Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát platí Dohnalovi i to, co si kontroloři v cizině platí sami

S šéfem slovinských kontrolorů Igorem Šoltesem má prezident Nejvyššího kontrolního úřadu František Dohnal téměř stejný plat. Ve srovnávání ostatních výhod si však musí připadat slovinský prezident jako chudý příbuzný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

common

už sem přestaňte strkat tohohle šajzáka

nebo se pobliju - takovej dement by měl bej už dávno někde u popelářu - šajzák jeden zlodějskej

0/0
1.7.2009 16:42

jakakoli cenzura je totalita

Dohnal a Neumannová

Nejhorší je, že podobných Dohnalů je na jiných uřednických postech spousty.

Proč se najednou píše o Dohnalovi ? Je to kontorol a někomu zjistil špatné hospodaření, že paní Neumannová.

0/0
1.7.2009 14:02

jakakoli cenzura je totalita

plebs a šlechta

Češi nemají tradici vlastní šlechty, jsou plebejským národem. Každý plebs, který se dostane na nějaký uřad si myslí, že se z něj stala šlechta. A nejhorší je, že si to myslí i jeho podřízení.

A tak zatímco uředník Švédského království nemá služební auto, tak nějakému Dohnalovi nepřipadá divná, že má auta 3.

Poslanci (termiti) to samé - beztrestnost, nemocenská 100 procent platu, příspěvek na bydlení, na dopracu, veřejná doprava zdrarma.

Soudci - neodvolatelnost, nekontrolovatelnost, 13 a 14 plat, nemocenská.

HNUS[>-]Rv

0/0
1.7.2009 13:58

siech

kde vzít chybějící miliardy..??

stačí projít všechny státní instituce a seškrtat podobné výhody....nejhorší je, že těmhle lidem to ani nepřijde divný, jak jsou celým výhodovým systémem zdegenerovaní....když jim stát platí i vše ostatní, tak by nemuseli mít žádnej plat ne ?

není to asi úplně výstižné, ale u nás ve vsi se říká: "čím hloupější sedlák, tím větší úroda..."

0/0
1.7.2009 12:51

fanule

jj

Bo-rdel,jak ve všem.!!;-O

0/0
1.7.2009 11:49

Jan Žižka z HK

Slovinsko je pidizemě

!!  zas novináři srovnávají nesrovnatelné RvRv

0/0
1.7.2009 11:29

stinky_dirt

Re: Slovinsko je pidizemě

a byl jste tam nekdy ze srovnavate? Mozna je o 1/2 mensi, ale s jinak neporovnatelnymi lidmi a vladou, nez neco placnete, napred skuste premyslet.!!

0/0
1.7.2009 12:01

Xavier-xxx

Re: Slovinsko je pidizemě

ano země která je ekonimicky jinde než ČR ale i morálně:-P

0/0
1.7.2009 12:22

jakakoli cenzura je totalita

Re: Slovinsko je pidizemě

A CO šVÉDSKO ? Taky jsi uředníček , že ? troubo !

0/0
1.7.2009 13:59

Apetitto

Sůra - novinář na zakázku

Dohnal zákon neporušil a nejspíš ani nijak nepochybil. Jeho morální kredit řešit nehodlám, to by měl udělat sám prezident NKÚ.

Jsem ovšem přesvědčen o tom, že někomu musel šlápnout na kuří oko. O výdajích na infrastrukturu pro liberecké mistrovství světa jsem už také dost přečetl. A vpořádku tam toho mnohé nebylo. Odkud je poslanec Ježek? Z Liberecka. Odkud přišel redaktor Sůra? Z Liberce.

Takže pane Sůro. V jedné věci Dohnalovi přeju. Ať na ty podvody, na které přišel jeho úřad, taky jednou někdo doplatí. To není o pár desítkách tisíců jako za jeho byt. To je o miliardách. A v té jeho žalobě proti vám mu rovněž přeju úspěch, protože nesnáším novinářský póvl, co píše na zakázku!

0/0
1.7.2009 11:05

grayfly

Re: Sůra - novinář na zakázku

Mno, to co jste napsal je tak trochu protimluv. Morální kredit šéfa NKÚ řešit nehodláte. Avšak morální kredit poslanců a novinářů řešíte. Tak jak je to. Kdo píše na zakázku? Také nemám poslance a novináře v lásce, ale buď mám nějaký morál a charakter, abych hodnotil objektivně, anebo mi jedno z toho chybi (případně oboje), a pak to dopadá tak, jak jste předvedl...

0/0
1.7.2009 11:51

Apetitto

Re: Sůra - novinář na zakázku

To, co jste napsal, má logiku. Ale já v první řadě nezastávám P. Dohnala. Mně vadí, když je porušován zákon, když se okrádá stát o miliardy. A vyjadřuji přesvědčení (důkazy nemám, to je na policii), že někteří poslanci jednají v zájmu těch, kteří za podvody stojí a mluví nepravdy - lžou. A pan Sůra ty nepravdy - lži dávkovaně uváděl ve svých příspěvcích na iDnes rovněž účelově.

