- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To rozhodnutí je dost komické. Nemusí dlouho trvat a ČOV tím získá monopol na koncovky -iáda. Takže, kdo bude chtít pořádat spartakiádu (jako Sokolové), neckiádu nebo autogramiádu, bude v ohrožení... Stejně jako když si přitom zapálí pochodeň. Tři instituce, zabývající se reklamou, potvrdily, že Budvar zákon neporušil. Takže doufám, že se Budvar odvolá, aby se pravda ukázala
Jinak samozřejmě jde o prachy (ČOV chtěl původně přes 14 miliónů: víc než 4 za škody a 10 jako zadostiučinění) a konkurenční boj, Je pomalu veřejným tajemstvím, že tehdy, v době turínských ZOH, tahle reklama nadzvedla Prazdroj (jako sponzora ČOV) i Anheusera (jako sponzora MOV).
To je dobře. Budvar se chtěl přiživit na olympiádě zadarmo, aniž by dal jedinou korunu do podpory našich olympioniků a dost tím poškodil investici do reklamy Prazdroje, který to udělal poctivě. Olympiády a další velké sportovní akce jsou prostě založeny na reklamě, tihle vyčůránci tak vlastně ničí sport.
Až přijdou žádat o podporu olympijského dění a sportu, to bude asi zajímavé.