- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zavest v teto situaci srotovne muze pouze naprosty dement, anebo clovek, ktery z toho bude mit osobni prospech. Argument o cernem pasazerovi take neobstoji, nebot i v tomto pripade lze davat prispevky na vyrobky, kde je to potreba vice. Z pohledu narodni ekonomiky je to naopak idealni prilezitost k tomu diverzifikovat cesky prumysl vice smerem od vyroby automobilu.
Na DPH se státu vrátí mnohem víc než do toho vrazí, tak proč do toho taky nejít že.
ŠKODA je vyjímečná v rámci celého VW. VW nemá nikde žádný jiný závod , který by byl schopen vyrobit auto víceméně od šroubků. Vždycky je to závod buď na motory , nebo na lisování , nebo montáže. Ve ŠKODĚ je všechno... hutní provoz,motorárna,nářaďovna, lisovny , vývojové centrum s cca 1200 zaměstnanci. Tak jakápak montovna ?
Na rozdíl od TPCA (pouze lisovna,lakovna a montáž) či Hyundaie , které těmi montovnami na rozdíl ŠKODY jsou , má ŠKODA v MB více než 100 letou tradici.
ti zaměstnana bolševicka zdechlino! Nekoupim a nekoupim a nekoupim
chtěla udělat z ČR středisko vědeckotechnického výzkumu