Diskuze
Krize dopadla i na Nike, zisk výrobce sportovního zboží klesl o třetinu
Děkujeme za pochopení.
chenile
a to vite proc buh vymyslel NIKE ?
aby si mohl odfajfkovavat blbce
MYSAKSTUART
Krize
Ty vole, ještě že je ta krize. Jděte už do pr....le s krizí. Podle takových odborníků krize může za všechno. Posr....li jste se dneska ráno ? Ožrali jste se včera jak dobytek a dneska je vám blbě ? Něco vám řeknu. MŮŽE ZA TO KRIZE
První z posledních
tak holt bude muset Niké dát indickým dětem místo 0,50 dolar
jen 0,25 dolaru za den práce, doba je zlá, akcionáři chtějí svůj vejvar
Phanosh
Problém s fajfkou
Všechny značky typu Nike nebo Adidas mají jeden velký problém. Kvalita je sice solidní a ceny už při dnešní kupní síle nejsou tak zlé, ale vždy si musím položit otázky: Kolik stojí můj čas? Kolik času bych potřeboval k odpárání těch idiotských tří proužků nebo té vypatlané fajfky? Obávám se, že cena mého času potřebného k párání by možná přesáhla cenu toho zboží.
V rozumném světě jsou dvě možnosti:
a) Někdo mi dá zboží zadarmo. Pak bych za jistých (pro mě výhodných) podmínek byl ochoten nosit na sobě reklamu.
b) Za zboží zaplatím. Pak na něm ale NECHCI vidět ani kousek reklamy!
Nošení proužků a fajfek na veřejnosti vypovídá o setsakra nízkém IQ. Hloupí lidé tohle odkoukali od nějakých svých sportovních idolů známých z televize. Jenže si neuvědomili, že těm sportovcům někdo pořádně draze platí za to, aby ty proužky a fajfky nosili! Ne jak Franta Votruba odvedle, který někomu zdarma nosí reklamu a myslí si, jak je in. Není in. Je to hlupák.
Atomas
Re: Problém s fajfkou
Omyl, to co je na botách našito, není reklama, ale obyčejná značka. Docela by mne zajímalo, jak to máte ošéfováno na Vašem autě. Nebo snad někomu děláte bezplatnou reklamu?
Tom Hagen
Nike
Kdyby zvadla tahle ofajfkovaná značka, vůbec bych se nezlobil - opravdu ji nemám rád.
Sagita
Výrobní cena "značkových" bot je 0,25%,
ano čtete správně, čtvrt procenta. Ale tukani si za dva táci rádi zaplatí "značku", pronájem nejlepšícjh obchodních ploch, platy tisíců managerů, miliardy za reklamu a sportovní hvězdy, atd..
jamares
Re: Výrobní cena "značkových" bot je 0,25%,
takze bota za 2500 stoji vyrobne 6.25 koruny?
BedlamW
jj
Ja uprednostnuji Nike pred Adidasem. Specialne se tim se 4 pruhy....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....