- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hladové zdi, dnes je takový hlad, že na novodobé hladové zdi již peníze nejsou. Je vidět, jak se tvůrčím způsobem novodobý kapitalismus rozvíjí, je tvořivý a vynalézavý...
jenže dřív to vždycky byly sytémy, které v sobě měly jisté seberegulační schopnosti a které jim daly možnost přežít po dobu stovek let. Dnes je v Česku systém který rozhodně nesnese název kapitalismus. Je to systém podivný, jakýsi přechodný, a který rozhodně postrádá schopnost přežití po dobu více než maximálně desítek let. Zároveň je to systém sebedestrukce zdejší populace.
Na nějakej rok pozastavit stavby předražených dálnic. Alespoň stavební firmy budou muset jít s cenou dolů. Kdo nejčastěji jezdí po dálnicích? Přehoněnci (většinou "špičkový" manažeři a podnikatelé) co se honí po dálnicích v levém pruhu 160-180km/h, mohou jezdit i po klasických silnicích, nebo prokázat své kvality v řízení a používat více mail, mobil, skype atd., pokud to tedy umí...
máš jistou pravdu, která ukazuje jak to, co je na západě normální, v Česku (je li to provozováno českým státem=Čechy) nefunguje. Je to smůla pro nás všechny, prostě na špatných cestách se zabije víc lidí, firmy a lidé ztratí spoustu času a na normální práci a odpočinek jim tak zbyde míň času. A od toho se odvíjí další řetězec problémů, který přispívá k celkové nefunkčnosti této země.
Pánové populisticky podporují automobilky šrotovným, ale nedochází jim, že když se zastaví stavby nových silnic, bude to mít pro stát daleko horší důsledek, než kdyby zkrachovaly dvě továrny na auta.
šrotovné zavedly vlády Německa, Rakouska., Polska, Anglie a dalších států. Jsou snad podle vás tyto vlády populistické? Zkuste je o tom přesvědčit. A nemontujte se do věcí kterým očividně nerozumíte
já mám jednoduchý návrh
a) zakažme vjezd kamionům na silnice jiné než první třídy a dálnice, vyjma případů, kdy prokazatelně mimo tuto silnici v ČR leží jejich nakládací/vykládací plocha
b) udělejme výrazná dopravní omezení na silnicích, jež kopírují dálnice ale na kterých není mýtné
c) zvyšme cenu mýtného na úroveň běžnou v rakousku, chorvatsku, slovinsku atd.
Za jeden průjezd v rakousku, chorvatsku, německu atd. zaplatíte tolik, co u nás za celý rok. Nelze se divit, že objem tranzitní přepravy stoupl od doby přistupení do schengenského prostoru o 50 %. Zvyšte výběr mýtného, a buď se tu bude jezdit méně (a ušetří se na opravách), nebo se více vydělá
Tvůj nápad je dobrý, ale to by před lety nesměl Telička zastupovat Brusel v Praze, místo naopak. Mýtné na dálnicích nemůžeme zvedat, výše je smluvně daná na léta dopředu.....
Doufám, pokud jsi byl před lety pro EU, tak jsi tohle všechno měl vědet....
R52 dálnice na Vídeň kopíruje D2. Proč není udělaná odbočka u Břeclavy a D2 rozšířená o pruh? Plánovaná dálnice Moravská Třebová - Brno. Když pominu jakým krásným územím to má vést (a ty kopce -> tunely co to bude potřebovat) proč nestačí dálnice přes Olomouc? Dálnice na jižní čechy, přes posázaví, zase naprosto rozmanitý terén vyžadující plno mostů a tunelů a zase skrze krásnou přírodu. Proč se neudělá odbočka z D1 u Benešova a neskopíruje E55 tak jak to je na zbytku D3? A úplně nejlepší je ten dálniční pospojovánek u Hulína mezi Zlínem, Olomoucí a Vyškovem. Skoro to budí dojem, že hustota zalidnění je přinejmenším stejná jako v Holandsku.
No, jet z Brna do východní čech přes Olomouc, je naprostý nesmysl, navíc tam je jen R46, která je konstruovaná jen jako regionální spojnice Olomouc - Brno.. A tohle má ještě jeden velice důležitý důvod, jedná se o koridor IV a VI, který se kříží u Brna a zde se rozdvojuje na dvě strany dál do Evropy.
mělo by být aspoň na jejich úpravy, údržbu. Např. nájezdy na dálnici, výjezdy, mosty na dálnicích atd. Tam je potřeba mnoho miliard.
ať dostane slanečka,nééééééééééééé a vratí se tam kam patří.
Prosím vás, nic ve zlém, ale k čemu dálnice na severní Moravě??? Je tam dálnice jako kráva, krásná spojnice když nepočítám ten úsek mezi Bělotínem a Bravanticema, který se dá slušně teď v létě ujet za chvíli, a pak až do Bohumína zase po super dálnici....vždyť tam nikdo nejezdí!!! Byli jste tam někdy??? Na té cestě není skoro ani autíčko!!! Proč se staví dálnice, když stejně všichni jezdí po té čtyřproudovce na Nový Jičín a Frýdek??? Včera odpo úsek Bohumín-Bravantice se mnou jelo 10, slovy deset!!!!!!, aut!!!!!!!!!!!!!!! To jsou úplně vyhozené prachy!!!!!!!!!!!!!!
Nikdo na ni nejezdí právě kvůli tomu nedokončenému úseku. Zkuste v v týdnu(ne neděli) jet těmi obcemi tak kolem 4 hodiny. Vleče se to strašným způsobem.
A kde jsou ty miliardy, ktere se vybiraji z myta, z dalnicnich znamek atd. ? Loni bylo chlubeni se, jak to byl suprovej napad, kolik to vydelalo penez..a najednou nejsou ?
a kolik si utrhnou poslanci na porcovani medveda?
měli radši zarazit vejlety spojené s lovem domorodců