Výše popsané jednání, pokud se to prokáže, je trestné. Benefity pana Dohnala politováníhodné. To je ten pro Vás možná nepatrný rozdíl. Ale to co bylo poslanci účelově nepravdivě prohlašováno o NKÚ a panem Sůrou napsáno, nebylo jen o benefitech pana Dohnala. Byly to podle mého další a další účelové nepravdy o hospodaření NKÚ, které je Dohnal připraven vyvrátit (viz OVM 28.6.). Nezlobte se na mě, nemusím mít pravdu, ale ve sporu jsem na Dohnalově straně.

0/0
1.7.2009 12:22

grayfly

Re: Sůra - novinář na zakázku

Díky, již jsem lépe v obrazu. Souhlasím v podstatě se vším, jen nejsem na ničí straně;-)

0/0
1.7.2009 12:54

celim

Re: Sůra - novinář na zakázku

Naprosto s Vámi souhlasím. iDnes je vysoce zkorumpovaný deník(Lidovky jakbysmet)! Mně to vždycky, ty jejich kauzy , přijde jako že to je na zakázku. Vždycky řvou o problémech malých ryb, aby se lidé nezabývali problémy řádově většími.Proto se tady ječí nad tím, co mají všichni ministř(a Dohnal je na rovnoceném postu), ale u jiných to nevadí! Je to jako s Čunkem. Možná, že měl nějaké máslo na hlavě( i když se nic neprokázalo přes usilovnou snahu policie), ale jeho kauza se vždycky vytáhla, když bylo třeba zamáznout nějaký malér. Viz třeba provalená kauza Grippenů! Do týdne po ní neštěk pes a noviny byly plné Čunka ačkoliv u něj se jednalo o půlmilion, zatímco u Grippenů o miliardu!

0/0
1.7.2009 13:00

Jan Sůra

Re: Sůra - novinář na zakázku

Můžete uvést, jaké nepravdy jsem o panu Dohnalovi uvedl? Za celou dobu pan Dohnal nežádal o jedinou tiskovou opravu. Jediné, co jsem se dozvěděl, je jeho vyjádření o žalobě na mě a kolegu Kedroně z Týdne: "Ve svých článcích se dopustili kritiky a hodnotících úsudků, které přesahují meze oprávněné kritiky a mohou naplňovat skutkovou podstatu trestného činu pomluvy."

Bohuižel netuším, jak je definovaná mez oprávněné kritiky. Trestní oznámení mi bohužel stále nepřišlo. Opravdu se na něj těším, protože jsem zvědav, co jsem spáchal.

0/0
1.7.2009 15:07

Apetitto

Re: Sůra - novinář na zakázku

Tak ještě obětuji trochu ze svého tak cenného času:-)

Myslím, že nejlépe by na nepravdy odpověděl sám Dohnal. On ty nepravdy částečně zmínil v OVM 28.6. Nedivím se mu, že nežádal o tiskové opravy nebo že třeba ani s Vámi nechce diskutovat. Já bych na jeho místě cestou tiskových oprav po zveřejnění nepravd taky nešel. 

0/0
1.7.2009 15:40

Jan Sůra

Re: Sůra - novinář na zakázku

Dobrý den, chápu to dobře tak, že podle této logiky nemůže o panu Dohnalovi psát nikdo z Liberce a širokého okolí? Pak by nemohl psát o panu Dohnalovi asi nikdo odnikud, protože všude NKÚ našlo nějaká pochybení. Doporučil bych si projet také články, které jsem psal v Liberci o místní vládě. Pak jistě pochopíte, že bych na zakázku místní ODS mohl někdy psát:))Jinak pan Ježek je z Tanvaldu, což je Jablonecko.

Jinak jsem netušil, že jste rovnou soudce - o tom, zda zákon porušil či ne, může rozhodnout Kárná komora či soud, nikdo jiný.

0/0
1.7.2009 15:03

Apetitto

Re: Sůra - novinář na zakázku

Pane Sůro:

1) já jsem zde pouze v pozici diskutujícího, který se nevěnuje kauze Dohnal a spol. dny či týdny. To si, což doufám uznáte, jako pracující člověk nemohu dovolit. Nicméně se domnívám, že na tomto poli mohu spekulovat. To s tím Libereckem byla spekulace. Nikdy by mě nenapadlo, že na spekulace bude reagovat sám autor článku.

2) Liberecko chápu jako Liberecký kraj. Do tohoto regionu spadá i bydliště poslance Ježka.

3) Nesleduji, co jste kdy o kom/čem psal. Věřte mi, že mě zaujaly teprve až plamenné články o tom samém. O třech autech a předraženém nájmu bytu. Těch příspěvků bylo několik. Teprve pak jsem se zajímal, kdo se tak snaží.

