- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Číňani jsou malí, vlezou se do dvou pater nad sebe. Myslíte, že evropanům budou účtovat dvě letenky?
Mlete maso by se pak nakladalo a vykladalo beton-pumpou. Tomu rikam optimalizace.
O tom, že stát by nechtěl nikdo snad ani v buse student agency na lince Brno-Praha radši nemluvím, ale je zajímavé, že někdo přijde s takovým návrhem v době, kdy říkají experti, že důvod, proč se při jednom pádu letadla tento téměř nikdo nezabil byl, že měl kvalitně bezpečně udělané sedačky a bylo to dáváno do kontrastu s ruským aerolinkami. Tak by mě zajímalo, jestli tady se prostě bude člověk držet za madlo
Na cestu z Prahy do Brna ( Bratislavy ) by to mohla být zábava a zajímavé zpestření služební cesty, hlavně když by to bylo levnější jak cesta autem.
Ale chtěl bych vidět někoho, kdo poletí z Prahy na jižní polokouli. Takovému adrenalinovému sportu by nemohl konkurovat ani seskok padákem .
Okamžitě jdu do toho, ale musí tam být bufet s umakartovými stoly ( či co to bylo za materiál )
Experimenty v tak nebezpečném letadle, jako je Airbus?
legraci (myslim ze to ale nebyla Skryta kamera) a inzerovali let z Berlina za nejaky minimalni poplatek. Vymontovali skutecne sedacky a namontovali tyce a drzadla jak v tramvaji. Pak filmovali , jak na to lide reaguji. Bylo zajimave, ze nikdo neprotestoval, vsichni si nasli kde se chytit a cekali, kdy letadlo vzletne.
stačí koupit cargo variantu a cestující se připásají k sobě navzájem. Budou tak říkajíc "v balíku".
To jako třeba stát 2 hodiny ?
Tato zpráva je absolutní perlička co kdo dokáže vymyslet, já bych raději neletěl než stál v letadle.