Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Desetina pohonných hmot je závadná, zjistili inspektoři

Tuzemské čerpací stanice zlomily nelichotivý rekord. Testy kvality pohonných hmot, které provedla Česká obchodní inspekce během května, dopadly nejhůř za osm let. Inspektoři našli různé závady takřka v desetině kontrolovaných vzorků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TomTTomT

voe

to s tím nejde nic udělat? změnit zákon? donutit k tomu vládu? jaktože nás nechají kupovat nekvalitní PHM? proč nechají lidi opalovat v nevyhovujících soláriích a nikomu nic neřeknou? k čemu teda taková inspekce je? pojďte sepsat petici...

0/0
26.6.2009 8:53

ToLa

Proc tankovat u benzínek

Já tankuje výhradně v makru nebo v globusu, buď řepkový nebo slunečnicový olej, a mam jistotu, že je vše v pořádku. Nějaká COI mě může být u prd... ;-D;-D;-D

0/0
17.6.2009 10:36

inters

Prasárna

 popírající veškerou logiku. ČOI se trapně vymlouvá neustále dokola, že by zveřejněním modrých zlodějů, porušila zákon.... To jediné by na ně platilo, kdyby se věřejnost dozvěděla kde okrádaj a podváděj.....

0/0
17.6.2009 9:07

Driver11

Re: Prasárna

ČOI, jakožto státní organizace,  nezveřejní čerpací stanice, které prodávají nekvalití pohonné hmoty, z jednoduchého a celkem lohického důvodu. Tyto společnosti přece platí daně, když by je zveřejnili, přišli by zákonitě o zákazníky a zkrachovali by. Tím by stát přišel o příspěvek do své děravé kasy. Navíc používáním nekvalitních paliv si ničíme svá milovaná vozítka a pak musíme investovat do oprav nebo dokonce do nových vozidel. To znamená další částka ve formě DPH do státní kasy. Jednoduché, logické a malinko nemorální.

0/0
17.6.2009 10:37

Mak1

Nějak to nechápu -

proč, když lze zveřejnit ve kterém hypermarketu prodávali zelené maso, nejde zveřejnit u které pumpy mají špatný benzín ?

0/0
17.6.2009 8:59

r.o.p.a.k

COI

K cemu je nam takova instituce!?

0/0
16.6.2009 17:36

Bob Harwey

Re: COI

...zcela k ničemu. Snad jen k tomu, že tamní zaměstnanci mají královské platy z daní ostatních...

0/0
17.6.2009 8:53

laverda

Co na to

říct? Jen tedy proč vlastně ty testy dělají? Aby nasrali lidi? ?Rv

0/0
16.6.2009 16:49

Mgr. Hlustvisihak

tak proč je platíme ?

to je veřejná služba ?

0/0
16.6.2009 16:44

Stíhací bombardér Havel 4

když nemůžou říct, které vzorky jsou závadné

tak ať nám alespoň řeknou, kde brali vzorky, a které z nich byly nezávadné.

0/0
16.6.2009 15:59

Stíhací bombardér Havel 4

no jistě

bodejď by počet nevzrostl, když vědí, že se to stejně nikdo nedoví. ČOI je k smíchu.

0/0
16.6.2009 15:54

Martin z Čech

žaloby od prodejců pohonných hmot

za zveřejnění nekvalitních paliv.doprdele kde to sme?!snad sem zákazník a chci vědět kterej šmejd mi strká pod nos nekvalitní benzín, nebo sou prachy zase na prvním místě a zákazník může jen šoupat nohama?Kde to sme ,v cigánově? to snad ještě ne

0/0
16.6.2009 15:31

kvetik

Spoluviník podvodu

Domnívám se, že inspecke porušuje zákon a to tím způsobem, že nezveřejňuje jméno viníka čím se stává spoluviníkem při trestném činu podvodu a okrádání motoristů. Prodejem nekvalitních pohonných hmot vzniká majetkový prospěch a jeho odhalením bez zveřejnění viníka je zde velmi pravděpodbné korupční prostředí a prostor pro vysoké úplatky.