4) Na soudce si hrát nechci. Sám jsem zvědav na rozhodnutí kárné komory či soudu. Pokud se toho dočkáme:-)

0/0
1.7.2009 15:30

Jan Sůra

Re: Sůra - novinář na zakázku

Netušil jsem, že se vymluvíte na to, že to je pouhá spekulace. Pokud o někom píšu, že má dva byty a tři auta, tak to píšu, protože na tom mám jasné důkazy. Předpokládal bych, že pokud o někom napíšete, že je novinář na zakázku, máte o tom také důkazy. Ale bohužel jsem se spletl.

0/0
1.7.2009 15:35

Apetitto

Re: Sůra - novinář na zakázku

Opět opakuji, že jste si spletl úroveň, na které diskutujete. Já nejsem politik debatující na veřejném plénu. Já jsem se jen účastnil diskuze na tomto fóru, přičemž jsem spíše čekal reakce další diskutujících a ne autorovu. Tvrdím, že si zde mohu dovolit vyjadřovat názor i formou spekulace, a to i bez důkazů.

0/0
1.7.2009 15:46

Jan Sůra

Re: Sůra - novinář na zakázku

Tiskový zákon umožňuje kdykoliv reagovat na nepravdu. Nestalo se za dva měsíce ani jednou. Není to už trošku divné? Místo toho se ohání pouze tvrzeními o žalobě. Ale zažalovat můžu i já kohokoliv, to nic neznamená. To je to samé, jako kdybych teď zažaloval Vás, že utrácíte svůj drahocenný čas:)Když například HN otiskly, že autorem dopisu proti členům NKÚ byla mluvčí, okamžite vydala svoji reakci, že to není pravda. Pan Dohnal mlčel, odmítá rozhovory, až pak přijde se žalobou.

0/0
1.7.2009 15:46

Apetitto

Re: Sůra - novinář na zakázku

Pane Sůro, vaše vytrvalost je obdivuhodná. Každý může na nepravdy reagovat různě. Na tom se asi shodneme. Záleží, jak kdo má své hranice, kdy reaguje tiskovou opravou a kdy žalobou.

Ale abychom se dobrali nějakého rozumného konce. Slibuji Vám, že pokud pan Dohnal proti Vám či poslancům se svou žalobou u soudu neuspěje, napíšu Vám do redakce iDnes omluvný dopis. Záleží taky, kdy soudy rozhodnou a kolikrát se protistrany odvolají - to může trvat asi věky.

Doufám, že uznáte, že tento postoj od diskutujícího na tomto fóru je nadstandardní, což?

Pěkné odpoledne.

0/0
1.7.2009 16:23

Jan Sůra

Re: Sůra - novinář na zakázku

Má vytrvalost souvisí s tím, že blud o tom, že za texty stojí to, že jsem z Liberce a že tu NKÚ našlo chyby při MS, šíří úspěšně i pan Dohnal a mě tyto řeči opravdu poškozují. Vaši nabídku přijímám, budu si to pamatovat.

0/0
1.7.2009 16:29

Apetitto

Re: Sůra - novinář na zakázku

Tak ještě dovětek. Prosím, nehledejte souvislost mezi mnou a panem Dohnalem, přestože věřím spíše jemu než Vám.

0/0
1.7.2009 17:48

pkk

Nestěžujte si,

a běžte cinkat klíčema na Václavák. Ja, ja zlatí zloději komunististi. Je čas aby dostali po 20 letech bordelu zase šanci.

0/0
1.7.2009 10:50

venoch

smutne je

Je smutne, ze tohle musi resit novinari a neresi to ti co to zpusobili. Cesi si vladnout zkraka neumi. 

0/0
1.7.2009 10:50

Paul100

Politik - náš vzor

Z této země si politici, státní úředníci a osoby navázané na ně udělali za posledních 20 let dojnou krávu a ona ta kráva pomalu zdechá.

0/0
1.7.2009 10:27

kipu

Re: Politik - náš vzor

Přesně tak, ovce se musí stříhat a ne holit. Ty pijavice mapíchlé na žílu našich daní už není možné utáhnout a tak se blížíme ke státnímu bankrotu.

0/0
2.7.2009 7:40

hubi

hnůj?

NKÚ hnůj,já to opravdu nečekal..

0/0
1.7.2009 10:26

Fikus 1

nanácházím slova (ani vulgární)

To, že má nižší plat není žádné příkoří, ale ekonomická realita naší země, kterou musíme snášet všichni. proč by on měl být vyjímka. Takových potůčků daňových peněz do růyných kapes je spousta. Pak se nám stát vysvětluje jak se musíme uskromnit tady a támhle. A stále z nás tahá prachy aby si tihleti parchanti mohli za naše peníze žít jako šlechta.RvRvRv

0/0
1.7.2009 10:24

Quasar

Re: nanácházím slova (ani vulgární)

100% souhlas.

0/0
1.7.2009 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.