- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ostaní dopravci JŘ nemění? No mění jen častěji a proto se o tom nepíše. O JŘ ale u osobních vlaků (a Sp) rozhodují kraje které si je objednávají a platí resp neplatí za ně. U rychlíků a o JŘ rozhoduje min. dopravy, bohužel tento nepodstaný detail novináři nedokáží vstřebat vždyť tato situace už trvá pár let což je velmi krátká doba. Podobně jako tvrzení že ČD je největší zaměstnavatel což už také není cca rok a půl pravda,protože vedení v tomto žebříčku dosáhla Česká Pošta,která je ale až druhá za státním aparátem.
Student Agency zrušila spoje Plzeň - Praha a Praha - Plzeň ve 21 hod., lidi zřejmě mají takhle pozdě večer sedět doma na (_!_) a ne někde cestovat .
Ono nám už pomalu nic jiného nezbývá. Dřív jsem jezdil vlaky a autobusy a situace už byla pro mne neúnosná, teď jezdím autem a zase kvalita silnic je oproti jiným krajům o třídu níž.
Jak úsek mezi Berounem a Rokycanama ovlivní vlaky do Budějc? A proč?
Správně měli napsat mezi Berounem a Zdicema - tam už několik týdnů kmitají na stavbě koridoru - a ve Zdicích přece odjakživaodbočují vlaky k vám rybníkářům na jih. Nejezdí se jižním směrem z Prahy jenom přes Benešov
dnes moc vlaků nejezdí a přesto ČD nedokážou zajistit, aby osobní vlaky jezdily dle jízdních řádů. A to je jeden z důvodů, proč služby ČD nevyužívám. Druhou je cena - autobusy jsou levnější. A třetím je rychlost - proto jezdím autem. ČD by se nad fungováním osobní dopravy měly vážně zamyslet. Nechápu třeba to, že sami omezují osobní dopravu, ale zuby nehty se brání, aby tu samou osobní dopravu zajistil soukromý provozovatel!
Dopravu si zřizují kraje a MD. O soukromých železnicích by Vám mohli vyprávět v Anglii. Srovnání cen autobusy-železnice musí být doplněno podmínkami, které jednotlivé druhy doprav mají. A nakonec-proč se nezmíníte o bezpečnosti? Dle mého názoru nejzávažnější parametr.
Od té doby co mám ŘP a vlastní auto sem ve vlaku seděl třikrát. Z toho měl dvakrtát zpozdění. .. Díky nechci!
Soudného soukromého dopravce by zajímala CELKOVÁ rentabilita provozu a ne jen některé spoje. Protože když jezdí málo lidí spojem ve 4:30 a v 5:40 a já je zruším, vezmu tím možnost přepravy i lidem, kteří ráno jeli těmito "nerentabilními" spoji a odpoledne se vraceli dostatečně vytíženým vlakem v 16:20. Co asi tito lidé udělají? Inu, začnou jezdit autem! A spoji v 16:20 tak ubydou další cestující, možná se stane též nerentabilním, tak ho zrušíme, že. A ostatní lidé, kteří jím jezdili a ráno používali doposud rentabilní vlaky opět přesednou do aut. A můžeme rušit další spoje. Až nakonec na trati zůstane jedn vlak ráno a jeden večer, tím se stane nerentabilním provoz stanic a trať zrušíme úplně. Protože nikdo v ČD neumí uvažovat komplexně..