Je třeba donutit inspekci zveřejnit výsledky testů a prodejce si ponese zodpovědnost sám. Mnoho jiných výsledků testů je běžně uveřejňováno, ale proč předražené pohonné hmoty ne to je opravdu otázka do diskuze.

0/0
16.6.2009 14:25

jirka h111

zhorseni 8x

http://www.coi.cz/cs/aktuality-1/sledovani-a-monitorovani-jakosti-pohonnych-hmot-v-kvetnu-2009.html

takze u benzinu oproti unoru mame zhorseni 8x !!!!!!! a u nafty 2x

0/0
16.6.2009 13:45

Chytracisko

Myslím, že kdyby to párkrát zveřejnili

tak by si prodejci začli dělat namátkové testy sami a ČOI by měla méně práce :)

0/0
16.6.2009 13:27

LarryHagmann

Benzín

Hlavně, že ceny benzínu pujdou sezónně opět nahoru... Zadarmo bych je nechal přes léto čepovat !;-O

0/0
16.6.2009 13:25

sdsa

Tak jsem kontaktoval COI :)

Pred 3 tydny jsem napsal podnet na COI. Dnes mi prisla odpoved:

Na základě Vašeho podnětu č.j. 5005/30/09, týkajícího se kvality benzínu, načerpaného na čerpací stanici UNICORN, Hodějice 302, 684 01 Slavkov u Brna, byl proveden odběr vzorku SUPER BA-95 k laboratornímu posouzení složení a kvality.

Laboratorním rozborem v ÚPM a.s Praha, bylo zjištěno a prokázáno, že odebraný vzorek vyhověl ČSN EN 228  a  to ve všech stanovených ukazatelích.

Takze pokud mate podezreni, tak kontaktujte COI a pak  to tady zverejnete R^

0/0
16.6.2009 13:01

Chytracisko

Re: Tak jsem kontaktoval COI :)

Jistě, tak až ráno půjdeš do práce tak nezapomeň to vaše logo UNICORN trochu přeleštit, ať vás řidiči nepřehlídnou :-)

0/0
16.6.2009 13:30

hedlik

Re: Tak jsem kontaktoval COI :)

tohle je na "pumpare" prilis sofistikovana forma propagace...

pocitam , ze zverejnit tuto zpravu neni taky uplne koser, ale budiz....

co by bylo za logiku v tom , ze COI informace nemuze verejne poskytnout , ale soukroma osoba po dotazani a obdrzeni odpovedi od COI ano?

dostane BAN ;-D

0/0
16.6.2009 13:34

Mario 66

Milá slavná iDnes, jděte s těmahle

článkama do zadku. Jejich vypovídací hodnota je tak velká, jako je IQ některých Vašich cenzorů, tzn. nulová. Pokud nejste schopni uvést jméno čerpací stanice, tak si ty vaše články berte ráno s sebou na WC, tam určitě je uplatníte. Pořád a dokola číct, že nějaká inteligentama přeplněná ČOI nemůže zveřejnit jména, přitom každej tejden se někde zvěřejňujou nelegální ty a ty věci, kazové ty a ty výrobky, nevyhovující ty či tamty výrobky, je už fakt otravné.;-O;-O;-O

0/0
16.6.2009 12:55

wo_co_go

Re: Milá slavná iDnes, jděte s těmahle

naprosto přesnéR^

0/0
16.6.2009 13:04

Chytracisko

Re: Milá slavná iDnes, jděte s těmahle

Osobně se rád dozvím jakou mám pravděpodobnost načerpat závadnou naftu. Vidím díky idnes že malou, tak jsem klidnější :-)R^

0/0
16.6.2009 13:31

Next Apache

Re: Milá slavná iDnes, jděte s těmahle

Máš pravdu. Stejná pí.....a, jako vyjádření hovorcú. Vylezou a žvaní o tom, že nemohou nic říct.

