Diskuze

Rychlostní silnice z Brna do Vídně je podle NKÚ riskantní investicí

Současná silnice, která vede z Brna do Vídně, je podle Nejvyššího kontrolního úřadu v dobrém stavu a pro současnou vytíženost vydrží až do roku 2020. Nové spojení navíc už není potřeba, protože klesá důležitost spojení obou měst. Stavba rychlostní silnice R52 je tak podle úřadu riskantní investicí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
XY

iMuf

3. 7. 2009 11:21
Rádio Jerevan = Rádio Praha

Pražští novináři jsou obyčejní tlučhubové. Veškeré investice dál jak 100 km od Prahy jsou podle nich "kontroverzní". Kdyby zvedli zadek a jeli se projet po současné I/52 nebo I/43, mueli by uznat, že kontroverzní je hlavně ta jejicg propaganda.

Mě by jenom zajímalo, kdy konečně obyvatelé Moravy pochopí, že dokud budou volit strany se sídlem v Praze, dopředu se neposuneme.

0 0
možnosti
MM

marte

1. 7. 2009 13:16
tato dálnice je zbytečná

pro dopravu sever jih je lepší použít slovensko a né rozbitou D1 a úseky bez dálnice. ;-DR^[>-]EUV

0 0
možnosti
DN

mpixel

1. 7. 2009 8:45
mpixel

podstatně důležitější vidím dokončení obchvatu Prahy. A napojení dálnice do Jižních čech z toho obchvatu.

0 0
možnosti
H

HammerLang

1. 7. 2009 11:11
Re: mpixel

Ale tu dálnici vést od Benešova ne jí zničit posázaví.

0 0
možnosti
C

ciankal

1. 7. 2009 6:38
Tak at to postavi rakusaci

a my jim to budem splacet, kdyz sme neschopni.

0 0
možnosti
JK

jezis kristus

1. 7. 2009 0:05
cvoci

Takže z Vídně bude dálnice až do Mikulova na hranice, pak 20km normální okreska a pak z Pohořelic dálnice až do Brna.

No commentRv

0 0
možnosti
KK

Stone_Pilot

30. 6. 2009 23:00
Ustoupit od dobudování k hranici je trapas

Takže hlavní tah Polsko-Rakousko bude po plynulém dálničním tahu, jen posledních 20 km od Pohořelic bude chybět. Mně to tedy přijde jako ostuda, zvlášť, když se o trase s Rakušany udělala dohoda. Je mi jasný, že dálnice jsou potřeba i jinde v ČR, ale těch 20 km na dokončení kompletního severojižního průtahu by se snad najít mohlo.

0 0
možnosti
JK

jezis kristus

1. 7. 2009 0:07
Re: Ustoupit od dobudování k hranici je trapas

Podle těch bláznů asi pojede někdo o půl hodiny dýl pře Břeclav....

Evidentně nekoukli na mapu

0 0
možnosti
LJ

lolek77

30. 6. 2009 22:45
Čestnější by bylo přiznat

že na to nejsou peníze a nemudrovat jestli to má vést přes Dolní nebo Horní Zadnici. Pokud to nezatáhne EU postavíme kulový a Rakušáci to asi ví a proto moudře rozhodli postavit svoji A3 na Mikulov, protože zde vede cesta, kterou Marie Terezie nechala postavit festovněji než přes Břeclav. ;-D

0 0
možnosti
A

antizeleny

30. 6. 2009 21:14
:o(

Opět naprosto zřetelný důkaz toho, že NKÚ je zbytečný úřad

pro pár trafikantů.  Stejně jako velká

část vysokých státních instituc.

0 0
možnosti
;

;-)

30. 6. 2009 20:01
To snad nemyslí vážně

Jak na to přišli? To by mě zajímalo, na koho se podle nich tedy orientujeme. A jaký vývoj se odehrál. Nebo že by snad chtěl NKU  utužit kontakty Brna s Prahou? Že by žárlivost na Vídeň?;-D

0 0
možnosti
VM

Si0

30. 6. 2009 21:39
Re: To snad nemyslí vážně

Jistěže. Plno Brňáků dnes na Prahu kálí a jezdí za byznysem, za nákupy i za zábavou víc do Vídně jak do Prahy. Vídeň je na rozdíl od Prahy vlídné a přátelské město.

0 0
možnosti
T

tomas_tod

30. 6. 2009 19:33
Zbytečný NKÚ

Takže NKÚ (který by si měl nejprve zamést před vlastním prahem) je chytřejší než celé Rakousko dohromady, které už má skoro dostavěno až k Mikulovu.

Paráda, když už do toho nerýpou ekoteroristi, tak se najdou zase chytří úředníci.

A co třeba lidi v Mikulově, kde dneska jezdí tisíce aut denně? Ti jsou zřejmě NKÚ a ostatním "odpůrcům" dostavění silnice z Pohořelic taky ukradení....

0 0
možnosti