- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"musela by vláda přistoupit k přehodnocení mandatorních výdajů,"
myslel jsem si, že tyto výdaje jsou dané zákonem a že vláda s nimi sama o sobě nemůže nic dělat. Muselo by dojít ke změně zákona
Jak jinak si lze vysvětlit, že D47, která měla být hotová v roce 2008, nakonec po vládě ODS nebude hotová ani v roce 2012 Ještě za vlády ČSSD TEHDEJŠÍ MINISTR DOPRAVY ŠIMONOVSKÝ BYL PŘESVĚDČENÝ, ŽE SE DÁLNICE D47 PODAŘÍ V ROCE 2008 DOKONČITALE S NÁSTUPEM TOPOLÁNKA V ROCE 2006 DOŠLO K VELKÝM ZMĚNÁM!!! TOPOLÁNEK V ROCE 2006 ŘEKL ASI TOHLE " DÁLNICE SE MUSÍ USAZOVAT, PROTO SE VÝSTAVBA D47 OMEZÍ " OD TÉ DOBY TOPOLÁNEK ZAČÍNÁ TYTO PENÍZE PŘESMĚROVÁVAT NA AKTIVITY PRÝ ÚDAJNĚ BÝVALÝCH ŘEBÍČKOVÝCH STAVEBNÍCH FIREM, KTERÉ JSOU REGISTROVANY NA KYPRU, KDE SKUTEČNÉHO MAJITELE FIREM NELZE ZJISTIT!!! ODS je zločinecká organizace až do morku kosti!!!
docela mlžíš, kde máš zmínku o tom jak jí začala stavět vláda ČSSD? jo a ještě jsi zapomněl že Topolánek a ODS může za zemětřesení, tsunami a teď i pád francouzského airbusu
a ne za německé ceny krát dvě. Co na to korupčníci z ŘSD?
Kdyby krat dve tak by to jeste byla nadhera. Bohuzel realita je nemecke ceny krat ctyri az sest.
Když se bude cpát 15.důchod důchdcům, které krize vůbec nepostihuje, tak se to někde musí odrazit. Nemocnice rozdávají peníze, vlády financují kraviny jako šrotovné na auta, tak pak miliardy někde musí chybět. Je to na celém světě a prosťáčkové z Čech se diví, jako kdyby spadli s višně.
Nevím o čem mluvíte. Žádný 15 důchod neexistuje a ani se něm neuvažuje. Jak rozhazují nemocnice peníze mi není známo, zkuste konkretizovat. Co se týká šrotovného, zavedli je např. v Anglii, Německu, Rakousku, Slovensku, Polsku - podle vás jsou tedy všichni tamní ekonomové hlupáci, vy jste z nich nejchytřejší. Co je na celém světe jsem nepochopil, máte na mysli krizi? Pokud ano tak vás ujišťuji, že všichni normální lidé o tom ví. Nezbývá mi, než konstatovat, že jste jen dalším žvanilem, človíčkem který se přečte titulky MF Dnes a začne dělat ekonoma.
Auta stojí,vlaky jedou.
Kdy uz se konecne v Cechach zasnou stavet silnice a dalsi projekty, za pomoci investoru ze soukromych zdroju? Stat by pak dve desitky let silnice splacel, nebo prerozdeloval zisky z mita a dalnicnych znamek. Samozrejme dohled Nejvyssiho kontrolniho uradu je nezbytny, aby se nemrhalo penezi (viz mytne brany, ze?). Spokojeni by byli vsichni.
A) nejsou pevná pravidla, podle nichž lze vybrat objektivně nejlepší nabídku
B) nejsou úmyslně, aby bylo možno subjektivně vybrat nabídku kterou vypisující potřebuje aby vyhrála - proč asi ??
C) lidé zastupující investory státních zakázek mají své soukromé stavební, dopravní, rekreační, sponzorské aj. zájmy - jejich uspokojení je pro velkou stavební firmu pohybující se v tomto prostředí hračkou - takže potom jaképak nároky na nízký rozpočet toto neumožňující, jakápak přísnost při schvalování požadavků stavebních firem na další navýšení rozpočtu, při toleranci nekvality, nedodržování termínů atd. atd. ? Ale co s tím????
ale mohli by jsme udělat Olympiádu nebo alespoň zase nějaký superúspěšný MS. Kačenka a spousta dalších exreprezentantů nemá do čeho píchnout...
Že by už se politici konečně nemohli vymlouvat na to, že vysoká poptávka po stavbě silnic a dálnic tak zvyšuje její cenu? :-) Menší poptávka státu po silnicích by měla konečně přinést reálné ceny na jejich stavbu. Nebo se ukáže, že vysoké ceny nebylo stanoveny vysokou poptávkou, ale vysokým stupněk korupce?
nejsem ekonom,ale kdyz vidim tu fin.situaci.Na polovinu veci neni.Tak se tedy ptam.Proc takCesko usiluje menu.To trn z paty nevytrhne.