0/0
16.6.2009 14:01

pskoda

Re: Milá slavná iDnes, jděte s těmahle

Ano, takovéhle články jsou naprosto k ničemu. Pokud se nedovím, o která místa jde, je mi to k ničemu. To je takovej problém to vyšťourat?

0/0
16.6.2009 14:04

laverda

Re: Milá slavná iDnes, jděte s těmahle

začínají-nebo už jsou-jako Novinky na Seznamu.Stejná verbež a tupost!Rv

0/0
16.6.2009 16:51

Marex

klidně jednoho viníka prozradím

Schell v CR - valil jsem jen Vpower diesel, odesli mne vstriky - oprava za 30 tis....duvod - jdou moc do ekologie, nizka mazivost atd.

Pro naftaky :: jedine Agip + VIF

0/0
16.6.2009 12:50

Phantom2005

Re: klidně jednoho viníka prozradím

Údajně německé automobilky vůbec neuznávají reklamace závad vzniklých kvůli použití špatného paliva - naše povinně přimíchávaná biosložka totiž sama zhoršuje kvalitu paliva!!

0/0
17.6.2009 9:51

cinsky_buh_srandy

a co jako máme dělat?

viníky beztak neprozradí, tak o co vlastně jde ?

0/0
16.6.2009 12:44

Boryokudan

Re: a co jako máme dělat?

přesně tak, takovej článek jen naštve! To mám jako chodit pěšky, nebo prostě počítat s tím, že mi auto za pár let odejde.. Svyně! (jak benzínky tak ČOI)

0/0
16.6.2009 13:02

prorange

A co LPG

Myslite že se nějak testuje i LPG, nebo můžou být rozdíly v kvalitě LPG?

0/0
16.6.2009 12:41

von Kleist

Re: A co LPG

Muzou a jsou. LPG se taky obcas testuje, ale asi podstatne mine casto nez benzin a nafta.

0/0
16.6.2009 12:43

jordan23

Nechápu, proč nelze výsledky zveřejnit

Nechápu, proč to nelze zveřejnit.

Když dělají v Černých ovcích různé testy (kola, kočárky, vysavače, máslo, víno,...) tak to zveřejnit lze, který výrobek je jak dobrý. Proč to stejné nejde udělat u benzínu a nafty?????? Vždyť je to úplně stejný princip!!!!!!!!!

0/0
16.6.2009 12:37

MaverikOne

Re: Nechápu, proč nelze výsledky zveřejnit

Princip stejný korupce daleko větší a obrat pěněz ani nemluvě a kde jsou prachy tam nikdo nikdy nesoudí...

0/0
16.6.2009 12:45

von Kleist

Re: Nechápu, proč nelze výsledky zveřejnit

Ty test v cernych ovcich nechava delat COI, je to snad jeji porad? Neni tam trochu rozdil? Az v cernych ovcich budou testovat benzin, dozvis se to stejne jako u kol, kocarku atd... Proc to v tehle poradech temer nedelaji nevim...

0/0
16.6.2009 12:46

Ezechiel

Re: Nechápu, proč nelze výsledky zveřejnit

pancovany burcak a vino dela taky COI a vyrobce zverejnuje

0/0
16.6.2009 12:56

kibl96

Re: Nechápu, proč nelze výsledky zveřejnit

ja sem si zacetl do stranek cou a psou tam ze prohrali nejake soudy za poskozeni dobreho jmena tak to od vtedy nezverejnuji

0/0
16.6.2009 13:00

nizj

korupce a hnus...

Když se v obchodě objeví špatné jízdní kolo, nebo maso, tak to nám ve zprávách ochotně předají veškeré informace i o výrobci a prodejci. Jakmile se však jedná o PHM, tak zákazník utře nos. Vzhledem k tomu, že se jedná o státní instituci, placenou z našich daní, tak to považuju za nemorální. Stát brání lidem, aby nekupovali šmejd, takže vesele brání zloděje za naše peníze. Tohle jaksi postrádá logiku....Rv

0/0
16.6.2009 12:30

von Kleist

Re: korupce a hnus...

jo a za mesic odvysilaji omluvu, ze to tak nebylo :o)..... pokud natankujes nekde nejaky blato, muzes to udelat stejne jako nekdo s tim masem. Fakt jsi nikdy nevidel reportaz o stojanech, co meri vice, nebo o nekvalitnim palivu u nejake konkretni provozovny?

