Diskuze
Šéf Wizz Airu: Ceny letenek budou dál klesat, poplatků přibude
Děkujeme za pochopení.
dívenka prostá
ti woe
100%ni amortizace za rok! Ti nemaš mali prostor ke snižovani ceni letenki, ale celi ocean!
Ehmuhm
internet
za 20 let, az napoji Uhry na internet, zavedou online checkin... uz se tesim
kiliannedory
Re: internet
nestraš - to by se tu tak za padesát až sto let mohli objevit i Slováci
kramora
Ten seficek si fandi
Ten pan si strasne fandi. Napr. na Charleroi letet je uplne nestesti. Letiste je vzdalene cca 100 km od Bruselu a doprava do mesta zadna, zadne autobusy nebo neco podobneho, jen drahy vlak. Navic na letisti Charleroi delaji strasny prohlidky, nemuzete mit mimo kabinoveho zavazadla u sebe nic, ani kabelku, ani treba tasticku na krku s penezi, ledvinku.
Se Skyeurope se to vyplati vic, oni opravdu letaji do poli. Navic personal jsou prevazne Madari, neprijemni.
Skyeurope je opravdu lepsi a leta primo na hlavni letiste.
stepik7
Re: Ten seficek si fandi
Charleroi je 65 km od Bruselu a jezdí odtud přímý autobus nebo lze cestovat přes Charleroi-cena je cca 10eur/os. Ze Zaventem jezdí bus za 4 eura, rozdíl není zas tak výrazný. Autobus navíc nejezdí až do centra, někdy jen k evops.institucím na Schumana,což je ještě kus cesty. Jinak cesta vlakem může být ještě levnější,záleží,jak často jezdíte do Belgie (mají velmi dobrý systém slev). Od výstupu z letadla to trvá na Zaventem v průměru cca 20 min. než se člověk dostane k autobusu, je to opravdu dost nepřehledné a prohlídky jsou podle mě naopak horší právě na Zaventem než na Charleroi, jelikož je to obrovské letiště, někdy jdou zde i půlhodinové fronty na bezp.kontrolu. Z toho plynou i častá obrovská zpoždění letadel, letiště není zřejmě na takový provoz letadel stavěné.
Pokud člověk nejede na jednodenní jednání do Bruselu a vyloženě nepospíchá, tak je Charleroi OK. V nejhorším případě člověk ušetří tak max. půl hodiny/1cestu. Jako turista nebo rezident bych proto bez obav volil Charleroi.
MychalB
Když jsme u toho, co vlastně zůstává v ceně letenky?
A má ta letenka ještě smysl?
Pro srovnání - ať už vlaková nebo autobusová doprava - jeden lístek, v jehož ceně jsou zakalkulovány: část pořizovací ceny vozidla, údržba, náklady na palivo, náklady na dopravní cestu (mýtné / poplatek za ujeté km po kolejích), náklady na personál zajišťující přepravu, náklady na příslušné služby (např. u SA ono kafe, tisk, film v ceně jízdenky...) + zisk společnosti.
U letenek dokážu jako samostatný poplatek pochopit ještě tak tu cenu za odbavení na přepážce (pokud je i jiná možnost, ale stejně tu zástupkyni let. společnosti na přepážce platím, ať pro daný let odbaví 20 nebo 100 % cestujících) a poplatek za platbu kartou. Na co je mi ovšem známa výše palivového příplatku (pokud po mně nechtějí v době odletu doplatek kvůli nárůstu oproti ceně při koupi letenky - což asi těžko), je mi záhadou. Stejně se v ceně leteckého paliva nikdo normální neorientuje.
kramora
Re: Když jsme u toho, co vlastně zůstává v ceně letenky?
On si ten pan strasne fandi. Letaji na strasne vzdalena letiste, odkud neni
vubec doprava do mest, leda draha.
Xladi
jednoduše řečeno zaplatí se stejně
Protože bez letištné taxy neodletím, bez odbavení také ne a letenka se taky musí nějak zaplatit. Letenka může stát halíř, ale co z toho když bez milionu poplatků stejně neodletím. Taky mě fascinuje jak si letecké společnosti zvykly na palivové příplatky a nezrušili je ani když stál barel 40 dolarů.
GoogleBomber
Když to nejde po dobrém...
Kdo je majitel tohoto vzdušného čaroděje? Taková expanze v době krize není normální.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!