- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
....
Nakonec bych chtěl podotknout, že se všechny strany (ministerstvo
dopravy a jednotliví dopravci) stejně domlouvají za zády veřejnosti a pak nám pouze předhodí, co se každému z nich hodí - to je potřeba si uvědomit. Přece, lidé moji milí, žijeme v ČR...
Já mám mnohem radši třeba takovou společnost Viamont a.s. a další, které za sebe nechávají mluvit jejich činy a nemusí se snižovat k neustálým navoněným plánům prohlášením do budoucnosti, ze kterých stejně nakonec nic není, jako Vančurovci s.r.o. A třeba jak teď utekli od toho libereckého projektu, tak nejdřív nadávali na dumping ze strany ČD, pak zase prý že je zradil partner Veolia..
Vím, že dostat se na české koleje a jezdit se závazkem veřejné služby (čili s dotacemi) jako soukromá firma není jednoduché - ale v případě SA mi to už silně připadá jako pouhá bezplatná reklamní kampaň
....
Ten obrázek je opravdu fotografie, nebo jen "počítačová grafika"?
Co ten Jančura chce? V Liberci uteče z boje, nadává na dumpingové ceny ČD, přitom je používal také jen aby přivábil cestující. V Jihomoravském kraji debatí s Haškem a Onderkou a dává jim najevo, že o Brno a okolí stojí a že ho rád zajistí.
Teď toto: luxusní rychlovlak, který má nabídnout ještě více než jeho autobusy, odkládá, ale najednou chce více dálkových tratí. Hmm, čím je zajistí? Tohle bude chtít více souprav než ten jeho luxusní vlak.
No, bud mu jde o levnou reklamu... ikdyz negativni, protoze spoustu lidi tak akorat nastval planymy sliby. Nebo mu dela spatnou reklamu iDNES tim, ze pisou stale jen blaboly kvuli dobre sledovanosti, ale SA tim (mozna neumyslne) poskozuji. Vic bych v tom logicky nehledal.
Stejně od toho zase zdrhnou, Jančura je jen kecka.
Mohli by si aspoň tu soupravu převizualizovat k novým peronům
a místo zbytečné investice do vlaků sehnat někde nějaké vraky. Dnes jsem zrovna cestou do práce viděl motoráček. Lokomotiva oranžovo-modrá (vypadala jako z první pětiletky) a vagóny neskutečně špinavé v děsivé kombinaci rudé s kávovou (jestli to nebyla kdysi bíla? Těžko říct). Zkrátka firma co zaspala někde v osmdesátých letech.
to teda nevím. Já když jedu do Berlína českým vlakem, tak mi připadá jako z 21. století.
Jestli chce vyjet za rok a půl s cca 100 soupravami.
Nebo jeho vlaky nebudou potřebovat servis a údržbu?
na čd se tu nadává zcela pravidelně a v momentě kdy je tu možná konkurence tak se okamžitě nadává i na ni. Mám obavu že v momentě kdy tu budou vlaky jezdit jak v japonsku tak se tu bude nadávat že bez těch zpoždení to už není ono
Já konkurenci tleskám a skáču metr dvacet radostí.
Ale vím, že Jančura je jen upovídaný moravský blbeček, který je schopný provozovat maximálně 30 autobusů. Na železnici nemá.
Jo, takový Arriva nebo Deutsche Bahn to bude jiné kafíčko. A speciálně DB vypadají, že se s ČD spíše dohodnou na spolupráci.
To snad není možný! Nemá na motoráček a se.e se zase do rychlíků! Mě by zajímalo, kolik idnesu Jančura platí za to, že se tady o něm každý druhý den píše. Taky mi vadí ten jediný obrázek žlutého vlaku SA, který neexistuje a nikdy existovat nebude, co tady pořád zveřejňujete.
Jako třeba herci, piloti, malíři, kováři....Jen ty jsi asi zamindrákovaný člověk, který se s tím nedokáže smířit.