- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proboha zbavte nas tohoto odporneho hnusneho monopolu, ktery ridi zlodeji co si z nasich dani vyplaci miliony mesicne, nechaji nas jezdit pocmaranymi 30 let starymi odpornymi dobytcaky, vecne spozdeni, vecne vyluky. A 20 let po revoluci zadne zlepseni ba naopak ZHORSENI!!!! Hruza hnus, proc si na tyto haj*li nikdo z ministerstva neposviti?? Vzdyt oni okradaji stat o biliony !!!! korun a neinvestuji do drah ania vlaku ani kacku. Rocne maji prijem jen z dopravy osobni 190 miliard korun !! A dalsi miliardy dostavaji od statu!!! A co investovali do vlaku??? NIC !!! Hruza hnus!! Zavrete ty kriminalniky!
veškerá nádraží převést na SŽDC, které vlastní stát (jako ŘSD u silnic). Za 90% zpoždění by tak mohlo SŽDC a jeho zaměstnanci (výpravčí, výhybkáři, atd,...). Na koleje pustit a nasmlouvat na 3-4 roky jen toho, kdo nabídne nejnižší cenu jak pro kraj, tak pro zákazníky. Vyřešeno...
Na 3-4 roky se na to při životnosti železničních vozidel 40 každý vy*ere nebo nabídne pronajatá vozidla -> vyšší cena.
Fakt mě dovede vytočit, když si koupím jízdenku do I. třídy a jede tam se mnou špinavý, smradlavý, zablešený zaměstnanec ČD, ČD Cargo či SŽDC nebo čeho, případně silně arogantní dáma v rádoby luxusním oblečení očividně od vietnamců.
Ať si kupujou jízdenku do I. třídy za plnou cenu a neotravujou lidi, kteří se dokázali socializovat. Režijka ať platí jen ve II. třídě.
Oni mají zaměstnanci Carga a SŽDC 1. třídu?
Jel jsem jen od Říčan do Prahy soupravou CityElefant a musím říct, že jsem byl velmi mile překvapen. Jednak ta rekonstruovaná trať je pěkně vybavená(zastávky) tak jak by to asi mělo být všude a potom samotná jízda neměla chybu. Plynulá, baz drncání, ticho, pěkné vagony , prostě ideál. Ačkoliv mán dvě námitky. Jednak ceny jízdného jsou u vlaků obecně přemrštěné a potom, ačkoliv vagon je nový, tak už měl poruch šoupacích dveří do prostoru cestujících. Na to je snad ještě brzo!? Kdyby byl vlak, zejména na vzdálenost od 50km dál maximálně o 10% dražší než autobus, tak bych ho zvolil, zejména v té kvalitě kterou jsem zažil. Je to přece jenom pohodlnější cestování. V opačném případě budou cestující asi vždy dávat přednost autobusům. Ovšem takového stavu by asi bylo možné dosáhnout jen privatizací ČD, neboť jinak se nezbavíme toho molochu, který je jen bezednou dírou na peníze.
Obecně předražené? To se zdá každému, kdo s nimi jede jednou. Je několik způsobů, jak si snížit cenu. Zpáteční jízdné, dále skupinová sleva (už od dvou lidí), dále zákaznická karta.
ty uz mely byt zprivatizovany davno,jinak se nehnem z mista.dokud drahy nebudou na urovni,tak me do toho vlaku nedostanou ani parem koni.
jen me maximalne stve,ze jim na to jeste prispivam ze svych dani !!!!!!!!!!!!
njn a jeste vice se prispiva z dani na silnice a dalnice, nebo treba na armadu... a co s tim nadelas ?
uvidíme, zda bude výsledek od ČD rozdílný..
Já bych klidně přetrpěl nekomfort, ale vlaky musí zrychlit. V každé zastávce pauza v průměru 10 minut i kvůli protijedoucímu osobáku, takže se to cestování dost prodlouží.
já kldně pojedu déle, ale chci vždy čistý a pohodlný vagón, bez cikánů, zlodějů, žebráků, opilců a podobné verbeže, kvůli kterým se cestování vlakem vyhýbám.
a to budem jezdit těmi pěknými vlaky jako je na ilustračním fotu?
Ono proč ne. Klidně ať si tady jezdí třeba tisíc dopravců, pokud bude zachována přenositelnost jízdenek...
O tom dost pochybuju. Hold stinná stránka věci. Prostě se to posune blíž současné praxi v autobusech, kde nejenže není přenositelnost mezi dopravci, ale většinou (vyjma lokálních integrovaných systémů) si navíc při každém přestupu musím kupovat nový lístek.
Nadruhou stranu se dá očekávat, že non-ČD budou mít minimum "nádražních pokladen" a půjdou spíš cestou prodeje online nebo přímo ve vlaku.
Obsadit dráhy konkurenčními soukromníky, kterým budou poskytovat služby železnice a celý ten moloch plný úředníků od základu zrušit. Konečně pak nastane v dopravě i kultura cestování za přijatelné ceny.
to je yntelygentní názor.