysler skupině v čele s italským konkurentem Fiat. Prodej je pro Chrysler jedinou možností k odvrácení likvidace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Arth-

To mě rozesmálo...

schválil prodej Chrysleru Fiatu...  a ten bude vlastnit 20% akcií... ;-D

To už je skoro jako Baba dala vojákovi...   vlastně Balada o vojákovi. :-P

0/0
1.6.2009 21:58

Andee

No...

Fabrika vlastněná odboráři? To bude ještě zajímavý... ;-D

0/0
1.6.2009 10:21

slug

Re: No...

To mě taky zarazilo, jak může dopadnout fabrika, ve které mají hlavní slovo odboráři...

0/0
1.6.2009 10:30

sirc

Re: No...

Jak asi.... :)

0/0
1.6.2009 11:56

sirc

Chrysler

Jak dlouho tomu dáváte? Daimler ze společného podniku s Chryslerem platí ztráty ještě dneska. Už se těším, až bude Fiat v konkursu rozprodávat značky, že by VW začal vyrábět Ferrari.....? :-)

0/0
1.6.2009 9:56

Santa1

Re: Chrysler

Bolševikům dávám rok, maximálně dva...

0/0
1.6.2009 10:10

Andee

Re: Chrysler

Daimler to dělal špatně. Fiat tam bude postupně přihrávat technologie výměnou za akcie a nakonec bude Chrysler celej jeho... měli to v plánu už s Opelem/GM...

0/0
1.6.2009 10:24

sirc

Re: Chrysler

Opel je konkurenceschopný a táhne ho dolů hlavně GM. Chrysler nemá v podstatě co nabídnout, tedy krom nenažraných odborů a deset let vývojového skluzu. Mám obavu, aby to pro Fiat nebylo moc velké sousto.

0/0
1.6.2009 12:04

moralista

Re: Chrysler

A v čem je dle vašeho mínění Chrysler 10 let ve vývojovém skluzu?

0/0
1.6.2009 13:26

sirc

Re: Chrysler

Používá zastaralé technologie, nedodržuje systémy jakosti, výrobní řada je nekonkurence schopná. Aby podnik uspěl, musí 90% zisku reinvestovat do vývoje. Neúměrné personální náklady (při obvyklých maržích), ale způsobily, že ty prachy prostě nebyly.

Na tohle dojely všechny podniky za bolševiků. Stát potřeboval co největší rozpočtové příjmy (kolem 70-80-90%) a na budoucnost kašlal. Kdyby nepadnul Svaz,  Favorit se tu vyrábí ještě dneska.

0/0
1.6.2009 14:19

Mik8

zajímavé

To jsou věci. Asi se v dalším článku dozvíme, že GM prodá Škodu Trabantu.

0/0
1.6.2009 8:11

ikshorm

Přesně tak.

Už jsem začínal pochybovat, zda mi neunikla nějaká sebevražedná akvizice... 8-o

0/0
1.6.2009 7:57

Santa1

Re: Přesně tak.

;-D Tak tak, Chrysler už málem stáhnul ke dnu i Daimlera, tak proč by se mu to nemělo podařit právě s Fiatem, který se zrovna sotva vyškrabal z propasti.

0/0
1.6.2009 8:43

radimdrv

GM x Chrysler

Pane autore, GM a Chrysler jsou dva samostatné subjekty, GM Chrysler nikdy nevlastnil, nemůže ho tedy ani prodat. To je stejné, jako byste napsal, že VW může prodat Toyotu.

0/0
1.6.2009 7:54

viglib

Re: GM x Chrysler

A kde se v clanku tvrdi to, co vyvracite? ;) nejdriv si to poradne prectete...

0/0
1.6.2009 8:52

dikobraz

Re: GM x Chrysler

On ten článek ale ještě před necelou hodinou vypadal úplně jinak http://img132.imageshack.us/img132/3546/gmchrysler.jpg Jak je tady běžné, byl "opraven" podle reakcí čtenářů, Samozřejmě o té "opravě" autor i celé idnes taktně pomlčeli, to je tady taky normální. Tohle je současná kvalita novinářské práce :-(. Ale co byste chtěli zadarmo, že?

0/0
1.6.2009 9:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.