- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"nejprve musí aerolinky zaplatit palivo a poplatky a teprve pak ostatní, co zbude, dají zaměstnancům" no to jsme to jako zaměstnanci dopracovali, když pro podnikatele jsme až na posledním místě
To je jednoduché. Pilotovi nedají prachy a stále létá. Nezaplatí za palivo a nepoletí.
Zaměstnanci mohou kdykoliv odejít a dluh vymáhat soudně.
Pokud mají ale tak vysoký plat, že se jim vyplatí pracovat i když dostanou jen půlku a zbytek někdy příště - tak se jim to asi vyplatí, baví je to.
Zkuste dát řidiči autobusu nebo strojvedoucímu půlku peněz - se z toho hned pose .rou a bude jim to vadit. Když to zaměstnancům SkyEurope nevadí - když pracují dál, tak se vlastně nic neděje
ono se jim to "vyplatí" i zadarmo, býají to mladí piloti, kteří sní o zaoceánských letech, ale na to musejí mít nalítaný určitý množství hodin v normálních evropských "autobusech" bez praxe je žádná jiná než nízkonákladová aerolinka nevezme.