0/0
16.6.2009 12:35

dedko

Prodejci závadných pohonných hmot

by měli být zveřejňováni. Jinak se nápravy nedočkáme. Tím, že ČOI o závadách ví, a nezveřejní prodejce závadných pohonných hmot, se stává spolupodílníkem na tomto svinstvu !

0/0
16.6.2009 12:28

nermy

příživníci

Mám dojem, že ČOI je placená z našich daní, tak proč nás neochrání před dodavateli nekvalitních paliv ? Je to jako v Kocourkově. To by bylo ekonomicky výhodnější, kdyby ČOI ležela doma a nic nedělala - pokud trvá na tom, že nemůže zveřejnit výsledky. Proč tedy vůbec testy paliv provádí ???

0/0
16.6.2009 12:26

vymrzovac

Re: příživníci

ČOI testy neprovádí. Analýzu si určitě zadává u některé z laboratoří. Ono jich zas tolik v čechách nebude, že?

0/0
16.6.2009 12:29

von Kleist

Re: příživníci

Chranit by mela tim, ze pri zjisteni nekvalitnich paliv, udeli sankci. Ze stejneho duvodu provadi i ty testy, kvuli statistice to opravdu neni.

0/0
16.6.2009 12:30

kibl96

nevi nekdo

konkretne ktery zakon by COI porusila zverejnenim "spatnych" benzinek?

0/0
16.6.2009 12:25

packa1

Re: nevi nekdo

Zakon ktery zavazuje prijimatele uplatku dodrzet dohodu.

0/0
16.6.2009 12:27

von Kleist

.

Ono by ani tak nevadilo, ze je nezverejnenuji, kdyby ty sankce byly takove, ze by se nemohla situace opakovat...

0/0
16.6.2009 12:23

honza vlk

ČOI: my něco víme, HEČ a nepovíme HEČ HEČ HEČ

 my něco vííííímeeee,

ale nepovíííímeeee

platíte si nás ze svých daníííí

a dostanete za to jenom ....

0/0
16.6.2009 12:22

balmor

zbytecny clanek

A co takhle takovehle kraviny vubec nepsat. K cemu to je, kdyz ctenar zjisti, ze kazda desata benzinka prodava vadny benzin/naftu, kdyz nevi, ktere to jsou. Akorat to lidi nasere.

K cemu je informace, ze kazdy desaty prodany rohlik je zdravotne zavadny, ale nerekneme vam, kdo to pece, protoze by zkrachoval.

NA PRD.

Zkuste psat o necem, co lidem pomuze :)

0/0
16.6.2009 12:20

honza vlk

Re: zbytecny clanek

jen se snaží odvést pozornost od podstatných věcí

tohle je fakt kravina, neznám nikoho komu by auto nejelo ...

vy snad jo? přímo toho člověka? ne jen známého vašeho známého který někoho takového viděl?8-o

0/0
16.6.2009 12:26

tomas2002

Re: zbytecny clanek

Jo, znám osobně, sám sebe. Auto mi začalo zlobit potom co jsem nabral benzín u Hypernovy - docela šíleně, vysoký otáčky, vynechávání. Po vyjetí cca poloviny jsem doředil u OMV a byl klid. Pak jsem vzal plnou nádrž u Shellu a to samé. Jak je vidět cena ani značka neni dneska žádná záruka. Takže za sebe, Hypernovu ani Shell nebrat !

0/0
16.6.2009 14:17

vymrzovac

Re: zbytecny clanek

stačilo by, kdyby si najali nějakého reportéra, který by jim to zjistil......ale co by jste chtěli od pražskejch maminčinejch rozmazlenců:-/

0/0
16.6.2009 12:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.