Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do elektromobilů investuje mladoboleslavská Škoda i ČEZ

K elektrické zásuvce místo k čerpací stanici zatím jezdí v Česku mizivé procento aut vlastněné především fanoušky alternativního pohonu. Jenže vedení elektrárenské skupiny ČEZ, která se nyní do byznysu s elektroauty pouští, říká: Elektromobilů zde mohou jezdit miliony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vaclav Hanus

to je ale MALO!

Díky úsporám na provozu vychází elektromobil za dobu životnosti minimálně stejně výhodně jako auto se spalovacím motorem," řekl Marušinec......No ale....minimalne stejne vyhodne - TO JE  MALO. Pokud nebude vychazet VICE VYHODNE, tak se trh s elektromobily nerozhoupa..

0/0
19.9.2009 9:27

janok5

Elektromobily by mali byť

v budúcnosti sebestačné na energiu.R^R^R^

0/0
17.9.2009 17:17

Zirkon

dosavět Temelín a jsme v pohodě

Nestyďme  se  říci, že  bude  třeba  dostavět  Tmleín. Ať si  zelení  demagogové  zvyknou!

Posle  dostupných informací, by te  dojezd  měl  být už teď  i 250km. A to už je velice  slušné.

Navíc  si  myslím,že   většina  domácností už má dnes  dvě  auta (  třebas  je  to  jedno služební ) takže  jmožnost  kombinace ( elektromobil na  krátko - což je  skoro  vždy) a  diesel na  dálku,  by  vyřešila  problém s  dojezdem.

Stačí se  do toho  pustit.  Mám dojem, že  už dlouho to brzdí  producenti ropy a   aut.

 Prví  mají  strach o  odbyt  a  druzí nechtějí  přestavovat  motorárny.

0/0
5.7.2009 22:40

Tryskomys Muf

Tenhle model

Tenhle model muze fungovat pouze v pripade, ze by akumulatory byly minimalne na regionalni urovni (kontinent) standardizovane (nekolik malo typu), a daly se behem 10 minut vymenit na kterekoli pumpe za nove.

0/0
4.7.2009 23:13

Faeron

Kde jste vzali jen 100km?

No nevim kde jste tech 100Km vzali, tady je treba dojezdnost 240mil / 300mil na jedno nabiti... www.teslamotors.com

BTW: plne dobyti je 1,5hod.

To by ale autor musel pred napsanim clanku udelat aspon nejakou analyzu problematicky, ne jen vychrlit clanek skoro o nicem...

0/0
3.7.2009 20:38

General Custer v.2

Jen tak mimochodem

"Jen necela desetina produkce CEZ" je opravdu hodne. ;-D

0/0
3.7.2009 12:53

General Custer v.2

Vzhledme

k castosti dobijeni by muselo byt tech dobijecich stanic opravdu hodne.

0/0
3.7.2009 12:51

HammerLang

Odpovídající technologie již dávno existují

jsou ale zavřené v trezorech šejků ;-€

0/0
3.7.2009 10:32

Durin

Re: Odpovídající technologie již dávno existují

beztak už mají pohon na vodu....R^

0/0
3.7.2009 10:55

General Custer v.2

Re: Odpovídající technologie již dávno existují

A ted tu o pernikove chaloupce.

0/0
3.7.2009 12:50

jorbl

Re: Odpovídající technologie již dávno existují

Byla jednou jedna elektricka pernikova chaloupka.

0/0
3.7.2009 14:17

vtech

Re: Odpovídající technologie již dávno existují

Jasne. Spolecne s hromadou funkcnich modelu perpetum-mobile. :-/

0/0
6.7.2009 15:00

rudastraka

asi by ho bral kazdej

ale vzhledem k dojezdu by to bylo jako druhy nebo treti auto za cenu prvniho auta

0/0
3.7.2009 10:14

Durin

Re: asi by ho bral kazdej

Stačí, když udělají pár nabíjecích míst na dálnicich a ve velkých městech. Já bych klidně jezdil jen po městě tady s tím autem, ale muselo by stát do 200tis..

0/0
3.7.2009 10:54

General Custer v.2

Re: asi by ho bral kazdej

Kolikrat bys musel nabijet cestou z Brna do Prahy?

0/0
3.7.2009 12:55

jorbl

Re: asi by ho bral kazdej

"jen po městě"

0/0
3.7.2009 14:16

JimBob

Re: asi by ho bral kazdej

Pokud by "nabijeci stanice" fungovaly na principu rychlovymeny nejakych  standardizovanych auto-baterii, pak by se dalo jezdit i dal...

0/0
3.7.2009 10:57

barbudo

Re: asi by ho bral kazdej

... rychlovyměňování akupacku v hodnotě 200 000 Kč?

0/0
17.9.2009 19:25

Vaclav Hanus

Re: asi by ho bral kazdej

He! He! He!......Tak, tak! Kravovina...

0/0
19.9.2009 9:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.